2009. december 4., péntek

Tisztelt T Mobile! Mikor leszek elérhető???


Szeretném megkérdezni, a Tisztelt T Mobile felsővezetését, hogy hogyan is gondolták, hogy karbantartási munkák miatt korlátoznak engem abban, hogy hívást indítsak, illetve hívást fogadjak?

Ennyit ér ezen szolgáltató... Legalább egy nyamvadt sms-t küldenének, hogy bocsi, te hülye, most egy ideig nem fogsz telefonálni... Se ki, se be nem fogsz!


Hogy miért? Mert így jártál... És mert Te vagy értünk és nem mi érted...


Ennyit rólatok!

Jah, és mert voltam olyan cseles és felhívtam az ügyfélszolgálatot, megtudtam, hogy már működik a rendszer, csak kapcsoljam ki és kapcsoljam be a telefonomat.

A telefonba elmondtam, hogy ha már minden sziriszari akcióról tájékoztatnak sms-ben, hogy hova regisztráljak, meg mire költsek, akkor erről is illő lett volna kiküldeni egy sms-t...

Ugyebár...??


5 megjegyzés:

Kata írta...

Na én ez előbb már tudtam telefonálni:)

Más: küldtem neked valamit, amit sokan mások is:))

Nóra írta...

Mi is így jártunk ma reggelre. A férjem ügyeletes, egész Európából őt hívják, ha gond van... illetve csak hívnák...

Süti Bazár írta...

Én elkéstem ma délben az iskolából, mert a gyerekem nem tudott felhívni, hogy jóval előbb végez. Ok, kibírtuk.
De mi van ilyenkor a nagyon fontos hívásokkal, ami esetleg életmentő lehet/ne ??? :(((

andrea írta...

köszönöm, hogy írtad, várjuk, hogy hívjon a csemeténk és most nézem, hogy se a férjem telefonjában, se az enyémben nincs térerő....

szepyke írta...

KataKonyha, megyek rögtön!:)

Nóra, én meg egy hívást várok, mert az egyik barátnőmet ma műtik... Remélem, szól neki valaki, hogy kapcsolja ki, kapcsolja be a telefonját, mert csak le van némitva...

Yasmine, nah, igen...pont valami ilyesmire gondoltam én is...

Andrea, már állítólag megjavult a rendszer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...