2009. december 29., kedd

Megint egy könnyű vacsora...


A nagy rohanásban, a nagy karácsonyi "zabálásban" az ember elfárad. Elfárad az evésben, elfárad az ide-oda mászkálásban. Nem akar semmi extrát, csak egy egyszerű szendvicset... Olyat, mint ez itt...


Írtam, hogy 24-én vettünk egy Lipóti pékség által "gyártott" Parasztkenyeret... Hát, kérem. Még mindig van belőle, és még mindig teljesen ehető. Én konkrétan lassan kenyérmérgezést kapok, mert a normál hétköznapokban közel nem eszem ennyi kenyeret, mint most.
Ez itt a képen a tegnapi vacsora. Az együnk valami könnyűt címmel született... Szinte minden van rajta, ami a hűtőben volt,kivéve a hidegtálas készítményeket...

Került rá:
  • Sült császár
  • Pannon sonka
  • Cserkészkolbász
  • Ementáli sajt
  • Tarja

Nem mondanám, hogy könnyűre sikeredett, ketten nem bírtuk megenni, de olyan három-négy óra alatt mégis csak egy kevés héj maradt utána. A paprika tv paprika mellette, egy db. A tálca egy Tupper tálca, ha valaki ismeri, tudja, hogy mekkora. Hogy megadjuk a módját, karácsonyi szalvétával "terítettem" hozzá. Karácsony van, vagy volt, nem? Na, ugye!

Ha valaki nem ismerné ezt a tálcát, viszonyításként elárulom, hogy kb 45 cm hosszú... Ekkora egy szelet ebből a kenyérből.

Valaki esetleg kér egy katonát? Melyik részéből???



Jó étvágyat!

Jah, még valami! Erős reszelt tormával ettem, hogy ha a paprika nem végez velem gyomorilag, a torma biztos hatással legyen! Éljenek az epe nélkül élők!

10 megjegyzés:

Gina írta...

Én kérnék egy katonát,de szívem szerint az egészet!Nagyon inycsiklandozó (legfeljebb az évet fogyózással kezdjük).

Mary írta...

Nagyon gusztán néz ki. Mi négyen ettünk kb ennyit. Igaz édességet napközben elég rendesen ettünk!

Puszedli írta...

Ettől a szendvicstől most nagyon éhes lettem.. :)

Az új fejléc pedig tényleg nagyon jó lett. Nekem is tetszik!

Kata írta...

Na neeeeeeeeeeee! nálunk csak light-os bőrös virsli volt...

Csibe írta...

Egy katonát, vagy kettőt én is bevállalnék ;)

trinity írta...

Sósra vevő vagyok:DDD

GasztroRéka írta...

Mi leggyakrabban Lipóti vagy a hasonló jellegű Szécsényi kenyeret vásárolunk. Ezek azért jók,mert egy hét után sem penészesek,ha száraz,akkor sem dobom ki felhasználom melegszendvicsnek,de 3-4 napig nem is szárad ki. Ezek igazi kenyerek. Egyszer egy kenyérgyáros elmagyarázta nekem,hogy az ilyne kenyereket hagyományos kelesztéssel készítik ezért lesznek jók. Nem tudom,hogy létezik ez az akció de a Lipóti Pékségekben -pl. a Jászain és a Wesselényi- zárás előtt kedvezményesen adták. A Szécsényit pedig pl. a Mammutban II.-ben a 2 emeleti francia pékségben adják féláron zárás előtt egy órával.
Ezek azok a kenyerek,amelyek garantáltan nem a kukában kötnek ki!

horimarika írta...

A tálcát azonnal felismertem... utána kapcsolam, hogy az egy szendvics! Asszzttaaaa

Unknown írta...

Nagyon guszta szendvicset készítettél. Látom, neked még nincs húsundorod. Én tegnap borsólevest ebédeltem berével, vacsorára pedig rántott sajtot. Nem tudtam volna egy falat húst sem enni.

szepyke írta...

Gina, máris küüüüüüüüüüldöm!:)

Maryenne, jah, az édességet már nem sorolom...

Puszedli tényleg jó? Nah, most legyek okos. Nekem tetszik, de bőven van, akinek nem...:(

KataKonyha, látod, mi ettünk sajtot és vitamint (paprika) is!:)))))

Csibe egy 10 x 10 cm-es katona? Nah???

Trinity, melyik részéből vághatok?

Gasztroréka, a Mammutosról nem is hallottam, és jelentem, hogy ma is ehető, pedig ma HAT napos!

Horimarika, igen,egy szerény szendvics...:)

Csongi, tegnap már szilvásgombócot ettünk, tehát lehet benne valami,hogy most nem kívántuk a húst, bár most reggelire feltúrom a hűtőt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...