2009. december 18., péntek

Úton a segítség!



Telefonon beszéltem a szilveszteri malaccal. Igen, nekem vannak kapcsolataim, így mind a Mikulással, mind a Jézuskával, mind a szilveszteri malaccal is tartom a kapcsolatot (bár Őt szegényt évente újra meg kell, hogy ismerjem, de erről nem Ő tehet, hanem a menü...), jah és a Húsvéti Nyuszit is ismerem, konkrétan ott ül nálam a kanapén jelenleg is...

Nah, szóval. Beszéltem a szilveszteri malaccal, és elmeséltem neki, hogy már nincs egy hetünk sem, sőt, nincs 6 napunk sem karácsonyig, és még rengeteg tennivalóm van, nekem és a többi "házi tündérnek"... És elmeséltem, hogy bizony, elkelne a segítség...

Malacnak nem kellett több, bringára pattant, és már úton is van felém, és mindenki felé, akinél elkel a segítség!

Igazán rendes tőle szerintem, mert bár lehet, hogy Ő nem tudja, a napjai meg vannak számlálva...





9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szepykém! Örült vagy!!!! :) de látom, nagyon belehúztál! :)))

Unknown írta...

Telefonon?A malaccal? Aha....
:D :D :D Anyám, mindig jó kedvre tudsz deríteni!
;)

Marcsi írta...

Szepyke!Csúcs vagy!!!!!!

DebiGabi írta...

Szepyke,
:))))))
Megint remekül szórakoztam.

Süti Bazár írta...

:DD
Szepy, már csak Holle anyóval nem állsz online vagy telefonkapcsolatban, mert hó az nincs. Legalábbis erre mifelénk. Hideg viszont van, cudar... :DDD

zouzouna írta...

:))))

Nincs kedved veletlenul megmutatni a Husveti Nyuszidat? Ugy megneznem!
Es egyetertek Yasmine-nal: racsoroghetnel Holle anyora is, kuldjon egy kis havat del fele is:)

trinity írta...

Ja, ha jön.....Az más. Jó, hogy szóltál, úgyis fáradt vagyok.
Akkor most abbahagyok mindent, leülök tévézni és olvasni...Majd ő mindent megcsinál helyettem, ugye?:DDD Én így értettem:))

erős ildikó írta...

Hozzánk is benéz? Nem tudom, hogy párom a Malackára vetne szemet először vagy a bicajára. Szerintem mindkettőre!:)

szepyke írta...

Ancsi, már teljesen elborultam...:)))

Juhász Andrea, igen, miért hihetetlen???:))))

Marcsi, inkább kész vagyok!:)

DebiGabi, nekem öröm!:))) Vettél szilikonlapot?

Yasmine, most beszéltem vele, a jövő hétig ott is havazni fog, csak akkor majd ne reklamálj, hogy takarítani kell!:)))

Zouzouna, le vagyok tiltva róla, ugyanis azt mondják a fontosak, hogy ő nem egy bazári majom, hogy mutogassam, amivel én egyáltalán nem értek egyet, mert lehet, hogy nem bazári, de fergeteg egy dög, az biztos! Még dolgozom az ügyön, hogy egy részét feltehessem, de nem rajtam múlik...:)

Trinity, így, így!:)
De ha nem hallod meg a nagy olvasásban, hogy röfög az ajtó előtt, akkor rád marad a dolog....:)))

Napmátka, és a sisakja??? Azért az se semmi!:))) És igen, megy hozzátok is, csak a párod meg ne lássa, mert akkor lőttek a szilveszteri menünek...:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...