2009. szeptember 28., hétfő

Visszatérve a divathoz...


Ugye, hogy milyen bájos darab??? Nekem azok az ortopéd cipők jutnak róla eszembe, amit régen Budapest utcáin öreg nénik hordtak, vagy az emlékezetes kismama cipő, ami borzadvány mivoltában is rengeteg nőn volt látható... Hát ez meg... ezen még az sem segít, hogy lila. Pedig szeretem a lilát, de ez... Hát, botrány, hogy milyen ronda, de komolyan...

Csak tudnám, hogy miért kell mindenképpen belekényszeríteni a nőket a minél magasabb cipőkbe... Kicsit már olyan, mintha mindenki domina lenne, és csak az ostor hiányozna a kezükből. Nekem ezekről a cipőkről, mindig a férfilapok hasábjain megjelenő hiányos öltözékű hölgyek jutnak az eszembe, mert rajtuk van mindig olyan cipő, amin szerintem még állni sem lehet, jó, mondjuk, ők sem állnak benne, általában fekszenek valamin, na mindegy. Szombaton, amikor megindulnak szórakozni a lányok, a következőt láthatjuk, csinosan felöltözve, sminkelve, valamilyen csillogós cuccban és vagy tornacipőben, vagy valami teljesen normális papucscipőben sétikálnak a busz felé, kezükben valami iszonyat sarkú cipővel. Láttam lányt szombat éjjel mezítláb sétálni, a kezében az iszonyat sarkú cipőjével... (Mondjuk, az is megérne egy bejegyzést, hogy mi lenne az a pénzösszeg, amiért én Londonban akár egy lépést tennék mezítláb, bekockáztatva, hogy belelépek valamilyen beazonosíthatatlan dologba...) Magyarán, a buliig kiscipő, és mivel táska nem nagyon van náluk, a kezükben viszik a csini ruhához a magassarkú cipőjüket. Az, hogy amikor "átváltanak" magassarkúra hova teszik a sima kiscipőt, rejtély. Mondjuk, amilyen távolságok itt vannak, nem csodálnám, ha túracipőben mennének, és a magassarkút csak a bejárat előtt vennék fel...

Ez a fekete, nah, igen... ez messziről csodaszép, közelről meg, jééééééézusom, mekkora sarka van ennek! Mondjuk mégis csodaszépnek látom, de rémisztőnek is, mert a mostani divat szerinti értelmezésemben arra gondoltam, hogy a tervező vagy iszonyat magas pasi, vagy iszonyat alacsonyak a lányok körülötte... Mert az előttünk van, ahogy egy kb ugyanolyan magas pár lány tagja felvesz egy ilyet, és onnantól az erősebb nem képviselőjét a nyakánál fogva karolja át, vagy mi több, csókot tud nyomni simán a homlokára... Hu, hát, azért ez előttem van, és mit ne mondjak, vicces lehet...



11 megjegyzés:

Lilla írta...

hihihihi...
az ember nem mutatkozna velem nyilvánosan ha ezek közül valamelyiket felvenném. és nem azért mert magasabb lennék nála, mert van köztünk majdnem 20 cm, azaz amiatt bármilyen cipőt felvehetnék...
még jó hogy sokféle cipőt árulnak :-) van ezeknek alternatívája.
az elsőről nekem is iskoláskorom takarítónéni-csapata jutott eszembe...

Süti Bazár írta...

Nah, én ezt megúsztam...
Mivel magas vagyok, nyugodtan mondhatom, hogy ááááá, én ezt nem vehetem fel, már hogy vehetném? :DDD

Wise Lady írta...

A lila az gyönyörű, a fekete borzalom. A lilának nagyon kényelmes a sarka is. Én imádom az ilyen cipőket.
Fiatalon az ember tud 8-10 centis sarkakon járni, de a fekete az már túlzás.

Andi/cuki írta...

Nekem volt amikor megszabták,hogy magas sarkúban,miniben kell felszolgálnom. Ez egy éjszakai bárban volt. X évvel és Y kilóval ezelőtt.
Mondjuk először bukdácsoltam és mindenki azt kérdezte,hogy kibicsaklott-e a lábam?:-)))

Jucy írta...

Én nagy rajongója vagyok a tűsarkú pipőknek, de ennek a feketének szörnyen otromba az orra. Pedig valami divat lehet, mert más amcsi és angol webboltban is ilyeneket árulnak.

Chef Viki írta...

Muhaha :-D

Tudod mi jutott eszembe? Te tehetsz róla, a nénis cipőkről ugrott be!

Amikor bejöttek ezek az ormótlan talpú cipők, mi csak nyomorékcipőnek hívtuk őket. Voltunk olyan aljasok, hogy félhangosan "szörnyülködtünk" 1-1 miniszoknyás, patás kislány láttán: jaaaaaaaaj odanézz, mindkét lába rövidebb :-)))

Én hasraesnék, ez fix!

szepyke írta...

Lefényképeztem, ahogy viszik a kezükben a magassarkút, közben meg egy saruban mászkálnak. Azt sem értem, hogy hogy lehet ilyenben mászkálni, ha az ember nem szokja meg, mert nem szokják meg...

Lilla, és ha életben látnád őket...

Yasmine, nagy mákod van...

Wise Lady, a feketére azt mondják, hogy nem olyan gáz a magassága, mert az eleje is magasított, és így már a sarka nem olyan magas. Csak azt nem értem, hogy hogy maradnak benne állva, pedig látni olyat, aki ilyet hord...
Vasárnap a parkban is egy pasi sétáltatta a barátnőjét, gondolt egyet, bele a fűbe, a kiscsaj alig tudott utána egyensúlyozni a teli talpú borzadványában...

Andi, ebben nem csodálnám... Szerintem én felállni sem tudnék benne....

Jucy, biztos, hogy divat, ugyanis a Londoni fashion week miatt fényképeztem...

Viki, mint mondtam, én szerintem fel sem tudnék benne állni a székről, mert már az is zavarna, hogy 15 centivel feljebb lett a lábam, mint volt...

Andi/cuki írta...

X éve az még nem ilyen volt,csak szimplán magassarkú,de az se volt különb.:-)))

szepyke írta...

Hát, ez most szerintem nagyon ronda...

Maggie írta...

a platform cipők sztem gyönyörűek(mint a fekete)..meg eleve az ilyen szép magassarkú cipők..imádnám ha nem 190centi lennék egy ilyenben:D
a másik megfigyelésem viszont ezekkel a cipőkkel kapcsolatban,hogy aki megtehetné,hogy hordja mert alacsony az nem tud benne menni,aki viszont képes magassarkakon járni(mint én:D) az alapból annyira magas,hogy esélytelen legyen..
ez a szomorú igazság és minden alkalommal összeszorul a szívem ha látok elbukdácsolni előttem valakit egy gyönyörű cipőben:(

szepyke írta...

Maggie, ne sírjál! Hordjál ilyen magasat, de csak, mint a fekete, és keress hozzá való pasit, aki legalább 2 méter.

Szerintem ez neked nem menne nehezen, tehát, gyerünk. És elárulom, Londonban akit láttam ilyenben, az úgy ment, hogy az inkább vicces volt, mint vonzó...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...