2009. szeptember 2., szerda

Juj!



Ma nézegettem a blogokat és a Piccolo e Dolce blogon találtam ezt a képet. És erről a képről eszembe jutott valami...

Mégpedig az, hogy ahogy tegnap már írtam, egy ideje figyelem, hogy milyen kereséssel jutnak el az olvasók a blogomra a google segítségével...

Bemásolok egy párat, mert egy ideig kigyűjtögettem az "érdekesebbeket":

Százhalombatta, Pest arrived from google.hu on "Szépségtár: Mit csináljak cseresznyéből????" by searching for mit jelent a cseresznye.








Budapest arrived from google.com on "Szépségtár: A droidok és én..." by searching for kilógó csupasz fenék.




Mezotur, Jasz-Nagykun-Szolnok arrived
from google.hu on "Szépségtár: Dr Oetker -heti receptek" by searching for hello kittys müzlis tálkák


Gondolom, látszik, hogy nem mindig találják meg a választ a kérdésükre, a keresésükre nálam, sőt...


Visszatérek a képre. A képen az a fajta tészta látható (itt színesben), amiből én a Spenótos tésztámat készítettem.

A bejegyzés címe ez volt: Spenótos tészta kicsi és kicsit nagyobb fiúcskáknak

Először tetszett, hogy valaki rákeres arra: 18 éven felüli képek, és eljut a blogomra, a spenótos tésztámhoz. Gondolom, nála ez nem okozott akkora derültséget, mint nálam.

Aztán gondolkodtam, és arra jutottam, hogy te jóóóóóó ég! Nem akarom tudni, hogy milyen 18 éven felülieknek szánt képeket akart nézegetni az illető. Azt sem, hogy férfi volt, vagy nő.

És azt sem, hogy miért dobta ki a google az én blogomat, a következő találattal: kicsi és kicsit nagyobb fiúcskák....

Jesszusom, de tényleg! Most ebben mi olyat talált a google, ami a keresésre utalt?

Rejtély. Nekem legalábbis az.

Naponta megnézem a google kereséseket. Néha igen jól szórakozom, néha elrettenek.

Remélem, ma a szórakozás lesz előnyben...

12 megjegyzés:

Messzenéző Minyon írta...

Nekem is van Feedjit a blogban és én is jókat szoktam derülni. Sőt, a freeblog készít is arról statisztikát, hogy milyen kereséssel hányan találtak hozzám. A blogspot nem? Már én is tervezem egy ideje, hogy írok erről egy posztot.

Poly írta...

Oké vettem, és köszönöm a "figyelmeztetést", nem szeretnék félreértéseket, úgyhogy a cím módosítva! :)

szepyke írta...

Messzenéző Minyon, én jókat derülök, aztán néha meg... Nem hiszem, hogy a blogspot csinálna ilyet, vagy nem tudok róla!

Poly, jesszusom, nem neked írtam, csak megláttam a képeket, és beugrott, hogy volt egy ilyen, amin kicsit kiakadtam! Nem neked, vagy ellened szólt, félre ne értsd!

Chef Viki írta...

Jaaaaaaaj Szepy, ez már dráma :-) Királydráma :-)

Nagyon elkanyarodtál a részletek irányába :-) Nem szabad!

Reméljük, csupa jó szándék vezérelte a valakit, aki beírta a keresőszót! Egyébként.

szepyke írta...

Viki, üljek le, mert leverek valamit?:DDDD

trinity írta...

Szepyke,
ez szerintem inkább mókás-ne vedd vérkomolyan!!
Én is találok érdekes dolgokat, pl, egyszer arra is engem dobott a google, hogy "milyen a rossz liszt szaga" vagy " miért vagyok válogatós"..
Tényleg, Szepyke, nem te voltál ez utóbbi? ??:DDDD

szepyke írta...

Félig azért szórakoztatásból írtam, amit írtam, én sem akartm öngyilkos lenni miatta.

Trinity, én nem írom be a google-ba hogy miért vagyok válogatós, mert még kidobja, hogy : csak!:DDD

Poly írta...

Nem értettelek félre csak végiggondoltam és újra olvasva a címet úgy éreztem át kell írnom! És tényleg köszi, hogy megírtad ezt a posztot ezentúl figyelek az ilyen félreérthető "keresőszavas" címekre :)
Nincs para! jót nevettem rajta, de mégis úgy éreztem át kell írnom a címet:)

mandy tarragon írta...

nekem az "apu milyen szinű a szilva?" a kedvencem :) de azt hiszem ő sem találta meg nálam, amit keresett.

szepyke írta...

Poly, huh, akkor megnyugodtam!:D

Mandy, hát ez nagyon jó!
Ez valami rejtjeles szöveg lehet. :DD

Wise Lady írta...

Ez aranyos, nekem is vannai ilyen tapasztalataim.

szepyke írta...

Wise Lady akkor Te is jól szórakozol ezeken!:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...