2009. július 9., csütörtök

Képzeljétek, képzeljétek, hogy mi történt....


... ijedtemben tényleg majdnem lenyeltem egy villanykörtét, csak olyan nincs otthon, csak energia takarékosak, azokkal nehezebb dolgom lett volna...

Tehát, azt történt, hogy éppen elküldtem egy e-mailt, majd rákattintottam a blog megnyitására és azt a választ kaptam: a szepsegtar.blogspot.com törölve, adatot már nem tartalmaz...

Hát... először azt gondoltam, ez egy vicc. Aztán, amikor 158-szor kattintottam és folyamatosan ez a válasz jött, majd már nem tudtam belépni az e-mailembe, majd nem tudtam belépni egy kommentet megírni, mert azt a választ kaptam, hogy a fiókomat törölték, nah, akkor jött a pánik.

Először láttam magam, ahogy eltűnt x hónap "munkája", eltűnt minden e-mailem, eltűnt minden. Minden. Akkor éreztem hasonlót, amikor kiraboltak és elvitték a táskámat a lakásból a konyhából, míg aludtunk... Akkor éreztem ezt, hogy eltűntem. Se papírom, se pénzem, semmim. Még igazolni sem tudom magam...
És most megint jött egy hasonló érzés... Te jó ég, eltűntem. Megszűntem. Elnyelt a föld, vagy valami hasonló.
Borzasztó volt. Borzasztó.

Aztán eltelt kb negyed óra, és lett e-mailem, lett megint blogom...

Egyszerűen nem értem, hogy miért függhetek ennyire valamitől amit egy pillanat alatt így eltörölhet valami, ami azóta sem tudom, hogy mi volt...

De ma szép a nap, mert vagyok, van e-mailem, van blogom!

Hurrrrrráááááááá, megnyugodtam. Hogy nekem milyen kevés is elég....

Jah, és azóta, hogy lett megint e-mailem, lett megint blogom, be vagyok jelentkezve magamnál, mint olvasó...
Nem merem törölni magam, mert hátha megint eltűnök... Azt meg nem akarnám. Így most rendszeres olvasója lettem: magamnak. Király!

22 megjegyzés:

Wise Lady írta...

Szepyke a blogot rendszeresen menteni kell, és akkor nem érhet meglepetés. A teljes tartalmat át lehet vinni egyébként másik helyre is ezzel a módszerrel.
Irányítópult - Beállítások
Felül: blogkezelő eszközök
Blog exportálása
Így kapsz egy fájlt a gépedre (.xml)
Ha elveszne a blogod, akkor új blogot nyitsz, ugyanide elmész, de akkor
Blog importálása (és kitallózod az elmentett xml fájlt)
és voila megvan az egész.
Én naponta mentek, egy kattintás az egész, a mentett fájlt mindig dátummal nevezem el.

Wise Lady írta...

De átérzem a kétségbeesésed :D

Milene írta...

Huh, nem szerettem volna a helyedben lenni!
Szerencse, hogy minden rendbejött!

szepyke írta...

Wise Lady mentettem, de tegnap azt írta, hogy az e-mailemet is törölték...
Igazán az volt az amitől majdnem elájultam...
A gmail másnál is csinál ilyet? Én kész vagyok tőle. Már háromszor zárolta az e-maileimet egy-egy napra.
De hogy miért????

szepyke írta...

Citromfű, nem túlzok, majd meghülyültem...

Chef Viki írta...

Nekem maga a blogspot szokott szórakozni. Volt, hogy enyim blog is eltűnt, szerencsére én nem vettem észre, más szólt, addigra meg helyreállt a rend.

Most az időzítés nem működik, s az explorer néha zárolja a blogspot-os blogokat...

WiseLady ötlete remek, ezt meg is csinálom!

A rettenetet abszolút átérzem!

szepyke írta...

Azt mondjátok még meg, hogy hogy lettem a saját olvasóm???
Miközben le voltam tiltva, nem tudtam sehova belépni.

Eleve nem értem az egészet, de az, hogy rendszeres olvasó lettem magamnál???? És lehet, hogy hülyén hangzik, tényleg nem merem kitörölni...

trinity írta...

Szepyke,
én is totál kész lettem volna...Megértelek.
De most egy kérdés:
miért nem látom én Nálad a rendszeres olvasókat???Hol rejtegeted? És ott vagyok? Nem látom:OOOOOO

szepyke írta...

Trinity, lapalján...
Valamikor letettem oda és nem tudom visszahozni a lapszélre...
Nah, ezt sem értem, hogy miért.

trinity írta...

Aha, megtaláltam:DD Oké, ott vagyok:)
Nem engedi visszahúzni oldalra? Érdekes dolgokat produkál....

trinity írta...

Ez vicces...
Marasztal a blogspot:D Nem enged Tőled kilépni-úgy látszik, maradok örökre:)))

szepyke írta...

Maradjál csak! Kérsz egy jegeskávét?
Vagy egy limonádét?
Mit parancsolsz? :D

Kata írta...

Na, ettől én is kész lettem volna 2 pillanat alatt!!! azért rengeteg munkája van az embernek benne, és ha ez elvész, az nagyon fájna! tényleg jó ötlet a mentés, csak én így is mindig rohanok, nem tudom, lenne-e még türelmem ehhez is? (igaz ugyan: valamit valamiért)

KryaSpirit írta...

De jó, hogy Wise Lady írta ezt a mentési lehetőséget, nekem még egyáltalán nem volt. Nekem a múltkor eltűntek a rendszeres olvasók. Néhány napig nem láttam senkinél, össze vissza irogattam segítségért, aztán magától visszajött. A linkelés funkcióm sem működik rendesen. Ha már egyszer közzétettem a posztot, már utólag nem tudok semmit linkelni. Aztán volt olyan, hogy a kitett óra tűnt el egy időre. Remélem azért olyan, mint ami Szepykével történt nem túl gyakori.

szepyke írta...

Katakonyha, Benzsi, nálam is van, hogy ez nem működik, vagy az nem megy. Főleg az explorer alatt vannak hibák, de nekem vlt már chrome alatt is, sőt, ha chrome-mal akarok változtatni a képeket egyáltalán nem engedi más sorrendbe tenni, csak ahogy feltöltöttem. És nem ez az egyetlen...

Még mindig nem értem, hogy hogy kerültem magamhoz, mint olvasó, de ez már szerinem nem fog kiderülni soha...

erős ildikó írta...

Na, ezután én is menteni fogok...

Kata írta...

Az jutott még eszembe, hogy nálam Firefox alatt fut a blogspot, eddig még különösebb hülyeséget nem csinált (és most kopogtatok alulról, 3x, festetlen fán).

szepyke írta...

Én is mentettem ma már két gépre is...
de nem hinném, hogy a böngésző volt a ludas, mert az e-mailemet is kinyirta egy időre...
Csak ültem és néztem:

Az ön e-mail fiókját törölték.


áááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

Gyöngyi írta...

Szerintem egy h. vicc lehetett. Vagy mégse? Nekem is tünt már el a honlapom - nem csak az én, hanem a recept beküldők munkáival együtt, úgy zuzámmen.. 2 évvel lettem öregebb egyetlen pillanat alatt..
Gyilkos dolog, de a napi mentegetés is az...

Csibe írta...

Én is beparáznék rendesen :O
Azért csak-csak dolgozik vele az ember ;)

Jade írta...

Wise Lady, koszi az otletet! Mar mentettem is!

Szepy, en mult heten lettem sajat olvasom, mert ennelkul nem kuldhettem uzenetet egy olyan rendszeres olvasonak, akinek nincs blogja. Erdekes modon valahova a sor vegere rakta a kepemet, azok koze, akik az elso olvasoim voltak. Szamomra fura, de lehet csak en nem ertek ezekhez a dolgokhoz...

szepyke írta...

Judith, én a múlt hétig nem mertem kijelentkezni magamtól, nehogy megint ignoráljon a rendszer...:))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...