2009. december 20., vasárnap

Ajándékot kaptam!!!



És akkor jöjjön a következő ajándékom! A héten egyszerűen elárasztottak az ajándékok... Trinity felől érkezett egy kis csomag. Szombaton, éppen a fahéjas csigákkal szórakoztam a konyhában, amikor csöngettek. Mivel soha nem vagyok itthon napközben, teljesen meglepődtem, hogy csengetnek, nem is tudom, mióta nem hallottam a csengőnk hangját... Kinyitottam az ajtót, és egy zöld ruhás emberke állt velem szemben... A kezembe nyomott egy dobozkát, aláíratta velem a papírját, majd már itt sem volt. Én meg álltam az ajtóban, és nem értettem, hogy most mi van? Ilyen, amikor csomagot kap az ember otthon??? Aztán magamhoz térve, berohantam a szobába, ami jelen esetben kb négy méterre van az ajtótól, tehát, inkább beléptem, és feltéptem a csomagolást. Találtam egy kedves lapot és találtam egy dobozkát, amiben 50 csokoládés recept lapult. Trinity megírta, hogy ne csináljam meg mindet karácsonyig, de nem kellett megígérnem, így bármi is lehet...:))))

Trinity, éjszaka átlapoztam mindet, kiválasztottam azt a kb 25 darabot, amiből biztos elkészül egy pár még az idén, sőt még lehet, hogy karácsonyig is, mert olyan pralinék vannak benne, hogy áááááááááááááááááááááááááá! Például kókuszos-csokis praliné, hogy a leglényegesebbet mondjam...
Nagyon köszönöm! Nagyon, nagyon köszönöm!!!

8 megjegyzés:

egycsipet írta...

:)))))))))) Szepyke, te aztán tényleg jó kislány voltál idén! ;)

szepyke írta...

Egycsipet, pedig nem...:)

L.Krisztina írta...

Tudod csak az kap aki ad, te pedig rengeteget adtál:))))))))
Szepy nem vagyok képes téged utolérni olvasásilag:))) Ha hazajöttem ígérem mindent megpróbálok bepótolni:))

lekvároskukta írta...

Mert megérdemled :)))))))

Ez a csokis könyv nekem is megvan ám :)

Süti Bazár írta...

Örülök az örömödnek. :)
Az ajándékokat pedig tényleg megérdemled, rengeteget segítesz másoknak :))

trinity írta...

Szepyke,nagyon szívesen!!!!
De bizony, hogy benne volt, hogy nem minden éjjel gyurmázzuk a csokigolyókat, irgum-burgum-mi az, hogy 20 elkészül????? Jövőre is lesz konyha is, meg akkor is szeretheted a csokit..Lassíts kicsit, légyszi, mert lelkiismeretfurdalásom lesz, hogy munkát adtam ajándék helyett!!!

Raindrop írta...

Micsoda forgalom van nálad... ?
Hát ezt győzze szusszal a Mikulás és a Jézuska... :)

szepyke írta...

Krisztina, rendben, és ráérsz!:)

Lekvároskukta, és mit csináltál már meg belőle????

Yasmine, dehogy!:)

Trinity, értettem!:))))

Raindrop, és még nincs vége!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...