2009. augusztus 25., kedd

Csalódás...


Nyaraltam. És ettem mindenfélét. Olyat, amit szoktam, és olyat is, amit máskor általában nem. Virslit szoktam enni. Szeretem. Igyekszem olyat vásárolni, amelyikben a hús százalékos aránya nem a nulla felé közelit...

Ez is egy ilyen fajta volt, mégis nagy csalódás ért minket vele kapcsolatban. Márkát nem írok, mert nem tudom, ugyanis mire ez a bejegyzés megszületett, már régen kidobtuk a csomagolását.
Ez a négy darab volt egy vákumzacskóban. Az extra benne, hogy gouda sajttal van töltve, illetve, hogy baconbe van tekerve. Pont jó lett volna reggelire... Lett volna...
Mert jól néz ki tényleg, az illata is jó, de olyan borzasztóan sós volt, hogy nekem, már az ehetetlen kategóriáját döngette... Én nem eszem semmit plusz sóval. Nem sózom meg a vajaskenyeret, a paprikát, a sültkrumplit. Szinte semmire nem teszek sót, amire mások tesznek, kivétel a hagyma, amire viszont mindig teszek sót, hogy kiengedje a levét.
A főtt ételeket természetesen sózom, de csak amennyire muszáj, nem esem túlzásba.
Lehet, hogy pont ezért volt ez a virsli számomra iszonyat sós, de a másik elvárásomat sem váltotta be...
Gouda sajttal van töltve. Hát, lefényképeztem! Látszik a sajt??? Mert életben is alig látszott, és az ízén sem nagyon lehetett érezni. Mondjuk, én vagyok a hülye, mit vártam, hogy félig sajt lesz a belseje? Hát, nem így volt...


Az ára ennek az adagnak kb 580,- Ft. Ennyi pénzből ha én veszem a húst, kapok minimum kb 50-60 dkg sertéscombot, amiből csinálok egy jó kis pörköltet, vagy fokhagymás húst...

Egyébként, egyszer meg lehetett enni... Egyszer.



7 megjegyzés:

Wise Lady írta...

Na a virsli az, amit manapság nem nagyon szabad venni.
Legnagyobb meglepetésem mostanában, hogy a párizsi drágább lett, mint a főtt füstölt tarja.
A boltban, ahol venni szoktam, a tartja 1100 (igaz akciós), a Pick parizer pedig 1400 Ft kilónként.

Chef Viki írta...

Nyomokban sajtot is tartalmaz :-D

Ezt vendéglátó egységekben kéne kínálni, csak úgy kitéve az asztalra ingyért, mint pl. a sós mogyorót - egyből megugrik az italfogyasztás. Szájhúzó smiley...

trinity írta...

Én régebben nagyon szerettem a bécsi virslit-de már az sem az igazi:((((((((

erős ildikó írta...

Én sem bírom a túl sós dolgokat, annál már a sótlan is jobb. Általában kevés sóval főzök, bár a sült krumplira egy keveset szívesen teszek.

szepyke írta...

Wise Lady, viszont én szeretem a párizsit. Persze, nem mindegyiket... És tényleg drága. Én is meglepődtem, amikor láttam, hogy drágább, mint a gépsonka...

Viki, de csak nyomokban! Reméljük a vendéglátósok felfigyelnek rá, mert az italfogyasztás emelésére tényleg jó.

Trinity, szilveszterkor komoly utanajárás egy normális virslit találni sajnos. Egy olyan jó, roppanóst. Szinte már nincs is olyan. :(

Napmátka, én a sültkrumplira sem teszek. És annyira elszoktam tőle, hogy mindig csodálkozom, hogy mások miért sózzák meg?

Daisy írta...

Nekem is sikerült leszoktatni a családom a sóról. Én is csak főzésnél használom és a krumplit sem sózzuk, semmit.A más által főzött étel nekem is sós, a készétel szintén, a gyorséttermi szinte ehetetlen, bár nem csak ezért nem esszük.Mindenhol hirdetem, hogy a só elveszi az ételek igazi ízét.A paradicsomnak is csak só íze van, ha rászórjuk, pedig milyen finom tud lenni.

szepyke írta...

Daisy, én már főzésnél is himalája sót használok. Ismered?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...