2009. szeptember 8., kedd

Ettél e már a "Pilisben"?

Ha, nem, akkor mindenképpen próbáld ki a Kopár Csárdát.

Viszonylag sűrűn fordulunk meg náluk. Azt a fajta konyhát képviselik, amit szeretek. Egyszerű, magyar konyha. Vagyis, nem csak az, de főleg az. Van sertés, marha, pulyka, csirke, halak, és vadak. És ezek mindenféle elkészítésben. Mivel nem kertesházban élek, külön értékelem, hogy nyáron kint a szabadban ücsörögve ebédelünk. Valahogy a kertesházban mindig ez vonzott, a fűnyírás már nem annyira...

Tehát, szeretem ezt a helyet. Hogy miért? Mert például van szóda, nyáron limonádé. Van olyan bableves, aminek olyan vehemenciával estünk neki, hogy a fotózásra majdnem elfogyott. Ez az az igazi, megáll benne a kanál bableves. Ritka, hogy ilyen finoman készítsék!

Aztán a saláta, az saláta, nem csak sal... Ez itt a képen a dresszinges fejessaláta, ami tartalmaz egy negyed fejessalátát, tartármártást, és reszelt sajtot, illetve díszítésként a paradicsomot.


Egy másik kedvenc, pulyka, vagy csirkemell, már nem is tudom, de pisztáciával és feta sajttal van töltve. Nagyon, nagyon, nagyon finom!


És ami most jön... Nah, igen... Kétszemélyes vegyestál. Tartalma két szelet cigánypecsenye, természetesen kakastaréj szalonnával, két szelet pulyka cordon bleu, és két szelet natúr csirkemell, illetve köretként sültkrumpli, rizs és persze a díszítés. Brutális adag, ketten soha nem tudjuk megenni, bőven elég három adagra is. Mindjárt jön egy közeli a kakastaréjról, felkészültetek??? (ennek a tálnak emlékszem az árára 4.200,- Ft)


Hát nem gyönyörű? És az íze... Füstölt mangalica szalonnából. Valami olyan, hogy... iszonyatosan finom. Iszonyatosan! Olyan íze, illata van, hogy... komolyan mondom, hogy életemben nem ettem ilyen finom szalonnát.


A desszertem. Gesztenyepüré. Igazi tejszínhabbal. A gesztenye krémes, a tejszínhab édes, egy kádnyi sem lenne elég belőle!


A pincérek kedvesek, gyorsak. Az árak az ételek mennyiségét, minőségét tekintve elfogadhatóak. A Jókai bablevest mindenképpen próbáljátok ki, és mindenképpen kérjetek kenyeret, mert abból is simán két kosárral meg kell enni, mert az is friss, ropogós, olyan igazi házikenyér.

Az adagok normális méretűek, bár van aki nem birkózik meg velük. Amikor első alkalommal jártunk náluk, a kihozott ételemről először azt gondoltam, hogy ez bizony kevéske... Aztán nem bírtam megenni. Valahogy pont akkora adag, ami úgy van kiszámolva, hogy pont elég, vagy egy kicsit sok legyen. Kevés biztos nem lesz.

Érdemes előre odatelefonálni, és foglalni, mert a hely szinte mindig tele van.

Ha nekem nem hisztek, nézzétek meg ezt a "kritikát", vagy menjetek el személyesen.

Viszont, ha elmentek, a kedvemért kérjetek egy gesztenyepürét, vagy egy Gundelpalacsintát!

Cím: 2081 Piliscsaba, 10-es főút 23 km
Telefon: 26-375-313

Hogy teljes legyen a kép, egy negatívumot muszáj vagyok megemlíteni. A toalett szerintem nem állja meg a helyét. Manapság már olyan hiper-szuper mellékhelyiségekkel találkozik az ember, hogy sajnos ezt a részét muszáj vagyok lepontozni. Remélhetőleg erre a közeljövőben költeni fognak, mert kellene...
Nem a tisztaság a gond, mert arról sajnos nem az étterem tehet, hanem a vendégek... Mindenki mögött nem lehet ott állni, és itt bőven megfordulnak több százan is naponta... Mindenki tudja, hogy nem vagyunk egyformák, más az igényszintünk a tisztaság terén.

17 megjegyzés:

mandy tarragon írta...

hmmmm. fetasajt és pisztácia :) Ezt is felírom a listára, ha sikerül egyszer megtalálni a konyhai cuccaimat, feltétlenül ki lesz próbálva :D

szepyke írta...

Mindenképpen próbáld ki.Ha nem kerülnek elő a cuccaid, lesz indok,hogy miért menjetek el személyesen!:D

mandy tarragon írta...

gyulik az a lista is :)

Chef Viki írta...

Hú basszus, ez ám a kedvcsináló!

A pavlovi reflexek köszönik szépen, jól működnek!!!

Kár, hogy százezer km-re van tőlünk :-(

szepyke írta...

Viki, melyik tetszett meg igazán???:DD

Moha írta...

Szepy téged alkalmazhatnának marketingesüknek! Ezt olvasva minden kákabélű,rossz étvágyú ember is rohan oda ebédelni! Összefutott a számban a nyál!

trinity írta...

Csak az epém bírná-megenném én!!!

szepyke írta...

Moha, köszönöm! Egyszer a barátnőm is mondta, már ezer éve, mert ha valamit szeretek, vagy elégedett vagyok vele, akkor a boltban mellettem állónak is simán felhívom rá a figyelmét, és lebeszélem a másikról...
Pedig nem fizetnek érte...:DDD

szepyke írta...

Trinity, az enyém ezt bírja!:DD

erős ildikó írta...

Meggyőztél az ételekkel, ez tényleg klassz hely lehet!

szepyke írta...

Igen Napmátka, tényleg az. Legalábbis én szeretem.

Gyöngyi írta...

Atyavilág! Ezt végigetted? Én a levesnél kidőltem volna..
Köszi az ajánlót!

szepyke írta...

Gyöngyi, részben. A levesből ettem, a kétszemélyes tálból ettem, de mint írtam, mindig marad csomagoltatni is, a salátát megettem, és a gesztenyepűrét is. Ahogy Hajni barátnőm mondaná, a desszertnek mindig van egy külön rekesz, ahova az fér, még ha addig azt is gondoltam, hogy nem bírok többet...:D

Unknown írta...

Azt a kakastaréjt egy hétig tudnám nézni. (Fényképen persze, mert "élőben" nem tartana túl sokáig.)

szepyke írta...

Sára, hát tényleg nem... :DD

Andi/cuki írta...

Minden jöhet, elosztva egy hétvégére...

szepyke írta...

Andi! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...