2009. december 16., szerda

Leesett az első hó Budapesten!



Ma arra ébredtünk, hogy halvány fehér takaró van a fákon, bokrokon, utakon...

Ez az egyik kedvenc csendéletem. Ha amikor beülök a kocsiba ezt látom, már csak jó lehet az a nap! Szeretem a havat! Szeretem! De induljunk, nincs fagy, csak hó, de a város máris megfagyott egy kicsit.


Ő is erre járt ma reggel... Remélem, talált valami eleséget magának.



Gellért hegy alulról, havasan. Még csak kicsit havas, de azt mondják estére fehér lesz minden!


Ilyen az idő, a reggel Budapesten. Szürke, ködös, de a miénk!:) Most átnézünk a Gellért hegy alól, Budáról Pestre...



A Tabán egy része.




Moszkva tér. Kis hó, kisebb dugó. Sokan nem indultak el kocsival, itt reggelente összefüggő kocsisor áll... Mi most a piros miatt állunk, ha nagyobb dugó lenne, a szembe jövő sáv teljesen tele lenne...



Állunk a Szilágyi Erzsébet fasor egyik sarkán, szemben a Kútvölgyi út, balra a Városmajor utcai...



A "hegylakók" "munkába" igyekeznek... Érdemes megnézni a sort, ami éppen a városba tartókat "tartalmazza"... Itt van a Kútvölgyi kórház, és a Pető Intézet is.



Fehér karácsonyunk lesz, ugye? Ugye?



Éppen nyomot hagyok magam után...


Ez a reggeli Budapest. Ha mindenki úgy akarja, este is megpróbálom lefényképezni a havazásban a várost... Szeretem ezt a várost, bár most egészen szürkének látszik, de majd este nézzétek meg!

11 megjegyzés:

DebiGabi írta...

Milyen jó hangulatuk vannak ezeknek a képeknek...
:)))))

szepyke írta...

Szerintem Te is tudnál hasonlókat, aminek ez lenne a szövege:

Állunk a dugóban itt,
állunk a dugóban ott...
Mégis imádjuk, nem?:)

L.Krisztina írta...

Köszi a képes beszámolót:)))))
Bár én is imádom a havat rimánkodtam hogy előttem érjen le egy só szóró autó:) Ide ugyanis ha nem esik a hó legjobb estben is csak 2-ben lehet feljönni:)) De jelentem sikerült van 1 db épp autóm és 1 db iskolába elszállított gyermek. A másik most itthon van :)
Délutánig meg csak lejárják a havat az autók:))
Éljen a hÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ

lekvároskukta írta...

Jó kis helyzetjelentés :))

Kiskukta írta...

Már ideje volt hogy hulljon a hó! Nálunk is havas a táj, nincs sok, de a gyerekeknek ez is nagy örömöt okozott. Nagyobbik lányom első gondolata az volt, hogy akkor már a fenyőfát is meg kell venni, ha már hullik a hó, mert már nem lehet messze a KARÁCSONY!

DebiGabi írta...

Imádok autózni, de nem igazán viselem jól ilyenkor a dugóban álldogálást. A belvárosba bejutni ilyenkor tömegközlekedéssel gyorsabb... Már, amikor:)))) Kocsival 1,5 óra alatt nem úsznám meg, így jobb hijján marad a metró.

á la carte kulinaria írta...

: ))) Veresegyházon is esik. Nagyon szeretem Pestet! Imádom. Kár hogy most nem látom. Mondjuk láttam eleget, mert pont egy éve költöztünk ki.

szepyke írta...

Hát, már tényleg ideje volt, és tényleg csodaszép lesz, ha végre akkora lesz, hogy nem tudok, majd közlekedni, bár ilyen még soha nem volt, mert nem futamodok meg egy kis hótól!:)))

Raindrop írta...

Jaj de jó a kismadárnyomos kép!!! :))
A többi is remek, de az igazán vicces.

Csibe írta...

Egy kis hóért már jöhettél volna hozzám is ;)
Köszi a "helyzetjelentést"...így láthattam a fővárost is ;)

szepyke írta...

Raindrop, köszönöm!:)

Csibe, azt sem tudom, hogy hol áll a fejem. Napok óta szinte egy-két blogon kívül nem láttam mást, mert nincs időm. Dolgozom előre, mert hétfőtől nem megyek, és a karácsony is pörög már rendesen.

Még van egy posztom, amit nem tettem még fel, szerintem, tudod, hogy mi lesz benne...



És az esti képek elmaradnak...
Olyan üres volt a város, hogy negyed óra alatt hazaértem, és szinte egy lámpánál sem kellett megállnom "nézelődni", így fényképezni sem volt lehetőségem....de majd holnap!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...