2009. december 28., hétfő

Megvan a nyertes!!!


Megvan a nyertes!!!

Mivel a fotóapparát némi hiányosságot szenved jelen pillanatban, azaz otthon hagytam a zsinórját, amivel le tudnám tölteni a képeket, így most képek nélkül a sorsolásról, illetve annak végeredményéről!

A nyertes:

Ágianyu !!!


Ágianyu, kérlek, hogy írjál nekem gyorsan mailt a szepsegtar.blog@gmail.com címre! A címedre lenne szükségem!:)

Köszönöm a részvételt mindenkinek! Aki nem nyerte meg a poharat, ne csüggedjen, vannak még ötleteim és hasonlóan agyamentek...




3 megjegyzés:

Garffyka írta...

Ágianyu, gratula!
Pedig én is ácsingóztam a poharakra :)

Szepy, kreatív vagy :)

Ági írta...

Nagyon örülök, köszönöm szépen!
Csak most tudtam gép elé ülni, és csak most értesültem a dologról, így már nem valószín, hogy ezzel koccintunk holnap, de sebaj. Lesz egy külön pótszilveszter a poharak és Szepyke tiszteletére.
Köszönöm szépen és nagyon boldog új évet kívánok.

szepyke írta...

Köszönöm Garffyka, de nem én vagyok az!:)

Ágianyu, akkor küldöm, ahogy megbeszéltük!:)))

Nektek is nagyon boldog új évet!:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...