2009. december 19., szombat

Lassan készen vagyok...



.... lassan teljesen készen vagyok!

Szó szerint is, meg egyébként is. Sorakoznak a likőrök, a lekvárok, a különféle gasztroajándékok... ITT Még készül egy-két-három (négy-öt-hat-hét) sütemény, a hétvégén elkészül a bejgli, a gyümölcskenyér, a fahéjas csiga, a kávés pöffeteg, a ................. szóval, van még tennivaló, és ezek mind szépen felkerülnek majd még a blogra is... Jah, és készül még last minute gasztroajándék is. Szépen lassan, nem kapkodva elkészül minden, hogy 24-én már csomagolva a fa alatt várja a Jézuska helyi helytartóját, hogy a kocsiba pakolja és széthordja a fontosak között...

És lassan végre visszakapom a konyhám ezen sarkát is, mely egy pár hónapja igen, igen, hiányzik...

Le fogom még fényképezni, hogy milyen amikor mindennel készen leszek... Milyen jó lesz majd nézegetni ezeket a képeket januárban... Aztán ahogy érnek a gyümölcsök, indul megint minden előröl...


Jah, és mielőtt mindenki elborzad, ez kb 16 fele lesz szétosztva...úgy már nem is olyan sok!


27 megjegyzés:

Gina írta...

Ez aztán nem semmi!Egy hadseregnek is elég lenne.Nagyon szépségesek,büszkék lehetnek a megajándékozottak!

Kiskukta írta...

Keresem az állkapcsomat, leesett....nem láttad?

jókaja írta...

Le vagyok főzve!
Köbméterben verhetetlen vagy :-)
Nekem még hátra van a rilette és a májas, csak két napja cserélik a konyhabútort, nem jutok főzéshez.

Edó írta...

Most mar en is KESZ vagyok attol amit itt latok!!!:))Szepy, nem lehetne,hogy ellatogatok hozzad?Fokostolonak;)
Le a kalappal!Ha lenne idom en is ennyi rengeteg mindent keszitenek.

Lilla írta...

hmmmmm..... én egészen eddig büszke volam magamra hogy nekiálltam életem első bejglijének az atyai (!) útmutatások alapján. de ezek után az én egész decem,beri teljesítményem más színbe kerül.

szepyke írta...

Gina, kb egy hadsereg kapja..:)

Kiskukta, ott van az, ahol az enyém, amikor nálad járok!:)

Jókaja, és nincs minden a képen!!!
Van ami már nem fér ide!:)
Elvonási tünetek a nemfőzés miatt?

Edó, ezek folyamatosan készültek, az egész évben. Minden fel van téve a blogra, ott nyomonkövethető! :)

Lilla, nyugi, ez nem decemberi meló, jah, és a bejgli, nekem csipőből, de kireped, elterül, mégis mindig elfogy... Nem is értem!:)

Palócprovence írta...

Jesszus! :))

DebiGabi írta...

Ez igen!!!
:)))

horimarika írta...

Örökbefogadnál? Csak pár napja olvasgatlak és tudom, hogy rengeteg bepótolnivalóm van, de ez így egyszerre most ... hűűűűűű....

mandy tarragon írta...

tyűha, nem semmi mennyiség :D Én innen még nagyon messze vagyok... Viszont már csak egy ajándék hiányzik, tervezhetem a Menüt! :)

Névtelen írta...

Szepykém! Minden tekintetben le a sapkával elötted! Nem semmi egy Csajszi vagy! Írok levélt, mert van mit megköszönnöm! :)

Puszedli írta...

Tényleg mindig meglepett mennyi ajándékra van időd meg energiád, de így egy kupacban látva az egészet nagyon sokkoló! :))

harmony írta...

nem azért de ez szerintem valahol nem normális...

Jade írta...

Hihhhetetlen vagy! Gratulalok, oszinten csodallak!!!!

Edó írta...

Na igen,de nekem meg egesz evben sincs idom ennyit keszitgetni:) tudod..gyerekek..sotobo.

lekvároskukta írta...

:))))))))))

Finom volt a húsod :))

szepyke írta...

Palócprovence, dehogy jesszus, Jézuska!:)))

DebiGabi, még nincs kész minden!:)))

Horimarika, nyugi, ez fél év termése, nem egy hét alatt készült!:)

Mandy, nekem az még messze van...Hétfőre tervezem a tervezést, keddre a vásárlást. :))) Ma nem úgy volt, hogy jössz, úgy találkoztam volna veled!:)

Ancsika!:):)

Puszedli, ez nem olyan sok idő, ez fél év termése. És mivel évek óta úgy telt a karácsony, hogy az utolsó két hétben ki sem jöttem a könyhából, ez most előre megtervezett dolog volt. Nem kezdtem el sütni, csak pár napja, és maximum napi egy órát fordítok rá. Ezt meg simán ki lehet bírni!

Harmony, melyik része a nem normális? 16 részre szánt ajándékot látsz. Ha egy lekvárból 16 db-ot csinálok, és sorba veszem, hogy van barack, eper, málna, van paprikakrém, stb, stb, két féle likőr, különféle aromás cukrok...
Ez mitől nem normális? Az én rokonaim, szeretteim nem kapnak mást, csak ezt. Ezek a lekvárok kb fél éve készülnek. Folyamatában, ahogy beérett valamelyik gyümölcs. Nekem nincs kamrám, ezért itt tárolom. Igazad van abban, hogy botrányosan nagy mennyiség, de, mint mondtam, lehet, hogy a Te általad készített, vásárolt ajándékok jóval nagyobb terjedelműek. Az én szeretteim nem kapnak nyakkendőt, kávét, nem kapnak papucsot, hanem lekvárt, likőrt, és a további, a blogra is feltöltött ajándékokat.

Judith, nincs ebben semmi extra, az az extra, amit Te tudsz, a csodálat téged illet!

Edó, Te is befőzől lekvárt, szörpöt, bármit, nem? Én ugyanezt tettem, csak ezeket ajándékba készítettem!:)

Lekvároskukta, köszönöm, én meg örülök, hogy megismerhettelek!:)

Névtelen írta...

komolyan azon gondolkozom most, hogy te hogyan csinálod??? ilyen tempóban egystzerre blogolni, fözni, ajándékokat készíteni! megáll az eszem:-)

trinity írta...

Szepyke,
hány kezet növesztettél??? Komolyan,olyan a konyhád, mint egy kisebb pöpec ajándékbolt:)))

eper1313 írta...

Szívesen lennék a rokonod!!:))
Le a kalappal!!

szepyke írta...

Nokedlis, napi egy óra, nem több. Jó, tegnap (szombaton) több volt, de azt is ki lehetett bírni... Tegnap kezdtem a bejglit, megcsináltam egy fahéjas csigát, daráltam, megfőztem a diót, a mákot. Ma kisütöm. Ennyit Te is eltöltesz a konyhában.:)

Trinity, tudod, a szilveszteri malac segít be éppen...

Eper1313, Te lennél a 17 ajándékozott, ennyi mellett még egy....:))))

Andi írta...

Hú ha!!!

szepyke írta...

Andi, tényleg az!:)))

:)))

egycsipet írta...

Szűzanyám! :D

Csibe írta...

Szepyke, már egy ideje tátott szájjal bámulom a monitort. Egyszerűen elképesztő vagy! ...de komolyan. Ez brutál mennyiség. Jó, hogy ilyen sokan vannak a "fontosak" ;))

Vica írta...

Ez látványnak is csodás:) Ilyen ajándékoknak én is nagyon örülnék:)) A sok helyes kis üveget hol szerezed be?

szepyke írta...

Egycsipet!:)))
Dehogy, nem, ezeket én csináltam!:)))

Csibe, tényleg jóóóóó!:)

Vica, innen vannak:

http://mezesuveg.extra.hu/ postázni is postáznak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...