2009. szeptember 12., szombat

Kéne egy bőrönd...



... egy szép színes bőrönd... Legyen húzhatos, és ne legyen nehéz, mert ha megpakolom, el kell bírnom, ha meg kell emelnem és fel kell vinnem egy lépcsőn...

Ne legyen merev, mert összetörik, ahogy dobálják. És tényleg szép legyen. Olyan "nőcis"... Ne pasis, mert nem pilóta vagyok, hanem sima utazó. És legyen színes, vagy mintás. (Esetleg lehetne rózsaszín?) Hogy megismerjem. Persze, ne jöjjön velem szemben egy másik belőle, mert azt utálom. Keresem az igazit, de nem találom. Vagy drága, vagy nehéz, vagy túl nagy, vagy ronda.

Ha könnyű, akkor biztos kicsi. Ha szép színes, akkor biztos, hogy nem strapabíró, vagy gyerekeknek készült és így megint csak kicsi. Ha strapabíró, akkor drága. Ha ronda, akkor meg mindegy. Ha olcsó, akkor biztos, hogy nem strapabíró, biztos, hogy ronda, és biztos, hogy nem szép színes.

A múltkor a reptéren láttam három pasit, akik egy 20 x 25 cm-es nejlonnal érkeztek...
Hogy lehet minden cucc nélkül menni bárhova, amikor nekem a válltáskám is majdnem bőrönd méretű? Hogy van az, hogy egy pasi el tud menni napokra bárhova két zoknival, egy gatyával, meg két trikóval, egy fogkefével, fogkrémmel, egy tusfürdővel és esetleg egy dezodorral, parfümmel, míg én...

Míg nekem csak a hajam megmosásához öt dolgot kell bepakolnom! Sampon, balzsam, hajvégápoló, hajhab, fésű. És akkor még tudnék ám vinni olyat, amitől fényesebb a hajam, meg vitaminos pakolást is. Megnéztem, a gépre felvihető táskám nem lehet több 10 kilónál... Hülyék ezek? A sima táskám is minimum öt, de inkább hat kiló. És csupa nagyon fontos dolog van benne, ami mind kell. A sima hétköznapokon. Akkor ennél sokkal több kell egy utazáshoz.

Le kell szelektálnom, hogy mit vihetek, mit nem és még mindig kéne egy bőrönd, egy szép színes bőrönd...

27 megjegyzés:

trinity írta...

Ha elfogadsz egy tanácsot: 1 bugyit és fogkefét tegyél a kézipoggyászba...Mikor a lányom Londonba ment 34(!!!!!) utas böröndje maradt Ferihegyen és két és fél nap után lett meg. Kártérítés nuku, örültünk, hogy véglegesen nem veszett el....

Off: Szepy, emlékszel még a csajszira, aki lopta a képeket??? Néztem, az a blogja, ahol veszélyes diétát hirdet, az még fenn van a gyüjtőn.. A másik is itt volt, ezen a blogon, vagy máshol keressem???

szepyke írta...

A morzsálóban keress rá a kommentjeimre, ott fel fogja hozni az oldalt, mert ott írtunk róla. A régi morzsálón, tudod!

De mindjárt megkeresem!

Viszek egy napi ruhát a kézitáskámban. És minden nagyon fontosat is abba teszek. A tíz kilóval leszek bajban...
Azzal viszont nagyon.
A bőröndbe menni fog egy kiló kovászosuborka, túrórudi, meg lecsó... És raklapnyi szárított élesztő, mert ott valami más van, én meg sütni akarok kenyeret, meg kiflit kint!:D

szepyke írta...

http://liliomsrecipes.blogspot.com/

Itt az oldal. Még megvan. Gondolom, ezeket is "ollózta" valahonnan....

trinity írta...

Köszi, meg is nézem, mert Gabojszáék rápirítottak, hogy kiteszik, ha nem hagy fel a lopkoviccsal.....
Na, megnéztem...
A gasztro jellegű blogja már nincs a gyüjtőn-de a képek alatt továbbra sem tüntet fel linket. Hihetetlen a csaj...
A diétás blog fenn van-receptjeim gyüjteménye néven. Annyit fűzött hozzá, hogy kérdezze meg orvosát:D
Hát, jól is teszi, aki ezt betartja, mert könnyen belepusztul..Nem értem, mi a túrónak csinálja..Ennek meg a gasztron már semmi keresnivalója-szerintem.

á la carte kulinaria írta...

Szia!
Ikeában nézted? Ott vannak bőröndök, hogy mennyire strapabíró, nem tudom, de azt hiszem van rózsaszín : )) Nem tudom szoktatok-e oda menni, de esetleg egy próbát megér.
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/DisplayPage?layout=familyProducts&storeId=22&langId=-30&catalogId=11001&localStore=10189
(Ikea family termék)

Viktoria írta...

Szepyke,
A gépre felvihető poggyász súlya az tényleg 10 kg, ez alatt a legkisebb bőröndöt értik, ezekre a bőröndökre az üzletekben a cimkén rajta van a cabin felirat, ez lehet 10 kg. Ezen felül még felviheted a saját kis kézitáskádat-retikülödet.
Nekem egy piros samsonite-om van: http://www.realszisztema.hu/samsonite/index.php?entry=423
Azt nem mondom, hogy olcsó volt, bár 3 éve is ugyanennyibe került. Nagyon meg vagyok vele elégedve, bár a fóliázást még mindig csináltattam rá ahol volt lehetőség rá. Nemcsak a sérülések, de a koszolódás és a lopás megnehezítése érdekében, nekem megéri a plusz kötség.
Szóval 3 éve használom és megjárta már egy párszor a Heraklion-Athén-Budapest utat oda vissza és még mindig semmi baja. Puha bőröndnek árulják, de az alja és az oldala valami merevítővel van bélelve. Egyébként, strapabíró anyag a külseje és a legfontosabb, hogy egy zippzár kinyitásával bővíthető, többet tudsz bele pakolni.
A fóliázást mindenképpen ajánlom, ne akard tudni, mi történik a bőröndökkel miután becheckkoltad, illetve, mikor kiszedik a gépből. Én láttam, Magyarországon is dolgoztam a reptérem és itt is ott vagyok. Elszomorító mit művelnek velük :((((.

Viktoria írta...

Kabinméretre példa:http://www.realszisztema.hu/samsonite/index.php?entry=421

KryaSpirit írta...

Azt hittem csak kockásban utazol!:)) Sajnos ebben nem tudok tanácsokat adni, lévén soha nem repültem még. Szepyke, hány napra mész, hogy még kaját is viszel, kenyeret is akarsz sütni? Vagy kinti ismerősöknek lesz?

szepyke írta...

Á la carte, most ott tartok, hogy a már meglévő IKEA bőrönddel megyek, ami összecsukható. Nem nagyon tudnak kárt tenni benne...
Szegény már kb 4-5 éve megvan, elég sokat utazott már, és így eléggé megviselt a lelkem, úgyhogy neki szinte már mindegy. Néztem az Family kártyával vásárolható bőröndöket náluk, de drágák, ahhoz, hogy semmi extra egyik sem...

szepyke írta...

Fahéj és Feta, én is kinéztem egy Samsonite szettet! Piros, és gyönyörű. Még érik a dolog, lehet, hogy nem mostanra érik be, hanem legközelebbre. A fóliázásra én is gondoltam, bár, amivel elvileg megyek, annak szinte mindegy..:DD

Köszönöm, hogy belinkelted, megnézem!!:))

Süti Bazár írta...

Meglehetősen faksznis vagyok ebben a témában (is), de amit ajánlok, az tényleg jó. Nem én vettem, ajándékba kaptuk, de tudom, hogy az Intersparban vették. Nagyon-nagyon szeretem. Piros a színe de nem az az irdatlan piros, hanem nagyon kellemes szép színe van. Ez is egy cipzárral bővíthető, ha ez a cipzár ki van engedve, kb. 6-7 centivel megemelkedik a teteje. A tetejében belül jó kis zsebek vannak. Van pl. egy hosszúkás zseb, abban szoktam a hajformázómat tartani. A fogása egészen kényelmes. A kihúzható fogantyúra tudtam venni egy ugyanolyan színű kozmetikai koffert is, ami ráhúzható a nyélre. NewYork a márkája.
A kemény oldalút én sem ajánlom, mert egyszer láttuk, hogy az egyik pár bőröndje úgy nézett ki mire leszedték a szalagról, hogy egy kb. félméteres óriási karcolás (inkább ez már vésés) volt rajta. Egy méregdrága bőrönd volt. :(

szepyke írta...

Benzsi, az a kockás (ha igazi, eredeti lenne) egy kisebb afrikai ország egész éves költségvetése lenne. :D
Utaznék olyannal, csak először valaki vegye meg nekem!:DDD

13 napra megyek. Kaját azért viszek, mert ott ilyesmi nincs. Uborka tuti, túrórudi megint nincs, lecsó meg...
Még a paprika, paradicsom, hagyma sem olyan... Majd erről írok, mert szerintem kész leszek tőle. A barátnőmhöz megyek, és mindenképpen akarok sütni is nála. Remélem, hogy nem kap majd hülyét tőle!:DD Iszonyat várom, mégis nagyon be vagyok tojva... Egyedül megyek, és két és fél óra kb az út. És ott kell majd ülnöm szépen csöndben, nekem, akinek be nem áll a szája. Most töltöm az Ipodot zenével, meg keresem a könyvet, hogy ne unatkozzak... Se oda, se vissza felé...:D

szepyke írta...

Yasmine, mitől lennél ezért faksznis?Volt idő, amikor én is képes voltam egy hátizsákkal a hátamon nekimenni Görögországnak, lesz, ami lesz. Vittem egy sampont, egy tusfürdőt, fogkrémet, és kész. De az régen volt. Akkor még reggel nem ijedtem meg magamtól, amikor belenéztem a tükörbe. Manapság már reggelente úgy érzem, hogy meg kell rajzolnom az arcomat, hogy kinézzek valahogy...
És igen,kell egy pár olyan dolog, ami lehet,hogy luxusnak hat, de nem érzem jól magam nélküle. Én például szemránckrém nélkül ki nem lépek a lakásból, mert ha nem használtam, úgy nézek ki, mint ET... Az meg kinek jó?? Max ET-nek, nekem nem...:DD

KryaSpirit írta...

Aha. Így már értem a nagy bőröndöt. Na merje az én férjem mégegyszer azt mondani, hogy minek ennyi cucc!13 nap, de jó neked. Megyek én is majd szórakoztatlak a repülőn jó....:))

Süti Bazár írta...

Annyira jól leírtad ezt a sminkelős dolgot, teljesen magamra ismertem (röhög). Tudod, nem féltem a dinoszauruszoktól gyerekkoromban... :-DDDD
Majd felettem fogsz elrepülni, integess ám!!
Ja, és adj egy puszit a nevemben Toby Stephens-nek, ha esetleg összefuttok! :-DD
És vigyázz magadra!!! :-))

szepyke írta...

Benzsi, gyere! Majd megbeszéljük az úton a fiatalkorunkat!:D
És majd sírunk, meg röhögünk, hogy milyen baromságokat csináltunk anno...
Jah, és nyugodtan fogd rám a nagy csomagot. A barátnőm engem hozott fel példának minden alkalommal, amikor újabb cipőt vett, és vitt haza... Mindig elmondta, hogy a szepynek 33 pár van... Pedig közel nem így volt,illetve bele volt számolva minden, még az ezer éve nem hordottak is... :D

szepyke írta...

Yasmine, ha látom, le is fényképezem neked! Az a jó, hogy én mindenkit felismerek, és ezt jó hangosan meg is jegyzem... Ma a Zalatnayt láttam az Auchanban, megdöbbentő élmény volt...

Vigyázok magamra, és összecsókolok mindenkit, akit kértek!:DDD Jah, és természetesen integetek!:D

trinity írta...

http://zamatesillat.blogspot.com/2009/09/miert-is-lehetek-ma-halas.html

Ha kedved tartja...

A bőrönd: az sem jó, ha túl tökéletes állapotban van-nem úgy fogod visszakapni:((

Wise Lady írta...

Szepy irigy vagyok a gondjaidra :D
Én azt mondom, a gépre felvitt bőröndöd legyen csinos, de ami a csomagtérbe megy, az legyen nagyon-nagyon strapabíró, ez legyen az elsődleges. A lányom kiutazott egy elég jó bőrönddel New Yorkba, aztán a hazaútra kellett vennie egyet ott kint. A fóliázást én is ajánlom, mindig meg szoktam csináltatni. Ne tudd meg, mi minden történik egy bőrönddel a repülőúton.
Zavarban vagyok: ezeket a kajákat lehet vinni repcsivel, amiket felsoroltál? Ez országfüggő? Angolokhoz nem mentem még.

szepyke írta...

Trinity, megyek hozzád, mindjárt nézem, mit írtál!

Jah, és a bőrönd, amivel kifele megyek, hát, lehet, hogy nem kell fóliáztatnom, mert nincs mit tönkretenni rajta...:D

szepyke írta...

Wise Lady, nem tudom. Elvileg Európai Unió, tehát elvileg lehet...
Lehet, hogy megcsinálom a lecsót, aztán a vámosok eszik meg???

A kovászosuborka már a hűtőben kifolyt, úgyhogy lesz vele gondom, már látom...

És a lepkék csak szaporodnak, szaporodnak... Kicsit sem vagyok betojva, áááááááááá, dehogy...

Andi/cuki írta...

Mikor mész,s fogsz írni?
Elviszel minket is? Mint Tihanyba? :-))

Andi/cuki írta...

Elárulod,miért vagy hálás?

Chef Viki írta...

Mi sima utazótáskát adtunk fel poggyászként, azt lehet nyugodtan dobálni, nem törik. Más kérdés, hogy törékenyet sem vittünk benne, pl. koviubi :-))
Asszem, vannak már vagány gurulós utazótáskák, a keskenyebbik oldalára állítod és kész.

Hazafelé viszont belenyúltak az enyémbe, mert hoztam fűszert, és azt hitték, hogy tudatmódosítót csempészek :-)) Még jó, hogy oldalzsebbe tettem :-)))

Haj: sampon, balzsam, fésű, hajszárító, meleglevegős hajformázó, hajlakk :-)

Fóliázás jó ötlet, lopás ellen kiváló!

Ugye csinálsz fényképeket a felhők felett?

szepyke írta...

Lányok, bocsánat, hogy nem válaszoltam rögtön, kicsit elúsztam egy-két dologgal, most a blogra kevesebb idő jut.

Andi, ahogy időm lesz, megírom, már Limara, Trinity is kérdezte, igyekszem!:D


Viki, fényképezek, még jó hogy!:D

A lecsónak egyre kisebb esélyét látom, szerintem marad itthon...

A bőröndömre még nincs lakatom, fóliázás 5000ért, hát... az egész bőrönd nem ér annyit, szerintem kimarad. Van olyan zsákom, ami le kell pórszívózni, és kijön belőle a levegő, abba csomagolok mindent, aztán majd meglátjuk, hogy mi lesz.

Holló írta...

Próbáltad a Viandi bőrönd outletben? www.viandi.hu oldalon.
crow

szepyke írta...

Holló, ez már réges régen megoldódott:
http://szepsegtar.blogspot.com/2009/10/megmutatom-teljes-egeszben-is.html
de azért köszönöm!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...