2009. szeptember 28., hétfő

Londoni reggeli - a kihagyhatatlan Maison Blanc...


Nah, itt van. Íme ő az! Az iszonyat, a leírhatatlan, az utolérhetetlen, a megmagyarázhatatlan, a legek, lege. Én ilyen finomat még soha, ismétlem soha nem ettem! Komolyan mondom. Ez a croissant a Maison Blanc francia pékség "terméke". Ilyen "pékséget" London több pontján is találhatunk, tehát, mindenképpen ha valaki erre jár, kötelező program! A lelőhelyek címeit megtalálod ITT! Ez a croissant csak simán a csokoládés croissant nevet kapta. Azért választottam mégis ezt a sok habos, gyümölcsös, színes csoda közül, mert nagyon korán volt még, amikor leültünk egy kávéra és ennyire korán nem volt még kedvem semmi extrához. Először arra gondoltam, hogy nem is kérek semmit, aztán csúnyán néztek rám, és kértem egy ilyen szerény kis croissant. Kihozták... Persze a kis csokoládétáblát "valaki" lelopta róla, mert nekem az úgysem kell... Nah, mindegy, tényleg nem is kellett. Beleharaptam a péksüteménybe, és te jóóóóóóóóóóóóóóóó Isten! Hogy ez milyen finom! Habos, mégis selymesen tartalmas krém, ami egészen világos színű, akár gesztenyének is nézhetnénk. De nem gesztenyés, csokoládés. Valami mennyei. Komolyan mondom, hogy ez az a fajta sütemény, aminek minden egyes falatját lassan kell elmajszolni, minél tovább nyújtva az élményt. A külseje semmi extra, nézhetnénk egy mezei croissantnak... De az első falat után, jessssszzzzzuuuuussssssooooommmmmmm!

Tehát, a honlapot itt találod: http://www.maisonblanc.co.uk/

Ki ne hagyjátok! Komolyan mondom, inkább "bukjatok" be egy műemléket, vagy valamit, de ezt ki ne hagyjátok!


Jah, persze, tejeskávéval ettük... Még szép, majd teával...

13 megjegyzés:

Felhőlány írta...

Nahh, én kész vagyok... Megyek repjegyet foglalni...:)
Sok éve, hogy Londonban voltam, már elhalványultak az emlékek...

Andi/cuki írta...

Nem csodálom,hogy az én Limara -féle croissantom nem is kell.
Van Neked ott finomabb, s tán szebb a kilátás is.:-))))

mandy tarragon írta...

igazából nagyon egyszerűen néz ki, de nekem pont ez tetszik :) nagyon gusztusos, főleg a tejeskávéval. Az íze is mesés lehet.

Belly írta...

Nagyon megkóstolnám,de még szívesebben lennék ott ahol te:-)

Chef Viki írta...

Hazai légitársaságunk épp most akciózik London irányába :-)

Szerintem csomó ember veszi a kis gurulós bőröndjét, és csomagol!

Este van, de simán le tudnék tolni egy ilyet...

szepyke írta...

Felhőlány, most írta Viki, hogy akciózik a Malév...:)))

Én meg megyek,kérek részesedést, vagy inkább egy ingyen jegyet...

szepyke írta...

Andi, el kell, hogy áruljam, hogy itt a Tescoban is van egy olyan csokis croissant, hogy már attól majdnem hanyatt estem. Tele van csokival belül, és durván megszórva kivül. Most a tiéd messzebb van ezeknél!:DDD Pár ezer kilométerre...

szepyke írta...

Mandy Tarragon, igazából tényleg nagyon egyszerűen néz ki. De az a fajta, amibe beleharapsz, aztán megnézed, hogy, jesszusom, mi van ebben... És onnan hangosan majszolod. Jó, már nagylány vagyok, a hangosan elmaradt...:))

szepyke írta...

Belly,én is szívesen maradnék még, hidd el...

szepyke írta...

Viki, bőröndöt nem érdemes hozni, azt itt kell venni...

Többet még nem árulhatok el, majd megmutatom...
Nah, jó. Fekete lakk...

Hát, amikor megláttam... Én leszek az egyetlen dominabőröndös szerintem a reptéren, de kit érdekel...:))))

szepyke írta...

Nah, mondom... Nem jön be a www.malev.hu
oldal. Mi van, mindenki jegyet foglal éppen???

Delish írta...

szepyke nem a tescos croissantrol zengett odakat..hA jol emlekszem vagy rosszul??? az ilyen elmenyt nem fog nyujtani az tutifix. :o)

szepyke írta...

Orsi, ez a bejegyzés nem a Tescosról szólt, de írtam, hogy nekem azért az is izlett!:)
De tagadhatatlan, hogy ezért a Maison Blancban kaphatóért, hát... Pesten is vennék, ha lenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...