2009. december 11., péntek

Ez meg mi ez? És mit csináljak vele???


Mondtam, hogy nem kell nekem vásárolni mennem... Megveszek minden baromságot. Ezt itt Ildinek vettem, mert Ildi is, mint én imádja a kókuszt. Ezt az izét ennyi pénzért (99,- Ft) nem tudtam a boltban hagyni. Annyira gusztustalan, hogy az már szédület...

Egy híg löttyben úszik néhány fehéres színű izé. Evett már valaki ilyet? Életben van még? Ildi nem kérte, tehát, rám maradt... Most mit csináljak vele? Gusztustalan, viszont sokáig eláll! Remélhetőleg időközben átalakul majd valamivé, mert ez így borzasztó...

És akkor a horror további képekben:

Összetevők:

Felhasználási javaslat...


A csomagolás tartalmazza a kanalat is!


Nem adja vissza rendesen az úszkáló kockákat...


Mondtam, hogy rettenet, mondtam... :)



24 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

De legalább nem járt le a szavatossága:-))
Brutális!

Wise Lady írta...

Most jól látom ez az izé a semmiből van?!?

trinity írta...

Már bocsi, de nekem at Alien jut eszembe a 8. utasból...Úgyhogy vigyázzz vele:)))

szepyke írta...

Zsuzsi, még jövőre is jó lesz!:)))

Wise Lady, 99,- Ft -ba került. És szerintem is ez a semmi, ami egy valami, de hogy mire jó??? Jah, nem van benne nátrium benzonát!:) Mert az kell...:)

Trinity, gondolod, hogy ebből valami lény lesz? Tényleg? A fenébe, erre nem is gondoltam!:)

egycsipet írta...

:DDDDDD Jól sejtem, hogy a neve Vitafull lehet? :DDDDDD
Ha ilyen posztok születnek, menj csak nyugodtan, költsd a pénzt, jövök nevetgélni! ;D

szepyke írta...

Egycsipet, igen ŐŐŐŐ az!
Ismered?
Mi a franc ez????

DebiGabi írta...

Megetted??????

Névtelen írta...

Szaloncukornak???? Mondjuk kis kókusztejben felolvasztva, vajjal/ fehércsokival/tejszínnel sűrítve és csokival bevonva?

Csibe írta...

Nagyon jót röhögtem.
Lehet, hogy egy ideig én sem nyúlnék hozzá, vagy csak óvatosan, ne hogy megharapjon. Szepy, légy óvatos

szepyke írta...

DebiGabi, nem... Nem merem. Eleve az a trutyi, amiben úszkál... Először azon röhögtünk, hogy amikor kibontottam megtaláltam a papírra ragasztva,az akkor még szívószálnak hitt pálcikát, aztán a az alján a kanál fejét.. akkor megnyugodtam, hogy nem szipókázni kell, hanem kanalazni. Brrrrrrrrrrrrr!:)

Névtelen, esküszöm megcsinálom! Megeszed, ha elküldöm? Nekem nagyon furcsa egy valami, ami egyébként semmi, mert nincs benne semmi... mindezt 99 forintért.... Hihetetlen!:)

Csibe, jesszusom, még harap is!
A fene, ez egy igen sokoldalú semmi az anyja kenyerit nekije!:)

Moha írta...

Hát ez ritka undorító! Szerintem meg se érintsd,hátha kiütéses leszel tőle:(
Miket tudsz te találni!

szepyke írta...

Moha, van nálunk egy pici közért, ahol néha olyan dolgokat találni, hogy nem hinnéd el... Viszont, a múltkoriban ott vettem a "lányos vacsorám" fő alkotórészét, tehát van emberi fogyasztásra alkalmas cuccuk is! Jah, és hogy hogy még nem alszol????:))))))

DebiGabi írta...

Gondolom nem hiányzott egy jó kis gyomorrontás:S
Tényleg haláli, hogy miket látsz meg és találsz.
Megint remekül szórakoztam:))))

szepyke írta...

DebiGabi, szerintem még íze sem lenne... Pont ma kaptam egy olyan Mikulást, amit az egyik hiper 9,- Ft-ért árult. Hát, törtem belőle...
Éééééééééééés: kiköptem. Én életemben ilyen xart még nem ettem... Olyan pocsék volt, hogy nem bírtam lenyelni, ki kellett köpnöm. Ezt szerinted megenném, vagy kiköpném? Brrrrrrrr :)))

Gyöngyi írta...

Kétszer is megnéztem ezt a blogot, de még mindig nem bírtam rájönni, mi is ez az izé?
Egyébként nem fontos, köszi, de én nem veszem meg, 88-ért se:)

egycsipet írta...

Jajj, dehogy, fogalmam sincs, mi lehet, csak a "márkanéven" röhögök, de nagyon. :DDDDDDDDD Vitafull - szabad értelmezésben azt gondolnám, hogy ez valami iszonyat (és ebben a jelzőben talán nem is tévedünk :DDD) egészséges dolog lehet. Tele van
VITAlitással
VITAminnal
.
.
:D

szepyke írta...

Gyöngyi, már ne haragudj, de el sem adnám, még 99-ért sem!:)))))

Nem értem, hogy hogy a fenébe lehet ilyet kihozni ennyi pénzből? Mi ez levegőőőőőőőő????
Szerintem még az is drágább!

Egycsipet, ez tök egészséges!
Tökre nem fogom megenni, így tök egészséges maradok. VAgy tökre nem...:))))

trinity írta...

Hát ez haláli:))
Szóval Alien attól Full Vitalitás, hogy nem nyúlsz hozzá, nem eszed meg, jól eldugod magad elől:))
Szétröhögtem magam, bocs, de nagyon tetszik:))))Csak mindenki alszik, úgyhogy csendben röhögcsélek:))

Lévai Mariann írta...

én laktam kinn Thaiföldön és ott ez a valami nagyon népszerű édesség volt:) Mármint nem tudom, hogy ugyanaz-e, de kinézetre nagyon hasonlít és mindig halmokban állt a hűtőben. Már akkor sem mertem megkóstolni.

Hajrá neked!:)

Névtelen írta...

A mályvacukorban és gumicukorban sincsen semmi, mégis finom... : )

egycsipet írta...

Eszembe jutott egy hasonló kinézetű termék erről. Ittatok már olyan aloe vera italt, amiben aloe darabkák úszkálnak? Én bátor, és hősies, és erős is vagyok, és megkóstoltam. Az érzés, ahogy becsusszannak a szádba a kis darabkák... Leírhatatlan, ki kell próbálni. :D
Egyébként finom - mármint az a bizonyos aloe ital. :)

szepyke írta...

Lévai Mariann, köszi!!!:))))

Névtelen, de ez egy zselés kinézetű, csúszos izé... A mályvacukrot sem szeretem, de az legalább kinézetre valami. Ez még kinézetre is semmi.., vagy maradjunk a rettenetnél...

Egycsipet, uram anyám, azt Te megpróbáltad meginni???? Bátor!

Látom ám, hogy arra hajaztok, hogy én legyek az első, aki kipróbálja, látom!:))))

Névtelen írta...

Szia! Nekem pont este hozott ilyet haza a férjem, a munkahelyén kapták "ajándékba" A nagyobbik fiammal megkóstoltuk nagy bátran. Hát elég érdekes volt az ize, mintha kókuszos gumizselét rágcsálnánk. De rossznak nem volt mondható. Nekünk aloe lében volt egyébként, lehet hogy ez "javított" az ízén. Mindenesetre egyszer untig elég volt.
Betti

szepyke írta...

Betti, egy hős vagy! Egy hős!:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...