2010. december 10., péntek

A mai legbénább indok...


Azért venni Happy Meal-t a Mc Donald's-ban, mert Tom és Jerrys nyújtófát adnak hozzá....

És ez már megint én voltam... de most nem tagadom, mert ez nagyon jóóóópofa!

Egyrészt, egy nyújtófa, ami ilyen, mint a képen látható és ezek a minták vannak rajta és egy másik sorban csillagok.. szétszedhető és az egyik fogantyúja egyben szaggató is, amivel a tésztából kivághatjuk a figurákat... van még egy harmadik funkciója, csak azt még nem értem a kép alapján, de majd megkérdezek egy gyereket, gondolom ő érteni fogja...

Szóval, ha Happy Meal-t vesztek, fogjátok arra, hogy ilyen remek cucc van hozzá!:)

14 megjegyzés:

Mary írta...

Jaj de cuki!:)

mandy tarragon írta...

Én a narancsfacsarós pohárnál csábultam el :)

Lilla írta...

megvan a holnapi vacsorám....

Adri írta...

:):) Na, most meg én visítok! :):)

aniko66 írta...

Engem sikerült meghülyíteni! :)

Nelli írta...

Holnap azt hiszem Mekiben eszünk.:-)

Latsia írta...

De jóóóó!:-))) Rohanunk a Mekibe ma és reménykedünk, hogy itt is ugyanez az akció van, a Tom&Jerry a kedvencünk!!!!:-))

Ami írta...

Ilyen nekem is kell! :)

Unknown írta...

A harmadik funkció: távcső. :)

http://www.mcdonalds.hu/happymeal/HM_toys.aspx

Üdv. Gina

Bianka írta...

Irány a Meki :)

Ritmus írta...

Hát ez nagyon jó, megyek és elrontom a gyerekeimet (már késő :D ). Köszi az ötletet!!

szepyke írta...

Nah, azóta vettem megint... Remélem, hogy Ti is...:)

kempfcandi írta...

Vettem:D
Most ettem meg..
Kíváncsi vagyok, hogy funkcionál:D
Köszi hogy szóltál!

szepyke írta...

Szandra, én is, mert még én is csak megettem a hozzá kapott csomagot..:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...