2009. augusztus 30., vasárnap

Hidegkonyha - töltött tojás variációk



Töltött tojás. Megint egy remekül variálható étel. Pepecsnek látszik, de ha van egy remek "kinyomókészletünk", a legtöbb időt a tojások megpucolása fogja elvinni...


Hozzávalók:
  • 12 db tojás
  • 1 db paradicsom
  • 2 evőkanál ketchup
  • 1 camping sajt
  • bors
  • 5 dkg vaj
A tojásokat keményre főzzük, majd kihűlés után megpucoljuk. Ketté vágjuk, és a sárgájukat óvatosan kivesszük és egy tálba tesszük. A tojássárgákhoz hozzátesszük a vajat, a krémsajtot a borsot és kikeverjük őket. Ha egynemű krémet kapunk, szedjük kettőbe. Az egyik részbe keverjük bele a megmosott, felaprított paradicsomot és a ketchupot. Ezzel készen vagyunk.

A tojássárgák helyére kanalazzuk vissza a paradicsomos tölteléket, majd a sárgájás krémet töltsük habzsákba, aminek csillag vége van, és nyomkodjunk a tojások mellé belőle.

Tálalásig tegyük a hűtőbe.

A tojások tölteléke lehet még zöldfűszeres, currys-mustáros, kolbászos, májas, tehát, szinte bármilyen, ami ízlésünknek megfelel.

Bekerülési költsége:
Kb 800, - Ft.

10 megjegyzés:

trinity írta...

Akkor én most ebből kérek szépen:))))

DebiGabi írta...

Nekem is itt van a tányérom, kérek szépen én is:DDD

szepyke írta...

Küldeném lányok, de a család már szombaton elpusztította...
Majd legközelebb!:D

Süti Bazár írta...

De jó, hogy megjöttél, már nagyon hiányoltalak. :-)
És micsoda gyönyörűséget hoztál! Nagyon szép! :-))

Ancsika írta...

Én is nagyon szeretem! :) De látom, már elfogyott :((

szepyke írta...

Yasmine, már egy hete itthon vagyok, csak úgy szalad minden, hogy...

Mian, igen, már el, de esetleg egy vajas kiflit fel tudok ajánlani!:D

Csibe írta...

Látom későn jöttem, nekem sem maradt. Nagyon guszta!

szepyke írta...

Csibe, már kiflim sincs... Énekeljek neked valamit?
:DDD

Wise Lady írta...

Jaj én is szeretem!

szepyke írta...

Akkor, mivel ez már elfogyott, énekelek nektek valamit! :D
Mit szeretnétek?
A sárgán virágzik a tök, vagy a Micimackó közül lehet választani jelen pillanatban...
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...