2009. július 13., hétfő

Az én luxusom, lenne, ha lenne...


Nem vagyok egy nagy kávézós, de kb két éve rászoktam, hogy reggel iszom egy nagy bögre tejet némi kávéval. Szigorúan hidegen, mind a tej, mind a kávé lehet hideg, és természetesen cukor nélkül. Hétközben a munkahelyemen iszom meg a kávémat reggel, hétvégén viszont szeretem a szertartást, ahogy megcsinálom a nagy (fél literes) bögrébe a kávét. És ilyenkor megengedem magamnak azt a luxust, hogy nem főzök kávét, mondjuk nincs is kávéfőzőm, nem Nescafét iszom, hanem a Nescafé egy másik változatát a Nescafé frappét. Legalábbis ilyet innék, merthogy nincs. Egyszerűen nem lehet kapni.
Nyár van, itt a szezonja, mert ilyenkor inkább iszik az ember hideget, mint meleget, én extra eset vagyok, mert én télen is hideget iszom, még üditőből is.
Ez az én hétvégi luxusom. Reggel csöndben, nyugiban a nagy bögrémmel a kanapén szürcsölgetem, van hogy egy óra is eltelik, mire a végére érek, de ez kell, mert ez jó, és hozzászoktam, és most hiányzik. Már kb két hónapja nem kapok sehol. Próbálkoztam mással pótolni, de csúfosan elvéreztek a pótlékok...

Itt van például ez:
Botrány, hogy milyen pocsék... Szerintem kávé nincs benne, egy nagy adag cukor és kész.
A Zuram lepett meg vele, valószinűleg már nem bírta, ahogy mindenhol a hülye jegeskávém után kajtatok. De akárhogy is próbálkozom, ezt a Mokate fajtát nem tudom szeretni.


A Nescafé változat, lágy, selymes, imádnivaló. De miért vonták ki? Sehol nem kapni, tényleg mindenhol az első az, hogy berohanok a kávés részlegbe, de semmi. Pedig nem hiszem, hogy csak én ittam egyedül. A múltkoriban az egyik multiban egy azon időben ketten is kerestük. Tanácstalanul néztük a polcokat, de nem volt sehol. Megosztottuk egymással, hogy hol néztük már, és arra jutottunk, hogy ezt bizony visszavonták.

Ha valaki lát ilyet, kérem, hogy tájékoztasson, hogy hol látta!
Normál körülmények között az ára: 10 db egy zacskóban, kb 599-799,- ig szokott terjedni, de nekem ez a 10 darab öt hétig elegendő. Ez azért még "beleférő" luxus lenne, ha lenne...



Képek forrása: Internet

18 megjegyzés:

Ági, aki főz írta...

Segíteni nem tudok, de én is ugyanígy iszom a kávét, szigorúan Nescaféból, de ezek a zacskós előre kevert dolgok nekem nem jönnek be, valahogy nem az én kombinációm.

chilii írta...

Akkor megosztom veled a titkomat. Fel akartam tenni a blogba,de írtó ronda képet sikerült csak csinálni, de most csak neked előzetes:
kell hozzá egy shaker, de nem kell rögtön profi cuccost venni, száz forintos boltban 399-ért vettem tavaly egy műanyagot. beledobok 4-5 jégkockát, 1-2 kanál neskaffét és 1-2 kanál cukrot (ízlés kérdése, hogy mennyire kávésan, édesen szereti valaki) ráöntök 2,5 dl jól lehűtött tejet, lezárom, fél percig rázom és már kész is tökéletes frappé! tiszta görögország :) én a Davidoff Rich aroma kávéját kedveltem meg leginkább, az ötletet pedig a tvpaprikán láttam.
ja és az irodában is van hozzá felszerelésem :)))

szepyke írta...

Ági, ez a jegeskávé, valami olyan Isteni... Mondjuk, én nem vagyok nagy kávés, magában meg sem innám, csak így.

Chilii azért jó a zacskós változat, mert megvan egy pillanat alatt és pont úgy van eltalálva az íze,a ahogy én szeretem.

Ancsika írta...

Szepyke, csak egy ötlet:
nem tudom, hogy otthon lehet-e kapni olyan jegeskávét, ami teljesen kész van!? Olyan dobozban kéne lenni, mint a tejnek. Na, az valami isteni finom!!!! :) Nézz körül! Hátha van!

Csibe írta...

Szepyke, lessél rá erre az oldalra http://mosoporfutar.boltaneten.hu/kinalat/10_kave_cappuccino-12/
esetleg ezen az oldalon - http://www.nestle.hu/foodservices/mi_a_frappe.asp - érdeklődj...

Csibe írta...

http://www.nestle.hu/foodservices/mi_a_frappe.asp - itt szerepel a termékek között...

szepyke írta...

Jaj, eszembe sem jutott rákeresni a neten, pedig mindig mindent itt nézek meg először!

Holnap rendelem is!

Köszönöm, örök hálám!!!:DDD

Max írta...

Reggeli kávé:
eszpresszó segafredóból, nagy csésze, és kb 2,5 dl hideg tej, one cukor, és indulhat a nap:)

szepyke írta...

Max, ugye?? :D

chilii írta...

azért ezt sem tart tovább összedobni, mint két pillanat! de látom találtál a neten :)

Limara írta...

Szepyke! Itt láttam a múlt héten a Sparban, holnap megnézem neked. Én is ezt ittam régebben, de a Lidl-ben kapható jegeskávépor nekem finomabb! :))

szepyke írta...

Limara, akkor megnézem azt a Lidlben kapható darabot. Már néztem én is, csak a Mokate után már nem mertem bármibe "belenyúlni", de ha szerinted finom, akkor megnézem, hogy milyen!

Chilii, mégha én találtam volna, nekem nem volt ennyi eszem, Csibe találta nekem! :D

Andi/cuki írta...

Nézem Neked én is hátha látok,de Max Segafredója nekem is bejön(sajnos cukorral) és Neked se tartana sokáig! Ha lenne egy kotyogód!
Persze értem,mi a "luxus"-od lényege!:-)

szepyke írta...

Andi, az az egy pillanat, ahogy kiöntöm, összekavarom és már ülök is a kanapén és csak vagyok. Akár egy-két órát is tudom csinálni. Illetve tudnám...

Andi/cuki írta...

Oké,oké! Expressz küldöm a kanapédra,ha kapok!

Unknown írta...

Nekem sem indul a nap kávé nélkül :)

Katy írta...

Szia Szépike, néha erre járok , mert sok idöm nincs, de gyakorolom a magyar olvsást is eggybe. Néhezen megy és töbször el kell olvasni hogy megértcsek agy pár szót.Jokat mosojogtam magamban a kávé ügyén. Itt lehet kapni ezt a Nescafét. Mi is igy iszúk csak itt jeget is teszünk hozza. Itt a jegeskávé a minden nyáron, tejel, tejnékül, és nem frappé mert itt nem használjuk eszt a szót. Ajánlom hogy probáld meg ha nem haragszol érte.
Tetcet a nayaralási beszámoló is, és egben mindjárt egy szép hoszú és boldog jó nyaralást kivánok.

szepyke írta...

Katy, köszönöm szépen, és gyere máskor is! :DDD


És már csak 26 nap, azt már csak kibírom valahogy....:DDD

A jegeskávét én is szeretem, és ha nagyon nem bírok magammal, megy bele még fagyi is, és persze ahogy írtad, jég... És én sem frappénak hívom, hanem jegeskávénak! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...