2009. július 1., szerda

Nem kell a púder...



Ma reggel, kb fél kilenc és kilenc között valamikor, a következő beszélgetés hangzott el a fürdőszobámban:

- Itt szokott púdert használni? - kérdezte a gázsszerelő
- Igen, itt szoktam. - feleltem én
- Akkor, nem kéne. - válaszolta a gázszerelő

Akár túl is léphetnék rajta, de én egy érző szívű, önérzetes nő vagyok...
A következő gondolatok jutottak eszembe:

  1. Hogy lehetek kifestve, ha már a gázszerelő is letilt a púderről?
  2. Milyen vastag lehet rajtam a "vakolat", ha nem is kérdezi meg, hogy használok e púdert, csak elmondja, hogy ne tegyem?!
Aztán a beszélgetés további részében kiderült, hogy a vasárnap esti hisztim okozója valószínűleg a púderem, mert a bojler valahogy (és itt most következnie kellene egy pár olyan szónak, amit már akkor sem értettem, amikor mondta...) magába szívja a púderemből repkedő port, ami ugyebár púder finomságú... (Annyira megnyugodtam, hogy a púderem púder finomságú porból áll! Tényleg!) És ez a por zsíros, és eltömíti a valamit, amiről megint nem tudom, hogy micsoda, de nem is érdekel. És ez nem jó. Mert akkor a bojler elromlottnak tekintendő és megint ököllel is üthetem dühömben, nem lesz megoldása, csak ha a Zuram leszedi a burkolatát én meg kifújom szívószállal... És ez most van 2009-ben, nem 1939-ben! Bizony!

És akkor én megint elgondolkodtam... Miért az én púderemmel van baj, amikor a háztartási por is púder finomságú és bizony az is zsíros... A gázos biztos nem takarít otthon, hogy ezt nem tudja..., vagy ha tudja, akkor:

  1. Akkor mégis túlzottan ki lehetek festve, hogy felszólít, hogy ne púderezzem magam...
  2. Valahova oda is kentem, ahova nem kellett volna... (Jelzem, úgy volt, hogy 9 után jönnek, majd fél 8-kor felhívtak, hogy fél óra és itt vannak... Csoda, hogy össze-vissza kentem magam???)
  3. Lehet, hogy púder nélkül kellett volna fogadnom, biztos nem mondott volna ilyeneket...
Ezeken gondolkodtam utána, de aztán megszületett a megoldás! Hát, akkor az előszobában fogok púderezni, igaz ott olyan a fény, hogy reggelente majd transzvesztitaként lépek ki a házból, de legalább a bojlernek nem lesz baja!



Jó, ok, nem ilyen leszek, mert nekem vörös a hajam...

12 megjegyzés:

Limara írta...

:))) Ez a gázszerelő biztosan egy keleti bölcs:))

szepyke írta...

Igen, biztos az. :DD

Ancsika írta...

hi-hi! :))
Már kezdtem megijedni Szepyke, hogy a kép téged ábrázol!! :))) mert nem ilyennek képzellek!

szepyke írta...

Azt jól teszed, mert nem ilyen vagyok, mint írtam, én vörös vagyok.
Ja, meg még van egy két dolog, ami eltér.
:DDDD

trinity írta...

Szintén vörös:)))

Szepyke, a krémpúdert engedélyezte a nagytiszteletű gázszerelő őbölcsessége???? :)

szepyke írta...

Trinity, a porral volt gondja. Gondolom, az mehet. Egyébként igaza lehet, tényleg csak ott szoktam púderezni, mert ott van olyan fény, ahol látom is magam... És szoktam látni a mosdón is a púder nyomát. Tehát biztos nem beszélt hülyeséget, de azért mégis... :DDD

Milene írta...

Hm... Ha a fürdőszobában akarsz továbbra is púderezni, akkor talán le kellene cserélni a bojlert;-) Mondjuk olyan aranyos fa tüzelésűre:) Az biztos nem tömődik el egy kis púdertől:)

szepyke írta...

Vagy, egyszerűen előveszek egy kancsót és azzal fogjuk magunkat locsolni zuhanyozás közben...
Az se rossz.
Mondjuk a hajmosásom kicsit érdekes lesz, de sebaj!
:D

Milene írta...

:)

Unknown írta...

Bocs, de az első gondolatom az volt, hogy tapasztalatból beszélt a gázszerelő? :D

szepyke írta...

Mármint, milyen tapasztalatból?
Hogy általában a fürdőszobában sminkeli magát az ember? Nem tudom...
Én ott szoktam, mert ott van olyan fény, hogy nem indiánként hagyom el a lakást... :D

Palócprovence írta...

:DDD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...