2010. december 5., vasárnap

Induláááááááááááááááááááááás!


Az egyik fontosnak neves napja volt mostanság... Elhangzott egy halk sóhaj, miszerint, menjünk Dobogókőre, igyunk forralt bort, együnk egy helyes zsírosdeszkát, és nézzük meg azt a 40 centis havat...

És elindultunk, és megnéztük, és én egyfolytában vigyorogtam, és ha valaki megszámolta volna, hogy hányszor mondtam ki ezeket a szavakat: jaj de szép, gyönyörű, költözzünk ide, tiszta porcukor minden... nah, tehát, ha megszámolta volna, el is fáradt volna bele...

Minden hófüggőnek kötelező program! Dobogókőn 40 centi feletti hó van, -5 fok minimum, de még annál is hidegebb.. a fákat 2-3 centi hó borítja... minden porcukortakaró alatt van, és ha elsétálunk a kilátóig, láthatjuk, hogy az egész környék vattacukorba burkolózott...

Tessék beülni a kocsiba, felülni egy buszra és irány Dobogókő, mert a mese elkezdődött... a táj elvarázsolódott!

Bizony, van abban valami megnyugtató, amikor az ember kikecmereg a kocsiból és máris térdig áll a hóban... 








Ahogy autóztunk a cél felé, a szembe jövő kocsikban is mindenki vigyorgott, mint a tejbetök... A hó igazi boldogsághormont jelent sokunknak.. Gyönyörű lesz tőle a táj. Elmondhatatlan, varázslatos, mesés és meghitt.
Sütött a nap, szikrázott a hó és fehér csipke volt mindenen. És mindez itt van tőlünk 40 km-re... 




9 megjegyzés:

Bianka írta...

Irigy :)))
Szépen betéliesítettél, tetszik

Szemi írta...

Gyönyörű a táj arrafelé, az biztos!
Na és a zsírosdeszka + forralt bor kombináció sem utolsó! :))

Latsia írta...

De gyönyörű képeket csináltál!!!
És milyen jókat ettetek ittatok! Nagyon irigy vagyok, mert nálunk meg 25 fokok vannak és úgy hiányzik a hó!!!:-(
De azért egy szánkózós képet is megnéznék, tudod, tigris a szánkóóóón!:-)

Ildy írta...

Ahh, de szépséges! Köszi, hogy megosztottad az élményt és a képeket!

Névtelen írta...

Nagyon szép :)
Én most épp pároméknál vagyok Herenden, itt is ugyanez a helyzet :)
Fényképezgettem is serényen :)

Viki írta...

Én is irigy, de nem Rád, hanem a csipkébe burkolódzó tájra :))) Gyönyörüséges volt és milyen jó is ilyen időben egy jó kis kacsazsíros kenyér, lilahagymával, no meg a jó kis forralt bor ?:)))) Szép helyen jártatok, s köszi az élményt.

Delish írta...

szep szep gyonyoruseges, en is imadom a havat :)

Kata írta...

Nekem is az volt az első reakcióm, mint Latsiának: nagyon klassz képeket csináltál! én beérem most a fotókkal, más okból kifolyólag itt nálunk nem szeretnék sok havat....

szepyke írta...

Bianka, muszáj volt már...:)

Szemirámisz, azért az almáspitét se hagyjuk ki!:)

Latsia, tigris a szánkón... max a hátsóján....:)))))))

Ildy, pont ezért tettem fel, mert gyönyörűűűű!:)

Araniel, helyes, helyes!:)))

Viki, én köszönöm!:)

Delish, nálatok is van mostanában,nem?:)))

Kata, pedig gyönyörűűűűűűűűűűűűűű!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...