2010. december 21., kedd

Holnaptól jönnek az ajándékba készíthető valamik...


Minden összeállt, holnaptól jönnek az ajándékba készíthető konyhai valamik.
Nem lesz túlbonyolítva a dolog, nem háromszáz aprósütemény jön, inkább amolyan étkezéskiegészítők... :)))

Azaz ízesített vajak, pástétom, "tüzesvíz"- ez alkoholos..., felnőtteknek készített szaloncukor - ez is alkoholos, stb, stb...

Ma már sütöm a mézeskalácsot, amit tegnap "begyúrtam", azaz összekevertem a tésztáját, mert kb. ennyi munka van vele. Megmértem, a négyszeres adag súlya 8 kg, azaz ennyi tésztát sütök ma ki. Tegnap amikor megemeltem a lábast, mert most csak abban tudtam dolgozni vele, azt hittem, hogy valaki betont öntött az aljára, pedig csak a tészta és a lábos együttes súlya volt, ami úgy, hogy 8 kg csak a tészta, nem kevés...

Már begyúrtam a bejgli tésztáját, de most háromszoros adagot, mert pozsonyi kiflik is készülnek... 

Tervben van néhány panettone is, szóval, haladunk, haladunk... 

Az üvegek elmosva, kifőzve, holnap meg megmutatom, hogy mi is az a Tüzesvíz... 


4 megjegyzés:

BORI írta...

Kíváncsian várom, mit fogsz készíteni.....Nekem már kisült a kalácsom, benne a vodkában megduzzadt szilvákkal, merthogy elkészült a szilvalikőröm.

nagyi50 írta...

Fantasztikus vagy szepyke :)

Ildy írta...

Jóég!:) Kitartást, és kíváncsivá tettél!

szepyke írta...

köszönöm, kedvesek vagytok!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...