2009. július 21., kedd

Sziámi - 100 bolha


Jó. De nem elég, nem elég jó.
Finom. De nem elég, nem elég durva.

Jajj, de le vagyok törve,
Jajj, de le vagyok sújtva.
Jajj, de föl vagyok dobva,
Jajj, de föl vagyok dúlva.

Jajj, de ideges vagyok,
Mostmár úgyis meghalok.

Jajj, de ideges vagyok,
Mostmár úgyis meghalok.

Százból ha, százból ha, százból ha egyszer jó.
Százból ha egyszer jó, az már nagyon jó.

Százból ha, százból ha, százból ha egyszer jó.
Százból ha egyszer jó, az már nagyon jó.

Tapasztalat, tapasztalat, tapasztalat.
Tapasztalat, tapasztalat, tapasztalat.

Tapasztalat, tapasztalat, tapasztalat.
Tapasztalat, tapasztalat, tapasztalat.

Nem tudom eldönteni, szívem,
hogy hamburger, vagy hot-dog.
Nem tudom eldönteni, szívem,
hogy itt rosszabb, vagy ott jobb.

Nem tudom eldönteni, szívem,
és nem is érdekel.
És mostmár biztos maradok,
mert tudom, hogy menni kell.

És most majd nem veszek semmit,
bár szépen mennek föl az árak.
És veled nekem a legjobb,
úgyhogy én nem maradok nálad!

Jó. De nem elég, nem elég jó.
Finom. De nem elég, nem elég durva.

Jajj, de le vagyok törve,
Jajj, de le vagyok sújtva.
Jajj, de föl vagyok dobva, aztán pam-pam,
Jajj, de föl vagyok dúlva.

Jajj, de ideges vagyok,
Mostmár úgyis meghalok.

Jajj, de ideges vagyok,
Mostmár úgyis meghalok.

Százból ha, százból ha, százból ha egyszer jó.
Százból ha egyszer jó, az már nagyon jó.

Százból ha, százból ha, százból ha egyszer jó.
Százból ha egyszer jó, az már nagyon jó.

Tapasztalat, tapasztalat, tapasztalat.
Tapasztalat, tapasztalat, tapasztalat.

Tapasztalat, tapasztalat, tapasztalat.
Tapasztalat, tapasztalat, tapasztalat.


6 megjegyzés:

KryaSpirit írta...

Látom egy a zenei ízlésünk! 20 évvel ezelőtt Sziámi, Pál utcai fiúk,Európa kiadó, Depeche Mode, The Cure, Bonanza Banzaj voltak többek között a kedvenceim.

szepyke írta...

Akkor küldj egy jelet lentről, felfelé!:DDD

olvasd el a "rólam" címke alatt íródott dolgokat, ott ott lesz, hogy mi is az én zenei izlésem, és hogy miért járok még mindig általában feketében....:D

KryaSpirit írta...

Aztán a Fekete lyuk mond-e neked valamit? Magna cum laude- Imádom! Most. A hétvégén Váci Világi Vigalom lesz. Holnap 19.00 Magna cum laude koncert, szombaton 21.00 Republik koncert. A Quimby is nagyon tetszik, bár nem ismerem minden számukat.

szepyke írta...

Nah, akkor leírom a kb 20 évvel ezelőtti "normál" programomat:
Szerdán a Tilos az Á-ba (Somára), csütörtökön már nem emlékszem, hogy hova, pénteken, szombaton a Tilos az Á-ba, a Blue Box-ba, a Vén Diákba, a Fekete lyukba...

Nah?:D

KryaSpirit írta...

Ezt nem lehet überelni! Én úgy néztem ki, mint a The Cure énekese. Folyamatosan veszekedtek velem otthon miatta. Aztán egyszer haza állítottam egy hasonszőrü pasival, apukám teljesen kész lett tőle. És ez a pasi még ma is a férjem!
Nah!:D

szepyke írta...

Nekem akkor szőke hajam volt, felnyírva, tincsekkel több helyen. Békáson laktunk a nyolcadikon. Amikor anyukám kimosta a ruháimat, csak fekete cuccok lógtak mindenhol, apu meg jókat röhögött, és ezt mondta mindig:

Csilu-bilunál színes mosás volt...

Jah, mert így hívott időnként.

A fekete maradt. Nem is értem azokat, akik nem szeretik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...