2010. december 23., csütörtök

Mézben eltett dió, mandula - last minute gasztroajándék


Megint csak egy pár perces munkával előállított kitűnő ajándék.

Mézben eltett dió, mandula

Hozzávalók
  • dió
  • mandula
  • méz
  • ha van otthon, a pisztácia remekül néz ki benne, de csak natúr pisztáciát használjunk!

A diót, mandulát, ha van a pisztáciát száraz serpenyőben pár perc alatt átpirítjuk. Vigyázzunk, mert nagyon forró!
Tisztára mosott, csinos üvegekbe adagoljuk, majd óvatosan felöntjük mézzel. Érdemes kanalanként adagolni rá a mézet, hogy mindenhol kitöltse az üveg és a magok közötti rést, illetve néha megütögetni az üveg alját, hogy meggyorsítsuk a folyamatot..

Az üveget lezárjuk.

Elég gyors volt? Ha szerencsénk van, minden van otthon hozzá, még nem késő hozzálátni.

4 megjegyzés:

Bianka írta...

Remek ajándék :)

Monika írta...

Nagyon szeretjük, de -rajtam kívül-ki fogja megpucolni a diót és a mandulát?????Ez itt a nagy kérdés...

szepyke írta...

Bianka, köszönöm, valóban az!:)

Mammka, én is pucoltan vettem mindkettőt!:)

szepyke írta...

Bianka, köszönöm, valóban az!:)

Mammka, én is pucoltan vettem mindkettőt!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...