2009. december 20., vasárnap

Vártam, vártam...




... mert nem mertem feltenni a blogra... Mert megint ajándékot kaptam! Sőt ajándékokat!
Most jön négy (NÉÉÉÉÉÉÉÉGY) olyan bejegyzés, ami a felém érkezett ajándékokat tartalmazza!
Volt egy bizonyos játék (ITT) a blogon, amiben "fejdíszeket" lehetett nyerni. Csibe hagyott egy kommentet, és nyert egy fejdíszt! Ez ilyen egyszerű! Postáztam az ajándékot felé, majd egy pár nap múlva hozzám kopogott a postás... Nem kicsit lepődtem meg. Csibének megírtam, hogy itt járt nálam a Jézuska/angyalka/postás és hááááát, hogy engem megint hogy meglepett!
Megírtam, hogy már nem merem feltenni a blogra, mert lassan megköveznek... És tényleg így volt, mert ez kb másfél hete történt. Azóta vártam. Most viszont úgy döntöttem, hogy egy életem, egy halálom, vállalom, hogy ilyen kimondottan szerethető vagyok, egy angyal, aki ennyi ajándékot kap...(Nem, beképzelt/öntelt az egyáltalán nem vagyok ám!)

Csibe, nagyon szépen köszönöm!!! Azt az angyalkás figurát kimondottan imádom!

Jah, és a marcipán miatt külön köszönet, mert már a postán elrágcsáltam volna..., aztán úgy döntöttem: Stollen, marcipános Stollen! És már csak pár nap és meg is leszek vele!:))


4 megjegyzés:

Marcsi írta...

Szepyke! Angyalt az ANGYALKÁNAK!!!!

szepyke írta...

Marcsi, még ha így lenne, pont ezért meglepő!:)

Csibe írta...

:)) angyalka :))

szepyke írta...

Csibe, igen, csupa angyalka!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...