2009. július 1., szerda

Határokon Túli És Hazai Színjátszók XVIII. Fesztiválja 2009. július 3-5. Zsámbék

Kép innen.



Határokon Túli És Hazai Színjátszók XVIII. Fesztiválja
In memoriam Bicskei Gábor



Július 3-5. egész nap Művelődési Ház, Romtemplom

Határokon Túli És Hazai Színjátszók XVIII. Fesztiválja
In memoriam Bicskei Gábor

Románia
Berekenye Színjátszócsoport, Szilágycseh - Méhes György:
Szöllősi Judit, Horváth Zoltán

Radikális Szabadidő Színház - Gyros-töredékek 1, 2
Rendezte:Formanek Csaba


Menjetek, nézzétek meg apukámat is! :)
Ő ugyan nem fog fellépni, de ott lesz... Megjelöltem, hogy melyik darab körül keresendő! :)





7 megjegyzés:

Renata Kalman írta...

Húha!
Te is mész?

szepyke írta...

Én nem, de apukám "érintett". Miatta tettem ki a blogba.
Ő a lovászi csapathoz tartozik... :)

trinity írta...

Szia, légyszi ugorj be hozzám, meglepi:))))

Wise Lady írta...

Kigugliztam ám!
Mindent tudok!:D

szepyke írta...

Trinity, megyek már!

Wise Lady, mi az a minden???
Láttad apukámat, amikor éppen király?:DD

Wise Lady írta...

Nálam is meglepi:)

Renata Kalman írta...

Szia Szepyke!

Hoztam én is valamit, ej ez a népszerűség...:)

http://lettudatoskonyha.blogspot.com/2009/07/one-lovely-blog-award.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...