2009. december 10., csütörtök

AICUS lett a SZÁZADIK!!!!




Hááááááááááát kérem!

A múlt héten valamikor pénteken elértem a 100.000. kattintást a blogon, kb 40.000 letöltéssel, de ennek nem néztem rendesen utána sajnos még mindig, mert egyéb elfoglaltságom adódott...
(Megérkezett a vanília és most kicsit e körül forgott minden...)

Már egy ideje (néha) figyelem, hogy lassan elérem a 100. rendszeres olvasó bejelentkezését...

Volt már 98, aztán valakik hírtelen faképnél hagytak és lett 96. Mondjuk, ebből én magam voltam az egyik, mert egy ideje valamiért rendszeres olvasója voltam magamnak, (ITT), de a napokban vettem a bátorságot és kijelentkeztem magamtól... Ez így leírva milyen érdekes!

Nah, mindegy, szóval, azt szeretném mondani, vagyis írni, hogy ma bejelentkezett a 100. rendszeres olvasó a blogra, akit, mint eddig mindenkit szeretettel köszöntök nálam!

Hogy megint ne csapjak át valami iszonyat beszédbe, rövidre zárom a dolgot, és megkérem AICUS-t, hogy írjon nekem egy e-mailt a szepsegtar.blog@gmail.com címre, hogy meglephessem valamivel, így karácsony előtt!

Köszönöm az egybegyűlteknek, apámnak, anyámnak, az öcsémnek (neki főleg), meg a ...................., és még a ................................. is, hogy ez a blog létrejött, így kevésbé idegesítem a körülöttem élőket a hülyeségeimmel, mert már a világhálót vettem célul, és fárasztok mindenkit, aki erre jár.

VILÁGBÉKE!


AICUS írjál nekem!!!


15 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

Nem vagyok Aicus , de szeretnék gratulálni, neked és természetesen Aicusnak:))))))

Reni írta...

nekem most elvesztek a rendszeres olvasóim, úgyhogy megint gyűjtöm őket :)
Gratulálok! :)

Andi írta...

Szepyke: Szerintem én vesztem el....legalábbis megvoltam győződve hogy regiztem nálad már....Na mindegy most újra regiztem. Gratulálok a 100. -hoz!!!!!
Ja meg a 101.-hez is. :-)

Jade írta...

Gratulalok en is a 100.-hoz!
Es koszonom, hogy a vilaghalot vetted celba, igy en is reszese lehetek ennek a sok jonak, amit Toled kapunk!

Reni, sajnalom, megyek is visszajelentkezni!

Gina írta...

Gratulálok!:))

Limara írta...

:)))) Gratulálok! Még sok százat kívánok! :))

kojudi írta...

Én is gratulálok!

Megkaptam a vaníliát,nagyon -nagyon köszönöm!Csak úgy illatozott tőle a postás táskája!

Ti hogy tároljátok ezt a rengeteg gyönyörűséget? Fémdobozban? Zacskóban?

Gyöngyi írta...

Szívből gratulálok!

Chef Viki írta...

Van egy dugi százasom! - mondta évekkel ezelőtt egy fogorvos, akihez s.o.s sikerült beesni :-))) Nem a fémszázasra gondolt :-DDD

Gratulálok!

Itt ülök én is a vaníliafelhőben :-) Három vodkásüvegben pedig már elindultak a kémiai-vegyi folyamatok :-) Hálás köszönet!

Wise Lady írta...

Nagyon örülök és szívből gratulálok!

szepyke írta...

Krisztina, nagyon köszönöm, az Ő nevében is!:))))

Reni, akkor mindjárt megyek is hozzád!:)))

Andi, én is voltam már úgy, hogy olyan oldalakon nem voltam bejelentkezve, ahol tutik, hogy be voltam, és nem szoktam kijelentkezni, de mégsem voltam sehol...:)))És a 101, az valami gyönyörűűűű szám!:))))

Judith, nekem megtiszteltetés, hogy olvassátok az agyamentségeimet!:)))

Gina, nagyon köszönöm!

Limara, köszönöm!:))


Kojudi, én egy részét vodkában, egy részét cukorban, egy részét a hűtőben. A blogon keress rá a vaníliára, ott megtalálod őket!:)

Gyöngyi, nagyon köszönöm!

Viki, akkor nálatok ma több vanília felhajtott a garatra...:)))

Wise Lady, köszönöm, tudod, ha Te nem lettél volna...:)))

Reni írta...

százegy, mint a kiskutya 8)

Icus írta...

Mosolygós reggelt kívánok mindenkinek.
Teljesen feldobott a hír, hogy én lettem a 100.
Igazán élvezettel olvasom ezt a blogot, mert jópofa, színes, és sokat tanulhatok belőle. És nem utolsósorban barátokat szerezhetek.
Remélem, még sok száz olvasó fog csatlakozni a Szépségtár olvasói táborához.
Szép napot kívánok mindenkinek.
Üdv. aicus (Icus)

Raindrop írta...

Gratulálok ám! :)

szepyke írta...

Icus, köszönöm, és már vissz is írtam neked!:)))))


Raindrop, köszönöm ám!:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...