2009. november 21., szombat

Egy hét, 10 fok.... És elég volt, mostanig kaptatok időt a hónélküliség kiélvezésére!


Egy hét, azaz hét nap a különbség a képek között. Az első kettő ma, azaz 2009. november 21-én, szombaton készült. Kora délután, valahol a pilisben. Valójában nem azért fényképeztem, mert a két nap közötti különbséget akartam megmutatni. Ma azért fényképeztem, mert olyan szép volt az erdő. Köd volt. Szürke köd. Nyálkás, maszatos idő. Mégis olyan szép volt az erdő. A képek nem adják vissza. Olyan volt, mintha egy mesében lennénk. Szürke ég, gomolygó köd. Igen, ez az az idő, amikor a normálisabbak az orrukat sem dugnák ki, de én kocsival voltam, gyalog biztos közel nem tetszett volna ennyire, de a kocsiból nézve, gyönyörű volt. Olyan mesébe illő.



És akkor a múlt heti képek... 2009. november 14. szintén kora délután, valahol Budapesten egy fa alatt...

Az ég kék, a fákon még sárga levelek, és bogyók!
Imádom az őszt!
Szerintem a legszínesebb évszakunk! Mikor tud bármelyik évszak ilyen különbségeket produkálni??? Soha.




Egy valami még hiányzik... A hó. Hol a havam?

Még mindig valaki rejtegeti??? Szerintem a múltkori (ITT) óta pont eleget vártam már. Hagytam időt mindenkinek, hogy felkészüljenek a havazásra! Havat akarok! Meg akarom mosni benne az arcom, hogy aztán egész nap égjen, és olyan vörös legyek, mint a rák! Már éppen eleget vártam. Holnaphoz egy hétre Advent van! Tessék előadni a havamat, mert kezdek mérgesedni! A jövő héten szeretnék valamelyik nap nagy hóra ébredni! Fehér, ropogós hóra! Vagy essen este, hogy érezni lehessen a csöndet, és hallani, ahogy esik a hó a sötétben, aztán minden fehér legyen. Minden. Az ágak, az utcák, a kocsik teteje. Tudom, hogy sokan írták a múltkor, hogy még egy kis időt kérnek hó nélkül. Nah, nálam ez már letelt. Kérem a havamat, nem mondom mégegyszer!

Jah, de csak Katalin nap után!!! Mert ha Katalin kopog, a karácsony locsog...

Tehát, aki eddig nem kérte a havat, annak jó hír, még Katalin napig adok időt, a hónélküliség kiélvezéséhez a számukra, de utána én jövök!
Megbeszéltük?



És ez csak úgy, mert szeretem:





11 megjegyzés:

trinity írta...

Oké Szepy,
megegyeztünk...Legyen hó-nagyon szeretem. Csak azt intézd el odafenn, hogy amerre a szeretteink autóval járnak, arra az utak legyenek letakarítva, hogy ne legyen veszélyes az autózás. Így rendben?:DD

jókaja írta...

Na jó, csütörtöktől lehet, csak hass oda, hogy addig megcsinálják a húzódó garanciális tetőjavítást :-)

mandy tarragon írta...

Rendben, legyen hó :)

szepyke írta...

Trinity, ez benne van a szerződésben!:)

Jókaja, most meg a tető?? A múlkor is volt valami, talán a kerítés? Hát így nem lehet, hogy mindig valami miatt ne. Ok, intézem a tetőjavítást, de csütörtöktöl hozom a havat!
:)

Mandy, köszönöm!:))))

Süti Bazár írta...

Szerintem Holle anyónál kellene benyújtanod reklamációs igényedet. Szerintem van nála ügyfélfogadás. Most már majdnem mindenki felhatalmazott rá. Én is beleegyezem, egye fene. :DD

szepyke írta...

Yasmine, hívtam már, a hívott szám jelenleg nem kapcsolható...
Biztos még nyaral...:)

Moha írta...

Nálunk a kicsilány mondta,hogy szeretné a hófelhőket a zsebében tartani, és előhúzni, amikor havat szeretne....
Felőlem már jöhetne:))

L.Krisztina írta...

Hát én erre csak annyit, mondok:
Szepy szívemből szóltál:))))

Csibe írta...

Úgy legyen, hó legyen!

L.Krisztina írta...

Péntektől nedves levegő érheti el térségünket és többfelé alakulhat ki eső, zápor. Egyelőre maradhat a sokéves átlagnál enyhébb idő, majd Mikulás körül lehűlés kezdődhet...
Köpönyeg-ből idézve:))

szepyke írta...

Moha, felőlem már rég jöhetne!

L.Krisztina, reméltem!:))

Csibe, Ámen!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...