2009. május 9., szombat

Variációk chipsre - Citromos - Dominikáról

Rengeteg féle chipset ismerek. És elárulom, szeretem is, főleg a hagymás-tejfölös változatot, azt bármikor elnassolok egy zacskóval. Nem fordul ez elő túl sűrűn, de ha megkérdeznék, biztosan azt kérnék egy jó pókerpartihoz. Persze, amennyiben végre játszanánk megint egyet! Kb két éve megismerkedtem az ecetes chipsszel. (Éljenek az angolok!) Hát, nekem bizony bejött. Ott rögtön, helyben megettem egy egész dobozzal. Mivel a sikere rögtön látszott az én barátnőm azóta meglepett ecetes popcornnal is. Hát, biztos velem van a baj, de nekem az is tetszett. Hogy hogy jön össze az ecet a kukoricával, illetve a sültkrumplival? Ki tudja... Hogy a klasszikust idézzem: "Hülye angolok, angol hülyék!"... De ez még nem minden. Most kaptam egy dobozt chipset, ami Dominikáról érkezett, és a megnevezés szerint "Limon" ízesítésű, a dobozon zöldes citromok láthatóak, amik gondolom lime-ok akarnak lenni, de... De az íze... Brrrr.... Tömény citrom. Én aki a borsólevest frissen facsart citrommal és tejföllel eszem, ha lehet a rántotthúsnál sem hanyagolom a fanyar gyümölcsöt, én aki ha lehet citromfagyit eszem, szóval én... Hát a hideg kirázott. Olyan savanyú, hogy brrrr... És közben krumpli íze is van. Hát, kész voltam. Megkóstoltattam a Zurammal, aki nagy bátorságról tett tanúbizonyságot, mert megevett egy egész szeletet. Azt hiszem, hogy rám fog száradni ez a doboz. Nah, jó, nem fog rámszáradni, de nem egy pár perc alatt fog elfogyni, az biztos. Ez valami, valami, hát nem is tudom. Szörnyű és érdekes egyszerre. Érdekes benne, hogy az első harapásnál és az illatán nem érezni a citromot, az íz csak egy pár másodperc után tör elő, akkor viszont olyan vehemenciával, hogy beleborzong az ember. Hát, maradok a hagymás-tejfölösnél, de már várom a következő variációt...

2 megjegyzés:

Sylvia írta...

A Pringless-től a limeos-chillis egész ehetőre sikeredett :) azt próbáltad már?

szepyke írta...

Nem, még csak ezen vagyok túl. Az savanyú és egyben csipős gondolom. És mindez sültkrumpli alapon. Tényleg jó? Ez borzadály milyen "furcsa", legalábbis nekem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...