2009. július 31., péntek

Új lelőhely a sütésben jártas konyhatündéreknek!




Tegnap találtam ezt a bejegyzést Tündéranyucinál. Hát, szemem-szám tátva maradt amikor megnéztem az oldalt.

Olyan dolgokat találtam, amire már régen vágytam, és itthon nem igazán kapni, vagy én vagyok vaksi és eddig nem találtam.

Igen, igaza van annak, aki azt mondja, hogy ez a bolt drága. Tényleg nem olcsó, sőt, nevezhetjük horror drágának is, de olyan dolgokat árul, amit egyszer vesz meg az ember lánya, és utána évekig használ, vagy alkalmakra veszi, és akkor megéri "rászánni" azt az összeget, amennyibe kerül.

Itt vannak rögtön a muffinpapírjai. Nekem otthon van fehér, meg barna-narancssárga csíkos, meg kisvirágos. A két "színes" fajtát nagy utánajárással tudtam beszerezni, és úgy vigyázok rájuk, mintha aranyból lennének. És igen, szeretnék másmilyent is. Színeseket, pöttyöseket, esetleg fémes hatásút. És ha alkalomra sütök, akkor megvenném, mert mennyivel másabb egy ilyen papírban tálalni a süteményt, mint egy sima fehérben:



Én értem, hogy másnak ez hülyeség. Értem, hogy kit érdekel, hogy milyen rajta a papír, ha jó, elfogy és a papír megy a kukába. Lehet. De én az a fajta vagyok, aki karácsonykor sem csak úgy adom át az ajándékot, hanem csomagolom, feldíszítem, és nem hagyom rajta az árát igazoló címkét sem. Nekem számít.

És ezért tetszik ez a bolt, mert megnéztem a tortaformákat, a muffinpapírokat, és már írtam is az e-mailt a fontosaknak, hogy nah, megvan! Innen kérem a névnapi-szülinapi-karácsonyi-bármikori ajándékomat. Mert nekem úgyis nehéz ajándékot venni, hát, most lehet.
Innen szinte mindent!

És akkor a lelőhely: http://desszertmester.hu

Ha valaki tud hasonló boltot pesten, vagy pest környékén, megosztaná velem?

23 megjegyzés:

Gyöngyi írta...

Én is Tündéranyucinál láttam tegnap ezt a bejegyzést, a linket gyorsan el is mentettem! Kevés ilyen bolt van!

szepyke írta...

Igen, sajnos kevés van. Biztos ezért ilyen iszonyat drága...
De ez van, legalább tudjunk róla, hogy van.

Süti Bazár írta...

Köszi szépen az infot, abból sosem elég! :-))

Moha írta...

Egyetértek azzal,amit írtál, egyformán gondolkodunk sok mindenről! Bizony fontos a "külcsín" is sok esetben,pláne egy ajándéknál!
Most megyek és barangolok az oldalukon egy kicsit! Hozzám egyébként közel is vannak.(nem tudom ennek örüljek-e?)

szepyke írta...

Moha, nem tudom eldönteni, hogy örüljél e neki... Veszélyes, nagyon veszélyes.

:DD

Süti Bazár írta...

Szepy, most olvastam azt a bizonyos modorost... Hát én csak nézek... Ilyen lennék? Te jó ég!!
Csak azt nem értem, ha ilyen visszataszítónak látják a gasztroblogokat, akkor miért olvassák őket tömegével ??? Van olyan funkció, hogy kilépés ...

szepyke írta...

Yasmine, felesleges velük foglalkozni. Csak arra jó, hogy jó nagy nézettséget csinálunk nekik, mert még a saját oldalainkon is "reklámozzuk" őket.
Gondoltam, hogy írtam róla valamit, de aztán úgy döntöttem, hogy nem csinálok ingyenreklámot valaminek, ami ilyen felületes és általánosító.

És teljesen igazad van, ha nem tetszik, jobb felső sarok X és már nem is látja...

trinity írta...

Szépek ezek a muffinpapírok-nekem is mániám..
Megyek, körülnézek-köszi!!

Szkladányi Juca írta...

Na, jólvan Szepyke. Ez a poszt mesmeg nem lett modoros. Klasszak a képek! Az ajándékcsomagolásról írt megjegyzéseddel pedig tökéletesen egyetértek.
Látom, terjed az info, helyes, helyes.

Csibe írta...

Épp tegnap néztem át az oldalt. Igen, a muffin papírok...én is így vagyok vele. Szívesen begyűjtenék jó pár félét. Jaaa, és a kiszúrók ;)
Csomagolós dolgokból is szívesen vennék egy helyet, ahol bőven van választék...a karácsonyos dologgal teljesen egyetértek...főleg, hogy több "csomagot" csinálok saját készítésű sütiből.

Andi/cuki írta...

Milyen modorosról írtok?
Lemaradtam:-(
A formák nagyon jók! A virágos,a kockás a töltött tortás a traktoros...
A muffinos papírok is gyönyörűek!

Andi/cuki írta...

Most kerestem meg:-(
Volt egy kollégám,aki minden nap végigolvasott egy bizonyos bulvár napilapot és végig fikázta. De mindennap az utolsó betűig elolvasta.
Ez az ember is ezt teszi.Nem lehetne egy kis empátia?
Ha már úgyis olvassa?

szepyke írta...

Andi, nézd meg Duende oldalát, ott van egy kisebb "szösszenet"..., vagy hogy is fogalmazzam.

Lányok, ha valaki tud még ilyen lelőhelyről, feltétlenül tájékoztasson. Azért a pöttyös készletért lehet, hogy még egy pár napig a húsról is lemondanék...
De azért ezt átgondolom. Remélem, hogy nem voltam modoros. Ha igen, az sem érdekel!

És figyelem, smile hegyek jönnek, ime:

:DDDDDDDD

Viktoria írta...

Jó reggelt!
játékba hívnálak:
http://fahejesfeta.blogspot.com/2009/08/bakancslista-vagyis-mit-ennek-utoljara.html

Andi/cuki írta...

Látom ,megint játszani hívnak!:-)))

szepyke írta...

Fahéj és Feta, megyek!:D

Andi :DD

Szkladányi Juca írta...

Szepyke, Duende oldalán nem találtam neg az általad említett szösszenetet. Én vagyok a béna?

szepyke írta...

Itt van:

http://szellemafazekban.blogspot.com/2009/07/modortalansagok.html

Szkladányi Juca írta...

Köszönöm!
Hova mentek nyaralni?

Szkladányi Juca írta...

Amikor a Duende névre rákerestem, a gugli tippe egy blogteres cím volt.
Ráadásul egy törölt, később újraindított blog.

szepyke írta...

Az én imádott Balatonomhoz! :D

Vagy Balatonomra. Jó, tudom, nem csak az enyém (biztos, hogy nem???)
de ha beleolvasol a blogba, éppen eleget "ömlengek" róla...:DD

Szkladányi Juca írta...

Szerintem mindegy, hogy melyiket írod, és az ömlengést abszolút megértem, mert életem eddigi 40 évéből összesen egy nyár maradt ki Balcsizás nélkül... Mikor hazamegyünk, akkor pityergés van...

szepyke írta...

És, képzeld, tegnap megvettük a vadiúj gumimatracomat!

Ami volt, az két éves, és tavaly "megadta" magát...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...