2009. december 30., szerda

Hogy mit is kaptam a "Jézuskától"...



Iszonyat módon nem gasztroajándék... De iszonyat jókat röhögünk rajta azóta is, hogy megkaptuk. Hogy miért???

Azt meglátjátok, ha a képekre kattintva elolvassátok a feliratokat.

Ezek távirányítók. Ráadásul elem nélkül, tehát folyamatosan működnek...
Az én drága jó "londoni összekötöm" hozta nekünk ajándékba.

A kék papíros az enyém, mert az való férfiakhoz, a piros papíros a Zuramé, mert az meg nőkhöz használatos....

Én sírva röhögtem rajta, amikor a vacsora közben valami sületlenség hallatán elővettem és ráirányítottam, az irányítandó egyedre...

Persze, kaptam, kaptunk "normális" ajándékot is, de ezen nagyon jókat röhögtünk.

Ha valaki érteni szeretné, hogy miért, hát gyerünk, katt a képre, és nagyban már olvasható a gombok alatti szöveg...

Aztán, ha tetszik, majd szóljatok!:)


10 megjegyzés:

Fini írta...

nagyon jóóóó:)))))))

Max írta...

Ez aztán a szeméyre szabott ajándék. Helikoptert is lehet irányítani vele?

Edó írta...

Jaj,ilyent en is kernek szepen a zuramnak,hogy amikor lusta valaszolni nyomjam a "talk"-ot..
Nagyon szupi ajandek,en elveznem:)

Kiskukta írta...

Én is sírva röhögnék rajta! nagyon jó!!!!!:D

Brigitta írta...

Jajj,ha tudtam vóna ,nem görcsölök tizenéve az "idomítással"!!:))))
Na,jó,ez csak vicc,mert az én drága férjem igazán a ritka rendesek közül való.De néha....:)))

Garffyka írta...

Nézem és közben gurulok a nevetéstől. Naggggyon jó!

szepyke írta...

Fini, igen, tényleg az!:))

Max, helikoptert is!:)))

Edó, én is élvezem, nem mondom meg, hogy melyik gombjait!:)))

Kiskukta, én is sírva röhögtem rajta!:))))

Brigitta, azért néha jól jönne!:)))

Garffyka, melyik tetszik a legjobban? :)))

trinity írta...

Szepy,
és működik????:DDDDDD Azt nem írtad:))

Csibe írta...

Nagyon jó!
Várom én is Trini megjegyzésére a választ ;)

szepyke írta...

Háááááááát....:))))

Az biztos, hogy amióta van, azóta többször akartam használni... Jó lenne ha néha lehetne tényleg használni.
:))
És nem árulom el, hogy mikor...
Nah, jó, egy valamit. A mondj igent, tudnám használni elég sűrűn!:))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...