2009. december 11., péntek

Az úgy volt...


...hogy volt egy bizonyos ügylet, minek folyamodványaként közel három napig, közel hét kilónyi vaníliával szívtam egy levegőt... És aztán, az úgy volt, hogy bár rengeteg munka, stressz járt a szervezéssel, de ha minden igaz, lassan minden vanília megtalálja a jogos tulajdonosát, azaz, ha a posta is úgy akarja, a hétvégén már szinte mindenki vaníliát szagolgatva járkál majd az ügyletben résztvevők közül...



És az úgy volt, hogy egyszer csak kaptam egy üzenetet, hogy azonnal mondjam meg, hogy hol lehet engem megtalálni, mert közeledik felém valami, de nem találnak sehol...

El kell, hogy mondjam, hogy nagyon sokan próbáltak meglepni valamivel, amit szigorúan elutasítottam, hiszen, én vállaltam (és a titkos segítőm..., akinek itt is köszönöm a segítséget!), ráadásul, bár tényleg volt vele munka, tényleg volt vele stressz, nem is kevés, de ezt az érzést, amit múlt héten pénteken átéltem, nem fogom elfelejteni soha. Tehát bőven kárpótolva vagyok mindenért, mert ennyi vaníliát szerintem a földön élők között viszonylag kevesen látnak együtt, és bár hülyén hangzik, és magam sem értem, hogy miért, olyan élmény, hogy azt elmesélni is lehetetlen, átélni egyenesen fantasztikus volt!

És akkor jött egy üzenet, hogy hol a fenében vagyok, mert ott, ahol lennem kellene, nah, ott nem...

Majd percek múlva érkezett a .... nem, nem a Jézuska, hanem egy futár, aki átadott egy csomagot...

A csomagban ajándékok lapultak. Azok az ajándékok, amik itt a képen is szerepelnek... Felhőlány lepett meg vele engem és titkos segítőmet (Dettit). Nem tudom, hogy leírhatom e, hogy mik szerepelnek benne, mert ha minden igaz, Felhőlány ilyesmikkel készül a szerettei felé, így még egy ideig titkolom, hogy pontosan miket is rejtenek a dobozkák, és mi micsoda a képen... Szerintem, azért aki szemfüles, az tudja, hogyan nézheti meg nagyobban a képeket, és hogyan láthatja jobban, hogy melyik, mi lehet...

Felhőlány, ezúton is köszönjük!

És ha majd megosztod a recepteket, (amiből a nekem szánt ajándék valami Isteni!), akkor szólj, hogy belinkeljem ide az elérhetőségét!



Jah, és a Mikulást látjátok...
Már megint készül beszorulni a kéménybe... Semmiből nem tanul, hát kész vagyok!:)


5 megjegyzés:

trinity írta...

És miért nem ott voltál???? Ott kellett volna lenned......:)))De most komolyan...

szepyke írta...

Trinity!:)))))

Nem is mondtam még neked, hogy nem is hinnéd, hogy ki volt a "bűnsegéd"....:))))))

trinity írta...

Nagyon haragszol???:DDDD
Ugye nem????

szepyke írta...

Dehogy!
Annyira jó volt, de tényleg! :)
Tiszta karácsony van már nálam...:)))))

Felhőlány írta...

Örülök hogy örültél / örültetek... :)) Picit stresszes volt a célbajuttatásuk... ,o) Nos, ezek a meglepi finomságok NEKTEK készültek, ilyent más nem fog kapni, ezért nem titok, hogy a Te dobozkád kókuszos-marcipános bonbonokat, Dettié pedig aszalt gyümölcsös-marcipános bonbonokat rejtett. Az a kerek "izé" pedig sk. étcsoki tábla fehércsokival márványozva... Remélem, hogy hamarosan megtalálom az "időt", és fel tudom tenni a recepteket a blogomra... Meg a bécsi képeket is, most jöttem haza a "nyaralásból".... :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...