2009. szeptember 1., kedd

Szolgálati közlemény EURÓPAI EGÉSZSÉGBIZTOSÍTÁSI KÁRTYA - gyorsabb "beszerzéséhez"!

Hogy miért "SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY"?

Mert ma nyílt meg Budapesten a második OEP ügyfélszolgálat a XI. kerületben a Fejér Lipót utca 59. szám alatt.

Hogy miért jó hír ez? Mert nincs senki. Azaz ügyfél nincs, mert még nem ismerik ezt a kirendeltséget, és még az OEP oldalára sincs feltöltve! Ha valaki gondolkodik a kártya kiváltásán, most tegye, amíg lepkehálóval kergetik az ügyfeleket. Én ma voltam, és kb öt percet vett igénybe két kártya kiváltása.

Belefutottam a hivatalos megnyitóba is, volt kamera, meg ott volt a sajtó, de ügyesen kikerültem a felhajtást, így nem leszek benne a tévében! :D Nem kaptam ugyan pogácsát, de kibírom valahogy...

A kártya kiváltása először ingyenes, majd a további lejárat miatti kiváltása is az. Csak az érvényes kártya pótlása jár befizetendő díjjal.

Aki mostanában, vagy az elkövetkezendő egy évben külföldre készül (Európába), és rendelkezik munkahellyel, ahol fizetik utána a TB-t az ezt a kártyát kiváltva minden egészségügyi szolgáltatásra jogosult szinte mindenhol Európában.

Nyugdíjasoknak, gyerekeknek három év, egyébként 12 hónap az érvényessége!

Meghatalmazással bárkiét kiválthatjuk, csak követni kell a leírtakat, és a meghatalmazó és meghatalmazott TAJ számát is fel kell tüntetni a meghatalmazáson, illetve a szükséges dokumentumok fénymásolatát és az igénylőlapot is vinni kell!


Még valami! Nem kell személyesen elmenni az ügyfélszolgálatra, írásban (levélben) is kérhető a kártya, de úgy 30 napos határidővel jár...

Ezen ügyfélszolgálat nyitvatartása elvileg a következő:

hétfő, kedd csütörtök: 8-14.30-ig
szerda: 8-17.30-ig
péntek: 8-12-ig

A megtalálásával voltak gondjaim, mert nincs kitáblázva. Szigorúan tartsátok magatokat a Fejér Lipót 59-es számhoz. Ez egy lakótelep mellett van, a 61-es szám egy nagy tömbház, ha szembe állunk a 61-el, jobbra van egy kerítés mögött egy nagy rész, de apró tábla jelzi csak, hogy ott az OEP ügyfélszolgálata a III-as épületben. Én egy órát köröztem a környéken, mire megtaláltam...

8 megjegyzés:

mandy tarragon írta...

Dejó :)
Nem tudod véletlenül, hogy hogy vannak nyitva?

szepyke írta...

Beleírtam! :D De azért erre ne vegyél mérget, mert telefonon diktálták...
Az OEP telefonon szinte elérhetetlen, úgyhogy ne próbáld meg felhívni őket, inkább menj oda reggel, akkor biztos, hogy nyitva lesznek!:D

mandy tarragon írta...

bocsanat, bamba vagyok ma :D

szepyke írta...

Dehogy is vagy bamba, most írtam bele utólag, ahogy kérdezted!
Én vagyok a zizi, mert ez tényleg fontos dolog, hogy ne kelljen előtte sátorozni...
:D

jókaja írta...

De jó, hogy írod, ez naponta útba is esik. Alkalmasint meglátogatom.

szepyke írta...

Csak vidd a papírokat, ha másét is ki akarod váltani. A sajátodhoz nem kell semmi extra, csak személyi, lakcímkártya, taj kártya

Ancsika írta...

Szepyke! CSAK sürgösségi ellátásra jogosít a kártya!!!!!

szepyke írta...

Mian, és abba mi tartozik?
Ha fogorvoshoz kell mennem, az nem?
Ettől tartok a legjobban. Amilyen szerencsém nekem van a repülőn leesik valamelyik fogamból a tömés...
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...