2009. július 30., csütörtök

Fokhagymás sertéssült


Sertéshús fokhagymával sütve, köretként tzatziki.

Nem kommentálnám, hogy milyen remek páros... De ez a hús remek egy nagy szelet kenyérrel, tunkolva is!


Hozzávalók:
  • 40 dkg szeletelt sertéscomb
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • bors
  • olaj (kb fél deci)
  • 1 dl víz

A húst megmosom, és a széleit 4-5 centinként bevágom, hogy sütéskor ne ugorjon össze. Sózom, borsozom, és megkenem az áttört fokhagymával. Egy erre alkalmas edénybe olajat töltök, melegítem, és ráteszem a húst. Mindkét oldalát pirosra sütöm. Én szeretem egy kicsit kozmáltan, de ez egyéni dolog, nem muszáj ennyire megsütni! Ha átsütöttem mindkét oldalt, felöntöm kb egy deci vízzel, fedővel lefedem és kb 15 perc alatt készre főzöm. A vizet elfövi, és megint pirul egy kicsit!
Készen vagyunk, tálalhatjuk is!



Tálalni jelen esetben tzatzikivel tálaltam, de tökéletes hozzá a krumplipüré, és a zöldségköret is.

Bekerülési költség:

Hús: 560,- Ft
fokhagyma, egyéb: 100,- Ft

Összesen 660,- Ft, melyből három, a képen látható nagyságú hús jön ki, két felnőtt bőséges adagja.

Elkészítési idő, maximum 15 perc, előkészítéssel együtt.


9 megjegyzés:

DebiGabi írta...

Van egy kenyércsücsköm.
Hol lehet tunkolni????

Gyöngyi írta...

Nekem kifli csücsköm van... és csöpög a nyálam...

szepyke írta...

Lányok, akkor tunkoljatok bátran!:D

Itt helyben lehet tunkolni, ha kértek, van tejfölös uborkasaláta is. Mivel ennétek?

Süti Bazár írta...

Az előbb vettem ki a sütőből a kenyeremet. De sajna ide nem illik... Ugyanis pizza-ízű. Görög meg olasz együtt?! Áááá...
Kénytelen leszek én megenni ... :-DDD
Vagy kér valaki?? :-))) Adok egy kis hússzeletért cserébe ...

lúdanyó írta...

Az egyik legjobb étel a fokhagymás sertéssült!! Jó választás volt :)

trinity írta...

Maradt még???-ideértem, kérnék....:)))

Ej, ej....hol marad a sznobizmus???
Azt hittem, tanultál belőle és most egy egész más Szepyke lesz itt:)))))

erős ildikó írta...

Ez tényleg! Egyszerűen tökéletes páros!

Andi/cuki írta...

A Yasmine tegnapi fűszeres fontához ez nagyon jól menne!
Fokhagymás husi hm.....:-)

szepyke írta...

Jaj, annyira sajnálom, ez az adag már elfogyott, és most fagyival sem tudok szolgálni...

Esetleg egy kis konyak?
:DDD

Trinity, szélmalomharc...

Yasmine a tzatzikivel szerintem az Isteni lehet!:D

Lúdanyó, teljesen igazad van. És zsírban lesütve... Hmmmm.

Napmátka, én is ezt gondolom róla.
:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...