2009. október 2., péntek

A rejtvény megoldása...



A megoldás teljesen egyszerű. Ez két busz egymás mögött állva...
Annyira közel állnak, hogy a hátsó buszban ülve szinte úgy érezni, hogy nekimentünk az elsőnek...
Pedig nem. Csak valahogy úgy állnak meg, hogy az ember, (aki nem Londonban él, és csak szokja az eseményeket...) szinte percenként kap infarktust, hogy megint neki mentünk, meg megint, meg megint...

Pedig, nem.
Szerintem ezzel sokkolják a turistákat... Nem mondom, hogy direkt csinálják, de tény, hogy többször kaptam majdnem szívgörcsöt...
(Ilyenkor csak az a gáz, amikor egyedül utazom, és egyedül szisszenek fel, egyedül ugrálok a székben, stb... Ha valaki van velem, valahogy nem érzem olyan cikinek a dolgot, de egyedül... )

6 megjegyzés:

Messzenéző Minyon írta...

Csak rájöttem nagynehezen (tényleg nem volt könnyű!): Te egy emeletes busz emeletén ültél, ott elöl, a kedvenc helyeden és előtted egy "földszintes" busz állt meg :))

Lilla írta...

hejj de nagyon ügyes vagyok....

Alíz, Erdélyből írta...

Nagy érdeklődéssel olvasom az angliai utadról szóló beszámolókat, időnként magam is ott érzem magam, amint mókusokat etetek a tenyeremből, vagy éppen utazom egy emeletes busz tetején. Nézz be hozzám, vár egy kis meglepi. http://fakanalforgato.blogspot.com/2009/10/oscar-dijas-lettem.html

szepyke írta...

Messzenéző Minyon, igen, igen, igen!

Ezt láttam, ha egymás mögött álltak meg, a buszok. Néha annyi hely nincs közöttük, hogy leláss a kettő közé...

szepyke írta...

Lilla, aki profi, az profi...:))))

szepyke írta...

Alíz örülök, hogy tetszenek, és megyek hozzád!:)) Köszönöm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...