2010. december 22., szerda

Kész...


Ezen a képen 80 dkg mák látható bejglinek álcázva...
Csoda, hogy kirepedt szegény pára???

Ma készülnek  a "testvérei" a diós bejglik, és a pozsonyi kiflik... 

Illetve, ma, ha lesz még idő, elkészül a kókuszos kocka, a zserbó és a mézes krémes is... Ha lesz idő... hahaha...

A bejgli receptje ITT. Garantálom, hogy a földkerekség legfinomabb bejglijét láthatjuk a képen... 


A következő képen alufólia álca mögött láthatunk 8 kg begyúrt és kisütött mézeskalácsot. 
Recept ITT. Tessék megpróbálni, mert ez is a világ legjobb mézeskalács receptje. Szinte csak össze kell keverni a hozzávalókat, aztán jöhet a sütés... Ahogy kisült, rögtön puha, és fémdobozban tárolva az is marad.

Ez a 8 kg tészta a recept négyszerese... Négyen, kalákában 4 óra alatt sütöttük ki... Azt hittem, hogy mára nem fogom tudni felemelni a kezem, mert mind a 8 kilót én nyújtottam ki, és nem is álltunk meg közben, szóval, valódi munkatáboros sütés volt, de meg sem éreztem a dolgot, így órák kérdése és kezdjük elölről a diós bejglivel és a többivel... 


Ki, hogy áll? Én nagy hajrában vagyok... ma még bevásárolok, holnap már csak sütök, takarítok, sütök, takarítok...24-én meg várom a Jézuskát...

Jut eszembe, Jézuska...

Nah, erről majd később...:)

15 megjegyzés:

egycsipet írta...

Fő a változatosság... Miután két napja csak sütsz-sütsz-sütsz-sütsz, épp ideje lesz közbeiktatni egy kis takarítást is. ;DDD

szepyke írta...

Én is így érzem...:)))
Mondjuk, a derekam leszakad... Mindezt úgy, hogy közben kapkodom a Mydetont és a fájdalomcsillapítót, háááááááát... tudom, hogy mindig van olyan, hogy a legrosszabbkor, de most valóban a legrosszabbkor akar letörni a derekam... én szegény..:)))
:D

Pedke írta...

Úristem Szepyke, hány emberre készülsz te?
8kg mézes, meg a többi, hát kitartást mindenhez!
A fád gyönyörű lett:-)))

Enca írta...

Nálunk a gyereket tették be a kaput. Mindkettő lázas, náthás, köhögős, nem tűrik el, hogy az édesanyjuk otthagyja őket, így sütés-főzés-takarítás helyett beteget ápolok. A férjem ma még dolgozik (betegen), ráadásul reggel kiderült, hogy allergiás a penicillinre (kiütései lettek)...
Ki süt meg helyettem? Sorban állnak a receptek, az alapanyagok... sebaj... majd éjszaka. Most meg ápolom a kis csöppjeimet :)

Praliné Zsuzsi írta...

Ötféle szaloncukker készen, egy adag mézes kész, málnalekvárral összeragasztva, már csak csokizni kell. Ma Eszterházy-torta a projekt, meg csirkepöri, holnap aprósütik, 24-én bonbonok... ha minden igaz :)

Névtelen írta...

Jajj Szepy én mostanában csak szenvedni járok hozzád:D Mindig olyan csodás dolgokkal találkozok itt, amikhez nekem nincs kedvem, vagy energiám, de nálad ezerrel dübörög a gépezet, és csak irigykedek :D

harmony írta...

pont azért írja hogy irigykedj! :)

van aki élvezi ezt és ez a lényeg!:)

én semmit sem sütök. igen ilyen is van :D

Dia írta...

Irigyellek, hogy ennyi mindenre van időd. Én még holnap is dolgozok....

Ancsika írta...

Szepykém, látom a régi vagy! ez tecc!
Pörögj csak, hogy aztán az ünnepekben csak pihenni és ünnepelni kelljen! :)
Boldog karácsonyt!

Raindrop írta...

Nálunk is készül a mézes krémes, a zserbó, a hókifli. Holnap a diós-mákos kalács. Már a fülemen jön ki, pedig a kanyarban sem vagyok hozzád! :D

Hajrá Szepy, hajrá Szepy!
Gyógyizz meg derék, gyógyizz meg derék! :D

szepyke írta...

Pedke, a szomszédommal együtt sütünk most, mert így egyszerűbb, így ez "kettőnk" adagja..:))) És köszönöm, a fa nevében, átadom neki, hogy jól néz ki!:)))

Enca, jesszusom, most derült ki, hogy allergiás a penicilinre? Akkor rengeteg dolog kiesik nála... Gyógyulást és kitartást! Mi is éjjel sütünk... Tegnap este 8-tól reggel 1/2-ig és most is mindjárt kezdődik a második műszak munka után.

Erinacea, ha minden igaz...:)))) Én most voltam vásárolni és természetesen nem kaptam mindent, így mehetek majd megint, pedig már moccani sem lehet sehol, annyian vannak mindenhol...

Araniel, hát, ha úgy gondolod, hogy van mire... szerintem nincs, de sebaj. Ez az ünnep az egyik legfontosabb, és én imádom. Lehet, hogy Te máskor készülsz ennyit, mint én most.:)

Harmony, úgy gondolod? Melyik részét lehet ennek irigyelni, ha valaki nem olyan megszállottan csinálja, mint én? Az éjjel fél kettőig sütést, vagy az ideggyulladással, fájdalomcsillapítóval, a végén már ülve nyújtós sütést? Mert szerintem azt nem lehet, vagy felesleges. Tudom, hogy már tavaly is kiakadtál, hogy mit csinálok, de ez van. Mint már tavaly is írtam, nekem ez az ünnep az év egyik legfontosabbja, amire egész évben készülök, vagy készülnék... Most így jött össze, hogy még ma is dolgoztam, sőt holnap is fogok, így négy-öt napba sűrűsödött minden. Ha ez irigylésre méltó, ám legyen, leheg irigykedni!:)

Dia, én is dolgozom, ma is dolgoztam, és a két ünnep között is fogok. Ezeket munka után este és éjjel csináltam, csinálom. Mint ahogy most kezdem mindjárt a zserbót és a mézeskrémest!:)

Ancsika, drága, háááááát vééégre! Puszillak!!! Hogy vagy, meg minden, meg stb?:) Pörgök, pörgök, mint a búgócsiga!:))) Boldog karácsonyt!:)

Raindrop, hogy vagy? A derékgyógyálshoz kellene kb egy egy hétig tartó nyújtott hátonfekvés, ami jelenleg esélytelen...:)))
Én sem vagyog még sehol, max annyi az előny, hogy már a fa megvan...:)))) puszillak!

Bianka írta...

Keményen nyomod, még szerencse hogy rajtam kívül nem eszik a bejglit :))), így ez kimarad a sütésből
Viszont én imádom jó sok-sok töltelékkel

Bianka írta...

Ja és mézes krémes jöhetne, egyik nagy kedvenc :)))

harmony írta...

én nem akadtam ki, csak nem tartom ezt normálisnak... :) de nyilván szereted ezt az egészet és ez a fontos, mint írtam is... hajrá-hajrá, itt a finish, még készülhet sok-sok minden finomság... :)

Névtelen írta...

A kitartásodra és a lelkesedésedre irigykedem :)
Nekem nincs ehhez ennyi erőm^^
Jó lehet a családodba tartozni, ha mindig ilyen sok finomsággal halmozod el őket, biztos büszkék is rád :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...