2009. december 18., péntek

Limoncello, második felvonás és kész is!



Két hete kezdtem, most ért véget a folyamat... A Limoncello előzményei, azaz a kezdet ITT található.

Jelenleg kellett hozzá:
  • 3 liter víz
  • 60 dkg cukor

Ami most történt, az annyi volt, hogy a két hete az alkoholban ázó citormhéjakat és fűszereket leszűrtem. A megfelelő mennyiségű, azaz jelen esetben a három liter vizet felforraltam 60 dkg cukorral. Forrása után teljesen visszahűtöttem, majd az alkoholhoz öntöttem. Ezzel készen vagyunk.

Tisztára mosott üvegekbe megszűrve belemertem.



A visszamaradt citromhéjakat, és fűszerdarabokat ne dobjuk, ki, holnap mutatom, hogy mit lehet belőle készíteni!



Színe halványsárga, pont, mint a képeken. Illatos likőr, amit érdemes a hűtőben tárolni és onnan kínálni!


7 megjegyzés:

Hajnal írta...

Biztos nagyon finom :) Jövöre én is tuti megprobálkozok vele :)

trinity írta...

Tudom, mennyire finom.. Egyik nyaraláson sűrűn kortyolgattuk:)))
Elmentem a te verziódat és sort kerítek rá, köszi!!!

Macus írta...

Ha az este nem írtam volna: küldök neked egy szép kis díjat nagyrabecsülésem jeléül. ha megkaptad mástól, az se baj. Ezt tőlem kapod.
Szóval nézz be hozzám!

szepyke írta...

Hajnal, érdemes kipróbálni, és sok-sok süteménybe is kellő darab!

Trinity, mindenképpen, próbáld ki. Imádom, hogy az alkohol így "kiszedi" a citromhéjak színét!

Macus köszönöm, és rögtön megyek!:)

Limara írta...

Nálam is elkészült, de már igen csak elkóstolgattuk! :))

szepyke írta...

Limara, nahát!:)))))

Csibe írta...

(Időben visszafelé olvasok)...és már nem is mondok semmit... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...