2009. augusztus 18., kedd

Balaton by night


Hát, igen. Szinte semmi nem látszik a képen, de bizton állíthatom, hogy az ott a Balaton. A földvári kikötőben készült a kép. Azt hittem, hogy majd naponta fotózgatok, és töltöm fel a képeket, de a fényképezőgép még elő sem került. Ezt is a telefonommal készítettem, még jó, hogy elég jó minőségű képet lehet vele csinálni, bár ezen a képen így sem látszik semmi.

Valami pazar, hogy milyen időnk van. Kánikula a javából. És a Balaton... Mondtam már, hogy mennyire imádom? Ma tarajos hullámokon gumimatracoztunk. Egy felhő nem volt az égen, fújt a szél és ha minden igaz, 32 fok volt. Lassan olyan színem lesz, mintha helyi lakos lennék, és májustól a parton tölteném a délutánjaimat.
Pazar az idő, és pazar a Balaton! Imádom! Tényleg! Egyszerűen imádom!

5 megjegyzés:

Szkladányi Juca írta...

Jó ez a kép.
És kicsit irigyellek...
ma mi is leugrottunk 1 napra és most csini piros a hátam.
de olyan jó volt látni a vizet, na.

szepyke írta...

Hát, mára kitették a "Megtelt!" táblát...
Tegnap olyan forgalom volt, hogy volt olyan körforgalom, ahol x percet vártunk arra, hogy be tudjunk hajtani.
Iszonyat emberáradat jött le a Balatonra tegnap.

A csini piros hátad hogy van?
Én már naptej nélkül barnítom magam... Világit a szemem az arcomból. És mára is 32 fokot mondanak!:DD

Andi/cuki írta...

Szepyke,ajándékot adok Neked,macikat,nézd meg!
Hogy szép legyen a napod a napon!(:-)))

Szkladányi Juca írta...

Már jobban vagyok, de még olyan, mintha tüzet raktak volna a hátamon, meg nem igazán jó, ha rámászik a Benedek... De megmaradok.

szepyke írta...

Én ma égtem oda egy cseppet...
Pedig már két hete barnítom magam. Igaz, hogy hétfő óta naptej nélkül. És csak ma égtem oda egy picit...
Iszonyat meleg volt ma is, és holnap is az lesz!:DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...