2009. szeptember 28., hétfő

XXVIII. VKF, már megint lemaradtam...



Nagyon béna lesz a VKF "pályaművem", illetve, maga amit felteszek, biztos nem béna, csak én, hogy ilyen "olcsó trükkel" próbálom menteni a mundér becsületét.


Mert megint nem készültem semmivel... Nem vagyok otthon, nem nagyon főzök, és nem nagyon iszom bort sem...

Ez itt egy sörös ország, és bár a sört utálom, és egyébként az alkoholokat általában nem szeretem, de itt elég jó választék van az éppenhogy alkoholos italokból, amik inkább hasonlítanak egy szénsavasabb üdítőre, mint bármilyen alkoholra...

Tehát, igen, a megúszásra játszom éppen, és hála az égnek most jött egy e-mail, miszerint ezt a könyvet, az Alexandra 299,- Ft-ért kínálja a 499,- Ft-os teljes ára helyett...

Nagyon gáz a próbálkozásom, ugye???
Hát, ez van. Most bánatomban megyek, és eszem egy dupla csokis croissant, hogy tompítsam a szégyenem... Legalább magam felé, ha már mások felé nem tudom....

5 megjegyzés:

starfi írta...

:)))))))))))

szepyke, ha ez vigasztal, én sem készítettem még semmit, de előre szóltam a háziasszonynak, hogy késni fogok.

Jade írta...

Szepy, ne aggodj! Neked most elnezzuk... :) Te mar karpotoltal minket a sok elvezetes beszamoloddal!

Kiskukta írta...

Szepyke, én is szívesen kihagytam volna ezt fordulót, ha cserébe Londonba lehetnék! Örülj hogy ott vagy, ha meg hazajösz, akkor posztolhatsz valami témába vágót. És a mundér becsületed is megmentve.

Unknown írta...

Szepykém,
nehogy már furdaljon a lelkiismeret, te lány!!!:)))
Én meg még a sütiddel lógok, na? Az nagyobb bűn...
Londonban én sem a VKF-fel foglalkoznék!! No para:)))

szepyke írta...

Hát, komolyan mondom, hogy annyira kedvesek vagytok, hogy el sem hiszem. Ha lehetne, vinnék valamit azok közül, amiket esténknét iszogatunk... De sajnos nem lehet, mert max 100 ml-t vihetek fel a gépre, az meg kinek elég, és egyáltalán...

A bőröndbe piát tenni meg jó nagy bátorságra vallana...

És köszönöm mindenkinek, hogy ilyen elnézőek vagytok!:DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...