2009. július 14., kedd

Sikerült!!! Fagylalt lett a csokoládéból!!!


Nah, végre sikerült! Végre fagylaltot "csinált" a gép, nem csak hideg krémet!

Már tudom, hogy kell bele valami, ami eleve krémes, itt például a joghurt!

Hozzávalók:
  • 3 dl tejszín
  • 10 dkg csokoládé
  • 4 dkg cukor
  • 1 doboz (15 dkg joghurt)

A tejszínt melegítem, megy bele a csokoládé, és a cukor. Összeolvasztom. Lehúzom a tűzről, kicsit kihűtőm, és belekeverem a joghurtot. Elkeverem és a hűtőben visszahűtöm. Ha lehűlt a már kavaró gépbe öntöm, és kisfokozaton kb 50 perc alatt fagylalttá kevertetem.

Hát, ennyire egyszerű...


Itt már látszik, hogy készen van:


Megáll benne a keverőlapát!

És már a kanálon is megáll, nem folyik!


Cukroskatánál láttam, hogy a kész fagylaltot szilikon formába önti, majd a teljes megfagyása után kiszedi a formából és így teszi el, így bármikor könnyen adagolható. Én is így jártam el. Ebből az adagból 7 adagnyi lett, amiből egy adag, kb két-két és fél gombócnyi fagyit jelent.



17 megjegyzés:

Ancsika írta...

Jaj, de nagyon örülök, hogy sikerült! Olyan kis "löki" vagy!!!! Már tényleg azon izgultam, hogy feladod!! pedig várlak ám a böröndnyi barackkal!!! Holnap akkor a délutáni géppel érkezel??? :)))

Süti Bazár írta...

Megint tanultam valamit. Nagyon szép lett és finom is. Látom rajta ! :)))

KryaSpirit írta...

Na vééégre! Nagyon guszta lett. Biztos az íze is fincsi. Akkor szerinted vegyek ilyen gépet? Ami a szilikon formában van, az egy keverésnyi adag? Mert az nálunk szerintem egy evés....

Wise Lady írta...

Nagyon örülök! Végre ehetsz fagyit :D
Na de akkor az eddigi fagyik?
A gyümölcsfagyit is ki kellene, hogy keverje. Kíváncsi vagyok, hogy miért nem?

mariam írta...

Szepyke, ez nagyon jól néz ki!:-)

trinity írta...

Szuper!!!Örülök!!!

Ez a szilikonformás megoldás nekem is tetszik...És szerintem nem kevés-egy forma nem = 1 gombóccal, több annál!!

Jade írta...

Gratulalok, orulok, hogy sikerult!!!

szepyke írta...

Mian, háááááááááát. Mindjárt megnézem,hogy mikor indulnak... Mindjárt, már megyek is!:DDD

Yasmine, köszönöm szépen! Nekem lehetett volna édesebb, de így is jó volt.

Benzsi, szerintem igen, vegyél. Az a a titok, hogy valami pépes is legyen benne. De azért még csinálok a héten valamilyet. Ami a szilikonban van, az az az adag, ami a receptben szerepel. Sokkal több lesz, mire kikeveri a gép. Amit látsz, azért az nem kevés, mert 7 muffinformába van szétpakolva, egy muffinformába kb két-két és fél gombócnyi adag van.

Wise Lady, a teljesen folyékony cuccot nem tudja lefagyasztani ennyi idő alatt, de amiben van valami pépes, azt ezek szerint igen. Ha gyümölcsöst csinálok, ott megint van gyümölcspép.

Receptgyűjtő, és ha tudnád, hogy hogy megnyugodtam....

Trinity, tényleg jó ötlet, mert így adagolható ha megfagy, akkor is!:D

Judith nagyon szépen köszönöm, már ideje volt!:D

Köszönöm, hogy így aggódtatok! :DD

Chef Viki írta...

Jeeee! És a türelem, a kitartás fagylaltot termett :-)))

Éljen! Nem lesz megállás, innen látom :-D

Cukroskata írta...

Örülök, hogy sikerült. Jó nyaralást :-)

szepyke írta...

Viki, nem hát...
A következő a pisztácia lesz... és beterveztem a gesztenyét és a puncsot is! :D

Cukroskata köszönöm szépen! Még nem nyaralok sajnos, még nem.

Csibe írta...

Hálllelujáááá! Örülök, nagyon guszta lett! Szívesen bevállalnék egy jókora adagot ;)

Névtelen írta...

HÚ aszta kutya meg a macska rúgja meg, felfalnám az egészet:) Be néznél légyszíves hozzám?

szepyke írta...

Csibe, Fruzska elég 1-1 muffinformányi adag?

Fruzska jártam nálad, és tátottam a számat! Brrrr

mandy tarragon írta...

szepyke: pisztáciafagyi? Nyammmm :)

Marcsi írta...

Hipp-hipp-hurrááááááááááááááá fagyi!! Ügyes kislány vagy!

szepyke írta...

Köszönöm Marcsi :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...