2009. december 5., szombat

Pszt, csak itt árulom el, láttam a Mikulást!!!


A múltkoriban, amikor itt járt nálam, hogy egyeztessük a teendőit, még kicsit nagyobb darab volt... (ITT) Most a nagy loholásban leadott egy pár kilót, hiába, nem én főzök rá...

Ma megint itt volt nálam, és jelenthetem, hogy minden OK nála, meg a rénszarvasoknál. Rudolfék már egy ideje edzésbe fogtak, hogy ma éjszaka ne legyen semmi gond, bírják szuflával.

Tőlem már elindult, és lassan eljut minden olyan "gyerekhez", aki jól viselkedett az elmúlt évben, és kiérdemli az ajándékot. Kipucoltátok a cipőiteket, és kitettétek már az ablakba?

Jah, még valami, ami nagyon fontos! A Mikulás rajtam keresztül üzeni, hogy nem kér tejet a sütemény mellé, mert laktózérzékeny, és az égen a szánnal repülve nem tud megállni, mert nincsenek nyilvános wc-k... Tehát, nem kér tejet, de a sütit, szívesen veszi!

Nah, gyerekek, akkor ideje aludni menni, hogy a Mikulás mindenkit meglátogasson! Jó éjt!



9 megjegyzés:

trinity írta...

Az én csizmámba már belecsúsztatott egy nagggggyon fini csokit:))) Most akkor még visszajön????

szepyke írta...

Trinity, szerintem igen!:))))

mandy tarragon írta...

én is láttam :) A mogyoróban :)

Delish írta...

Jelentem engem nem talalt meg :( most szomorkodom is! legalabb virgacsot kaptam vona....

Csibe írta...

Nálunk is járt, váratlanul "személyesen" érkezett ;)...komolyan, kb. olyan 6 óra körül kopogott be. Volt nagy meglepetés. Hozott mogyorót is, és egyből megnéztük, hogy valóban ott lakik-e, és tééényleg!! (Szomszéd gyerkőcök papája öltözött be, és átjött hozzánk is. Mi sem tudtunk róla, így nekünk is naaagy meglepetés volt ;))

szepyke írta...

Mandy!:))))

Delish, a mogyoróban nézted már???:)

Csibe, tehát, már Te sem kételkedsz benne, hogy létezik!:)))

L.Krisztina írta...

Amikor a lányok olyan 6-7 évesek voltak ők is valahol hallották, hogy a Mikulás laktózérzékeny és valami olyat, ha a tejbe citromot tesznek azt már megtudja inni a Mikulás:), na miután én voltam a Mikulás segédje én tettem be az ajándékokat, ott volt a süti és tej , és hogy ne okozzak csalódást megettem a sütit, és megittam a tejet, hát nagy önuralom kellet,hogy ne kiabáljak valami csúnyát, és nagy csendben kiosonni a szobából . Én imádom a tejet, de így citromosan hááááát valami szörnyű. A férjem mert Ő egy megértő pár úgy röhögött hogy csorgott a könnye! Na azóta mindig megkérdezi ilyen tájban citrommal kérem a tejet:)))), vagy csak simán:))

szepyke írta...

L.Krisztina, de jót röhögtem!:)


A tejből citrommal keverve elindul a túrosodás, nem? Vagy joghurt, vagy mi?
Brrrr, milyen lehetett! Egy hős vagy!:))))

L.Krisztina írta...

Hát erre mondják leírhatatlan :)))))
szörnyű volt az biztos:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...