2009. szeptember 25., péntek

Első figyelmeztetés!

Drága hölgyem! Kérem, tegye meg nekem azt a szívességet, hogy nem vesz fel egy eredeti Burberry táskát egy fényes, aranyszínű csíkozással ellátott melegítőhöz! Könyörgöm Önnek, hogy amennyiben a szépérzéke ezt megengedi, ajándékozza azt a táskát inkább nekem, hogy én méltón tudjam viselni azt. Sajnálatos, hogy a fényképen a cipője nem látszik, mert emlékszem rá, hogy az is megért volna egy bejegyzést. Ezen bejegyzés egy felszólítás, miszerint én értem, hogy a pénz és az ízlés nem feltétlenül párosul, de ahol a táskát vette, ott képzett szakemberek tudnak segíteni Önnek, hogy mit, mivel, és mivel nem.

Első ízben figyelmeztetem Önt, hogy ezt ne! Második figyelmeztetésnél a táskáját elkobozom.

4 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Szepykém, tudhatnád, hogy a vastag buksza és a jó ízlés nem mindig járnak kéz a kézben :-DD

szepyke írta...

Igen, igen. De ennek véget kell vetni!:DD Akinek nincs izlése, az ne hordhasson méregdrága dizájn cuccokat, hanem adja olyanoknak, akik tudják, hogy mit, mivel...

Hát, fekete-arany adidas melegítő és Burberry táska együtt... Hát, én kérek elnézést a hölgyike nevében!:D

trinity írta...

Szepyke, ez már a 2010-es divat. Áááá, le vagy maradva:)))

szepyke írta...

Jah, akkor én kérek elnézést!:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...