2009. október 16., péntek

Burberry - a szentély!

Nagyon szemfüles voltam és lefényképeztem az Oxford Streeten található Burberry szalont a buszról, hogy látni lehessen, hogy kinyitják az ajtót, amikor valaki be, vagy kilép. És közben elhangzik egy köszöntés és a lady szó, amitől folyton vigyorognom kellett...
Hu, be kellene vezetni itthon, hogy így szólítsanak, de ne úgy, ahogy a nagybátyám hívta a kutyáit, azaz ne Lédi-ként, hanem olyan finoman elegánsan Lady-ként... Érezni a különbséget szerintem...

Ott a bejárat, ott megy be a pali, bent meg áll a másik és nyitja az ajtót neki. Mivel ez egy buszról készült, lemaradtam a beengedésről, de a következő képen látszik, hogy a férfi, aki bent áll, nah, ő az ajtónyitó...

Nagyon jól nézett ki egyébként az ajtónyitó, és ilyen munkát, hogy egész nap Burberry táskák és cipők és ruhák között lehet... Biztos a táskákat, meg a cipőket szereti a legjobban az egészben. Én azt szeretném. Meg a kendőket, a sálakat... Hmmm... Jáááááj...


Még a kirakat is káprázatos!


9 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

Most mond meg, de őszintén kötöttél valamilyen szerződést egy szívsebészeti klinikával? mert itt olvasva az embernek megszakad a szíve:)))((: Olyan, de Olyan csodásak

áááááááááááááá
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

szepyke írta...

Nem, sajnos nem. Pedig kellett volna. Mondjuk egy repülőtársasággal például. Hogy ők vigyenek, és meg vigyorgok végig!:)
És ha a Burberryben bent is fényképezhettem volna...
Jáj, ne tudd meg, milyen gyönyörű táskák voltak, jesszusom...

L.Krisztina írta...

Hát ami szép az szép, de ezek meseszépek!!!!!

andrea írta...

Remélem, ezt az urat azért nem 'Lady'-zték le....

szepyke írta...

Krisztina, ez tényleg így van!:))

Andrea, nem voltam ott, remélem nem.:)

Engem viszont igen, és jó volt!:)))

Felhőlány írta...

Hát, jelentem megszerveztem a londoni utamat! :) Az biztos volt, hogy a látnivalók miatt csakis "csajos" buli lehet, így a barátnőm szülinapja és az én szülinapom között középúton repülünk! Azért biztos ami biztos, még megírom a Mikulásnak és a Karácsonyi Jótündéreknek is...:o)És feltétlenül ajánlom Nekik a Londonról szóló posztjaidat! :)))

szepyke írta...

Felhőlány, és konkrétan mikorra esik kb a kettőtök szülinapja közötti dátum? Mármint még idén, vagy már csak jövőre veszed be Londont?
Hu, de irigy vagyok!:)))))

Jah és én is írtam már a Mikulásnak, Jézuskának, a szülinapi felelősnek, meg a húsvéti nyuszinak is...
:))))

Felhőlány írta...

:( Augusztus 3. és Június 3. közé... Júliusra tervezzük. De ilyen hidegben egyébként sem lenne kedvem sétálgatni... ;o)Tényleg, a Nyuszit kihagytam.... :))))))

szepyke írta...

Hu, a nyuszit ne hagyd ki!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...