2009. július 20., hétfő

Csokoládé fagylalt konyakban áztatott kandírozott narancshéjjal

Már akkor is írtam, hogy egy tökéletes alap fagyi lett, mert az íze és az állaga miatt rendkívül jól lehet kombinálni további hozzávalókkal.
Ez a fagyi egy igazi felnőtt fagyi lett! A narancs behódol a konyaknak, és pazar összhangba kerülnek ők hárman, a csoki, a konyak, és a kandírozott narancshéj...

Tehát a meglévő csokoládé fagyinkba keverjük a következőket:
  • 1 dl konyak
  • 2-3 evőkanál kandírozott narancshéj, amit egy pár óráig áztassunk a konyakban!
Annyi a dolgunk, hogy a beáztatott narancshéjakat és a konyakot hozzákeverjük a fagyinkhoz. Nem hiszem, hogy bárki is megbánná, ha mégis, szóljon, elénekelek neki valamit, miután megettem három gombócnyit ebből:


Várom a visszajelzéseket!


19 megjegyzés:

Tündér írta...

Hú, guszta lett! Szóval konyakban....?:)))))

szepyke írta...

Igen, igen, konyakban!:D

Marcsi írta...

Mikor nyit "Szepyke" fagyizója?????

KryaSpirit írta...

Nemsokára már én is tudok ilyen fincsi fagyikat készíteniiii! Az előbb megrendeltem. Bár én elsősorban vegán fagyikat szeretnék csinálni, ki fogom próbálni az összes receptedet és Mian rizsfagyiját is!:)

szepyke írta...

Benzsi, még nincs vége a sornak...
Nálam még most jön a pisztácia és a mák, illetve a rizs sárgarackkal...
A vegán fagyik "elbírják" az alkoholt?:DDD


Marcsi, szerintem hamarosan...
Ha rajtam múlna... már megnyitott volna, egy pékséggel együtt. Álmodik a nyomor, de tényleg!:D

Jade írta...

Szepyke, egyre 'profibban' csinalod! Gratula!

szepyke írta...

Judith, köszönöm szépen!:D Rám fér...

KryaSpirit írta...

A vegán fagyik minden bizonnyal elbírják az alkoholt, a vegánok már kevésbé....:D

szepyke írta...

Az gáz.. Akkor ez kimarad majd ez a konyakos...:D

á la carte kulinaria írta...

Ez nagyon jól néz ki... : )))

Csibe írta...

Csak ámulok és bámulok ;) eszméletlen vagy ;)

szepyke írta...

Kértek?
Benzsi, neked kipiszkálom a narancshéjat. Persze, csak ha akarod...

Ki kér hozzá tejszínt? Jesszusom, úgy kb 12876 kalória van benne...

Ancsika írta...

Drága Szepyke Barátném! Ha így haladsz, el fogod tölem bitorolni a Frau Bagaméri címet. (ezt Scofield-töl kaptam!) Lassan túl fogsz szárnyalni. Nagyon rákaptál az ízére :))))

szepyke írta...

Ugyan Mian, mondtam, hogy csak kullogok maximum.

Csak kullogok.:D

trinity írta...

Én meg behódoltam a fagyidnak. Így konyakosan:))))

szepyke írta...

:DDD

Chef Viki írta...

Hú basszus... Narancsos csokifagyi... Konyakkal...

Sarokba foglak állítani, nem félsz? :-))

szepyke írta...

:DDDDDDDDDDD

Viki, hangosan felröhögtem...

szepyke írta...

Jah, és rettegek!:DDD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...