2009. augusztus 6., csütörtök

Segííííííííííííííííítség!


Gondban vagyok. Elállítottam valamit a megjegyzések moderálásánál, így egy ideig nem lehetett kommentelni nálam. Most felhoz 38 db moderálásra váró kommentet, de nem jutok el hozzájuk, mert ahova irányít, ott nincsenek.

Visszaállítottam mindent, most lehet kommentet írni, viszont így sem férek hozzá ehhez a 38 db-hoz...
Nem értem. Ha nem engedi, hogy moderáljam őket, minek ajánlja fel???

Valaki tudja a választ?

És még valami! Ha az elmúlt pár napban kommentet írtál bármelyik bejegyzéshez, megteszed, hogy megint megírod, mert úgy látszik, hogy amit írtál, arra már nem tudok reagálni, mert nem férek hozzá...

Jah, ez az egész azért történt, mert szóellenőrzést állítottam be... Hát sikerült... Szuper!

6 megjegyzés:

Makka írta...

Állítsd vissza a Beállításokban a megjegyzésmoderálást, moderáld azt a 38-at, aztán állítsd vissza a mostani állapotra.

Wise Lady írta...

Igen, így van. Makka jól írja. Előbb engedélyezned kellett volna azt a 38 kommentet, és utána átállítani, hogy nincs moderálás.
Vagyis visszaállítani moderálás módra, engedélyezni őket, visszaállni nem moderálós módra.

szepyke írta...

Nagyon,nagyon, nagyon köszönöm!!

Megcsináltam, és így már tényleg megengedte!

Hogy mi lenne velem nélkületek!
Köszönöm szépen!:)))

Gyöngyi írta...

Látszik is mind a 38 komment!
Nekem nincs szóellenőrzés beállítva - eddig nem ért semmilyen támadás, remélem nem is fog! Viszon nagyon utálom a szóellenőrzéseket kitölteni...
Nem is hiszem, hogy ezt valóban használni kell..

szepyke írta...

Gyöngyi, nálam is marad ellenőrzés nélkül. Hozzá nem nyúlok megint...
Ez a blogspot mindig csinálja nekem a feszültséget...:DD

Wise Lady írta...

Hát nekem van egy honlapom, amely nem blogspotos és kissé bonyolultabb a szóellenőrzést beállítani, no és lusta voltam, ej ráérünk arra még, hát egy robot napi 200 kommenttel nyomta tele. Szerencsére előzetes moderálás volt beállítva, így nem jelent meg a nyilvánosság számára, de több nap piszmogtam, mire mindent sikerült kiirtanom belőle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...