2009. július 8., szerda

Díjat, ajándékot, hívjuk bárminek, szóval, kaptam valamit!


Palacsintás királylánytól , azaz Pusztagtól érkezett egy ajándék, nekem. Nagyon szépen köszönöm, annyira örültem neki. Talán egy hétig nem írt semmit, majd ahogy megint belelendül, rögtön meglepett valamivel. Köszönöm Pusztag!:D

Természetesen tovább is kell adnom, a szabályok szerint, melyeket már írom is:

1. Tedd ki a díjat a blogodra.
2. Linkeld ki azt, akitől kaptad.
3. Nevezz meg legalább 3 blogot.
4. Hagy üzenetet a díjazottaknak a díjukról.

Díj (ajándék) kitéve, Pusztag megjelenítve, és... huha... Három blogot meg kell neveznem.
Arra gondoltam, hogy most olyan három blognak küldöm tovább, akiknek még soha nem küldtem tovább ilyesmit. Mert vannak szépszámmal ilyenek.
Akkor ezekből most kiválasztottam hármat:




Nah, akkor megjelöltem a három blogot!
Lehet még mondjuk hármat, vagy négyet, vagy ötöt?
Már nem? Fenébe, akkor muszáj leszek megvárni a következő ilyen ajándékkal, hogy a többieknek is küldhessek... Érzem, hogy nincs messze ez az idő... :D

Megyek, üzenetet kell hagynom a három blogon...

7 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon köszönöm!

Milene írta...

Köszönöm szépen!

szepyke írta...

Csongi, citromfű, én is!:D

trinity írta...

Gratulálok a kedves kis díjhoz!!

Off: mail ment!!!

szepyke írta...

már válaszoltam is! :D

Névtelen írta...

Köszönöm szépen cuppantás érte:)

szepyke írta...

Nagyon szívesen:DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...