2009. augusztus 13., csütörtök

Bundáskenyér


Bundáskenyér.
Hozzávalói kb 5 szelethez:
  • 5 szelet kenyér, ha lehet, másnapos, nem részeg, inkább nem friss...
  • 4 tojás
  • 2-3 dl olaj

A tojásokat feltöröm, és egy villával felverem, mint ahogy a rántottához tenném. Az olajat melegítem. A kenyereket a tojásban megforgatom, majd az olajban kisütöm.
Készen is vagyunk.

Tehetünk rá reszelt sajtot, tejfölt, ketchupot, és ahogy Suzi szereti, juharszirupot, fahéjas porcukorral.

Bekerülési költsége: kb 200,- Ft ami két felnőtt bőséges reggelije, vagy ebédje, ha túl későn kelnek...

A fotóval kapcsolatban jegyezném meg, hogy holnap lecserélem egy jobbra, csak ma ez a szerencsétlen darab úszta meg a reggelit, így ez lett fotózva.

12 megjegyzés:

Wise Lady írta...

Mi inkább vacsorára esszük, reszelt sajt, felvágott, tea. Finom!

nyuszifül és vízitorma írta...

Én néha csak az egyik oldalát "tojásozom", a másik pirítós jelleget kap így sütéskor, amire lehet töménytelen mennyiségű fokhagymát kenni.

Alíz írta...

Kevesebb tojásból is lehet készíteni és különösen finom ízt ad neki, ha a kétnapos kenyérszeletet, mielőtt a felvert tojásba forgatnád, tejbe mártod. Csak vigyázz, ne áztasd el!

szepyke írta...

Wise Lady, vacsorára sem rossz,sőt!

nyuszifül és vízitorma, a fokhagymából a legjobb a sok, vagy a rengeteg!

Alíz, így még nem próbáltam, de holnap kipróbálom így!

:)

DebiGabi írta...

De szeretem a bundáskenyeret én is:)) Most,hogy itt olvastam ez le mai vacsink. Köszi az ötletet:DD

erős ildikó írta...

Párom szereti, mert szívesen eszik tojásos dolgokat. Én kevésbé. Néha azért jólesik. Viszont kizárt dolog, hogy édesen megkóstoljam!:)

trinity írta...

Én édesen is kóstoltam:)) Bár 99%-ban sósan esszük, de igazolom, hogy fahéjasan is isteni finom!!!

Wise Lady írta...

Na, ma este megszólal a fiam: olyan régen ettünk már bundáskenyeret! Pedig nem is olvas téged :D Úgyhogy ez volt a vacsi.
Gondolatátvitel?

szepyke írta...

Hát, bevallom, édesen több, mint furcsa...
De ez lehet, hogy csak megszokás, mert nekem a bundáskenyér sós étel.
De én a grízestésztát édesen eszem, a nagymamám sósan ette. Lehet, ha úgy szoktam volna meg... de nem úgy szoktam meg, tehát, tényleg furcsa!

DebiGabi, ez csak természetes. :))

Jucy írta...

Sosem gondoltam, hogy a són kívül mást is tehetnék rá :) Érdekes.

Chef Viki írta...

Nyaralás után ez volt az első reggelink, már nagyon ráéheztem :-))

Szigorúan sósan természetesen. Bár vannak elvetemültek, akik a káposztás tésztát pl. mézzel eszik...

szepyke írta...

Én a legjobban sajttal és tejföllel szeretem. De magában is megeszem. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...