2009. december 13., vasárnap

Esik a hóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó



Budapesten, pontosabban a IX. kerületben esik a hóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!
A fénykép illusztráció, mert ennyire még sajnos nem esik, és nem tudtam még lefényképezni, de ami késik...

Esik, végre, és gyönyörű, és egyáltalán! Nagyon remélem, hogy most már nincsen senkinek ellenére a dolog, és nem dolgoztok gondolatilag sem ellene, és végre eshet, és gyönyörű lehet minden.

Hófehér, ropogós, csendes és hószagú!

Imádom!

Köszönöm annak, aki elintézte!

Megint vigyorgok!:)

Kép INNEN

16 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nálunk is esik!!!!!!!!!!! és meg is marad!!! IMÁDOM!!!!!! :))))))

Andi írta...

itt is esik kicsit! :-)

egycsipet írta...

Irigykedős smiley...

Unknown írta...

Csak ide ért a havacska, :)remélem, hogy fehér karácsonyunk lesz ;)
nálunk (Biatorbágy)sajna még nem esik ennyire csak mutatóban:(

Nóra írta...

Nálunk is gyönyörűen havazik! (Fehérvár)

DebiGabi írta...

Nálunk is esik!!!
Ezzel ébresztettem a leányzómat:))))

szepyke írta...

Képzeljétek, felkeltem, hogy kimenjek.... és közben kinéztem és ott ugráltam!

Esik! Esiiiiiiiiik!

Felvettem a fürdőköppenyt, kirohantam, hogy lefényképezem, de még annyira nem esik, hogy látszódjon... ezért tettem fel ezzel a képpel!:))))

Fanó írta...

Látod csak megjött az a megérdemelt hó Neked :D
Nálunk(Baranya) tegnap szállingózott,csak úgy mutatóba,de én azért reménykedem!Bár Pécs és környékéről nagyon felfogja a Mecsek,de hátha :D

mandy tarragon írta...

Azt álmodtam ma, hogy esik a hó. és tényleg :)

Daisy írta...

Szepyke megjött, köszönöm!!!! Én nem inhaláltam, hanem egyenesen szipóztam a vaníliával. Ha nem tudnám, hogy milyen az íze nyersen, rögtön beleharaptam volna.
Még jelentkezem! Nem tudok elég hálás lenni Neked!

Unknown írta...

Itt Győrben is esik és én már sétáltam is egy nagyot!

Wise Lady írta...

Kérdés vár nálam.

Andi/cuki írta...

Nálunk is esik:-))))))))))))

Ági írta...

Szegeden is esett. Egész délelőtt! Sőt reggel a szemközti ház teteje fehér volt. Sajnos elolvadt. Egy maréknyit találtam a kocsi hátulján, úgyhogy Brigi először életében fogott havat! :)

szepyke írta...

Már nem esik...:(
Viszont ma voltunk sétálni a vásárokban és olyan hideg volt, hogy folyt a könnyem... Hó sehol. Meg sem látszott egy percig sem. És nagyon hamar abbamaradt.:(


Wise Lady, megyek mindjárt hozzád!:)

Andi/cuki írta...

Nálunk maradt is:-)))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...