2009. július 28., kedd

Vegyes köret - főételként



Mondtam már, hogy elegem van ebből az időből? Ezt a hőséget csak és kizárólag a Balatonban, egy gumimatracon fekve vagyok képes elviselni.

Ma valahogy nem volt kedvem húst enni, viszont volt egy csomó zöldség a hűtőben és a mélyhűtőben. Nem is beszélve arról, hogy sokat irigykedek mostanában a blogokban megjelenő grillezéssel "előállított" ételekre. És akkor villant be, de hát nekem van vaslapom!!! Már kb ezer éve vettem valamelyik újságból rendelős cégtől! Volt vagy 2000,- kemény magyar forint, és mostanában, mintha megfeledkeztem volna róla! Nah, akkor itt az ideje, hogy használjuk!

Mi volt a hűtőben???
  • 4 cső kukorica
  • 4 db sárgarépa
  • egy zacskó mirelit zsenge zöldbab

És akkor mi is történt?

A kukoricákat megfosztottam a héjuktól, megmostam őket egy erre megfelelő lábasba tettem a héját, rá a kukoricákat, és forrástól számított 10 percig főztem. A víz forrásakor beledobtam a megpucolt, megmosott répákat.




Amikor készek voltak, az edényt kicseréltem a vaslapra, amit nagyon vékonyan megkentem olajjal. Rátettem a kukoricákat, a répákat, és a mirelit zöldbabot. Sütöttem. Kb 5-7 perc alatt szép pirosra sült minden.


Tálaláskor megszórtam sóval, borssal, és egy ömlesztett sajtból nyomtam a tetejükre, és hogy kicsit pikánsabb legyen, megszórtam felkarikázott chilivel is.


Elkészítési idő kb 15-20 perc.

Árát csak saccolni tudom, kb 500,- Ft-ra teszem, amiben benne van az ömlesztett sajt is.
A négy cső kukorica miatt, illetve a zöldségek mennyiség miatt kb két-három felnőtt adagra saccolom.

9 megjegyzés:

DebiGabi írta...

Ez tök finom lehet. Én imádom a zöldségeket.
Bár mikor először a képeket megláttam és még nem olvastam a szöveget, erősen gondolkodnom kellett mi van a tetején:DDD

szepyke írta...

Én is spárgának tippelném...
Pedig campingsajt. Nem is értem, hogy miért ilyen alaktartó. Később aztán ráolvadt a cuccra...

Viszont itt tényleg spárgának látszik.
Átírjam kötözött zöldségre, vagy spárgás zöldségre?:)

DebiGabi írta...

:DDDD

trinity írta...

Örülj, hogy nem járt itt Scofield, ő tud erre jó tippeket:)))

Nekem azt írta a mákos kuglófomra, hogy tuti beköpte a légy:)))

Na, szóval a süti után jöhet a zöldség:))))

Jade írta...

Nagyon jol neznek ki!

Ancsika írta...

Hmmmmmm! :)))

szepyke írta...

Köszönöm lányok, finom is volt. A chilivel meg pláne!:D

Csibe írta...

Szepyke, nagyon gusztaaa....látod a zöldségek nálunk kimaradtak a grillezésből...de majd legközelebb ;)

szepyke írta...

:D
Nálam majd most jönnek a húsok, hogy megint "megtaláltam" a grillezőmet...
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...