2009. december 8., kedd

Megérkeztek az angyalkák!!!


Egy pár hete írtam egy bejegyzést, amiben segítséget kértem. Segítséget, bár ez nem egy életbevágóan fontos kérés volt, csak egy olyan nekem fontos kérés...
Az volt a lényeg, hogy az idei karácsonyfát fehér angyalkákkal (is) szeretném díszíteni, és bár belekezdtem, hogy meghorgolom a kellő mennyiséget, de csúfosan megbuktam ebben a projektben, azaz a "belekezdéskor" nagy lendületben elkészült négy darab, és itt véget is ért a dolog... Egyszerűen nem volt, és nincs is rá időm, hogy magam készítsem el a díszeket.

Tehát, ez volt a fontos dolog, amiben segítséget kértem, hogy akinek van elfekvő készlete angyalkából, vagy kicsivel kedvezményesebben adná, mint ahogy egyébként sok helyen fellelhető (kb 500,- Ft-tól induló ár a jellemző), az tájékoztasson erről, hátha meg tudunk állapodni valamilyen számomra kifizethető árban...


Rengeteg ajánlatot kaptam. Általában kedves, segítő levelek hada lepett el, de kaptam olyat is, amiben megkérdőjelezték, hogy tisztában vagyok e vele, hogy mennyi munka van egy ilyen angyallal, milyen drága a cérna hozzá, és hasonlók.
Itt meg kell, hogy erősítsem, igen, tisztában vagyok vele. Én is vettem cérnát, én is nekiálltam, tehát pontosan tudom, hogy mekkora munka, micsoda türelem szükséges hozzá. Becsülöm azt, aki egy ilyen kis csodát meghorgol, majd képes tőle "fillérekért" megválni. Olyan lehet ez, mint amikor sütök valami csodaszépet, és elgondolkodom rajta, hogy most ebbe tényleg bele fognak váááááááááágni, és képesek lesznek két perc alatt megenni, ami órákig készült??? Tehát, igen, ismerem az érzést, bár tudom, hogy összehasonlíthatatlan.


Tehát, rengeteg ajánlatot kaptam, sokáig a 300,- Ft / darabnál tartottunk. De egyik éjjel, amikor éppen ajándékok után keresgéltem a neten, találtam valakit, aki eleve 200,- Ft/darab áron "árulta" az angyalkákat, és ebből még azon oldalnak úgymond "adót" is fizetett, ahol ezeket áruba bocsátotta... Lecsaptam rá. Leleveleztük, hogy nekem kicsit több, mint egy darab kellene, kezdésnek legyen mondjuk 20 db. Megerősítést nyert, hogy ennyi darab meghorgolásához kb három, négy napra van szükség. A három, négy nap eltelt, és az angyalkák megérkeztek hozzám... Mit mondhatnék, várakozáson felüli élmény ennyi angyalkát kapni! (Mostanában csupa ilyesmi ér...) Amikor a dobozt, kinyitottam, tátott szájjal néztem...

Olyan gyönyörűséges angyalkák lesznek idén a karácsonyfán, hogy azt elmondani nem tudom. Mindegyik nyakában kis masni, fehér glória a fejükön, és egyáltalán, a kis csipkés ruhájuk...
Szóval, nem találtam a szavakat. Azonnal e-mail írtam a készítőjüknek, hogy szerintem nekem ebből kell még! Sőt, mit szólna, ha kitenném a blogra, hogy más is láthassa, ha szeretne ilyet, ilyen áron, akkor nem máshol keresse...



Az engedélyt megkaptam, de elérhetőséget direktben nem írok ki. Ha valakit érdekel, (korlátozott) számban még rendelhető. További díszek is készülnek, sőt több színben is készül mindenféle... Ezekről a képeket később felteszem!

Addig csak gyönyörködjetek az én angyalkáimban!


Így fest 20 darab angyalka, aki még várakozik, hogy a karácsonyfára kerüljön... Még alszanak... De már csak pár nap és .....


12 megjegyzés:

egycsipet írta...

Tényleg csodaszépek, remélem, a fán is megmutatod majd őket. ;)

Chef Viki írta...

Angyalkasereglet :-)

Egyszerűen gyönyörűek... Bámulom, akinek ilyen kézügyessége van, és ilyen csodát tud alkotni!

Moha írta...

Atyavilág!!!!!!! Ezek nagyon szépek és légiesek! Gyönyörű lesz a fád!

Ottis írta...

Nagyon szépek!Ügyes volt az is aki készítette, gratulálok neki!

Puszedli írta...

Örülök, hogy sikerült beszerezni őket!

Macus írta...

Nagyon szép az angyalok kara!
A fán is szép lesz a sok fehér dísz biztosan.

mandy tarragon írta...

Nagyon szépek :)

szepyke írta...

Egycsipet, így lesz!:)

Viki, igen, én is, és amennyi idő alatt én egyet, Ő 20-at...:)

Moha, ugye? :)))


Ottis, köszönöm a nevében is, szerintem is így van!:)

Puszedli, én is, és még jönnek!:)

Macus, igen, szerintem is!

Mandy, már tűkön ülsz????:))

Kiskukta írta...

Gyönyörűségesek!!!

szepyke írta...

Kiskukta, igen, azok!:))))

Névtelen írta...

Húsz forintért nem kellett volna angyalka?Esetleg ingyen?
Szarrágó vagy.Pláne,hogy tudod,mennyi idő,mire egy készen van.

szepyke írta...

Névtelen, ez a megjegyzésed téged minősít!

Te szerencséten... utálsz, mégis olvasol... ma képes voltál több kommentet is írni...
Jesszusom, milyen szánalmas vagy. Anno az Izaurának is gyűjöttél, ugye? Mert kb, ennyi eszed lehet...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...