2009. december 16., szerda

Trinitynek, nah erről beszéltem...


Kicsit kell csak röhögnöm... Egy szál vanília, természetesen a neki kijáró üvegfiolában, 423/db áron... Ennyiért mi több, mint hármat vettünk...


Színes íróka, négy színben 614,- Ft-ért...


És amiről beszéltem, a fehér...


Ahogy látni, 619,- Ft-ért már fehér írókát is vehetünk a Dr Oetker forgalmazásában!

Tisztelt Dr Oetker, a marcipánnal mi lesz??? Íróka kell nekünk, marcipán nem???

Ehhh...

De sebaj, vaníliát én már többet nem veszek tőletek, az tuti fix!

19 megjegyzés:

trinity írta...

Köszi a fehér írókát (is)!!!! Már tudom legalább, hogy néz ki...
Kérdés: használt esetleg ilyet már valaki-van vélemény??? Örömmel olvasnám...Előre is köszi!!

Névtelen írta...

Hol vetted/láttad az írókát?

szepyke írta...

Nah, jah...Ennyi pénzért esküszöm, megtanulom, kell egy tojásfehérje hozzá, némi porcukor, meg egy kis ecet...

Névtelen, Cora Törökbálint.

Nóra írta...

Mi kipróbáltuk a színes és fehér bolti írókát is. Borzasztó. Nem akar rajta maradni a sütin, túl száraz, és ínhüvelygyulladást kapsz egy idő után, olyan nehezen jön ki a tubusból.
Egy idő után feladtuk, és készítettünk tojásfehérjéből, cukorból sajátot, sokkal jobb volt.
Viszont az írásra újrahasznosítottuk a színes (az a kisebb) bolti íróka tubusát. Abba töltöttük újra a házi tojáshabot. Jól használható vékony csöve van.

Sylvia írta...

Én a színeseket használtam tavaly a mézeskalácsok díszítéséhez, azzal nem volt gondom. Kicsit ugyan nehézkesen tudtam kinyomni a tubusból, de aztán már ment.
A fehér tényleg borzalom, pár órája próbáltam ki. Illetve próbáltam volna, de még a műanyag csövön sem tudtam kinyomni a masszát :)

Névtelen írta...

Hát de ez 1000 Ft alatt van, ezt meg tudjuk venni :)

Süti Bazár írta...

A bolti íróka rettenetes... Nagyon sűrű, majdnem szilárd, alig lehet kinyomni a tubusból, nem marad rajta a sütin. Én a tojásfehérjére szavazok + 15 dkg porcukor, a sűrűségét magunk állítjuk be. Meg lehet színezni gyönyörűen azt is festékpasztával. És kb. 4 tepsi mézeskalács mintázására elég és nem 600 Ft. Bizony! :D

Pedke írta...

Én használtam a bolti szineket és csináltam tojásfehétjéből, fehér és rózsaszin írókát.
A gyári tényleg szárazabb, de lehet vele dolgozni.(Elég kevés van egy tubusban) Szerintem csak gyakorlat kérdése.Előszőr én is nagyon béna voltam, aztán belejöttem
Akit érdekel megnézheti ahogy fejlődtem. http://pedke.blogspot.com/

Névtelen írta...

engem az érdekelne, hogy a boltit milyen technikával és hol kell nyomni, hogy egyenletesen jöjjön ki a tubusból és ne legyen néha egy-egy légbuborékpuki, ami hazavágja az egész mintát :-))

Szepyke, "csillogós" nem volt? az alapként elkenve (és akkor nem baj ha béna az ember) nagyon szép. tavaly mézeskalács-nyakláncokat gyártottunk vele, vállalható volt az eredmény.

Helga

Piszke írta...

Az írókák közül a színesek színezőnek jók, mert csak természetes színezék van benne: alga, lutein, ilyesmi. Fehér viszont titán-dioxid.. az van a naptejben...igaz, természetes ásványi anyag, de azért még megenni nem kell...
Marcipánt speciel Luxemburgban vettem Oetkert... nem volt 600 Ft az egész tortára való...

Zsuzsi írta...

Bár nem vagyok egy aprólékos típus, nekem sikerült a színes írókákkal a mézeskalácsaimat kidekorálni. Használat előtt forró vizet engedtem rá, és használat közben is - míg a színeket váltogattam - egy köcsög meleg vízben várakoztak, csak a hegyük látszott ki belőle. Határozott mozdulatokkal kell csinálni, és nyomni kell, mint állat, de én szerintem a hagyományos mázzal legalább ennyit bénáznék. Az eredmény a blogomban látható.

szepyke írta...

Én egyszer vettem meg valamelyiket, amit itthon lehet kapni. Addig nyomtam, amíg a hátulja kidurrant és szó szerint pofán fröccskölt...Aztán Ausztriában vettem egy nem dr Oetkerest, az egészen jól kezelhető!:)

sedith írta...

Hú, Szepy... ez az íróka valóban drága! Én tegnap vettem pont iylet, de nálunk kb. 433 ft-ba került a 4 darab. Igaz, tegnap reggel még nem is tudtam, hoyg létezik! Még nem próbáltam ki, de megkóstoltam. Tömény cukormáz. Én inkább a tubus miatt vettem, hoyg szépen lehet írni vele, és - naivul - azt hittem, hátha újratölthető. Fenéket! :P

Olvasom, hoyg nehezen lehetett kinyomni: azt ajánlották, hoyg használat előtt kissé dörzsöljem meg a két tenyerem között, átveszi a melegét és picit felpuhul.

Kiskukta írta...

Csak jöttem jelenteni, megkerült a gyertya!:D

trinity írta...

Á, nem újratölthető:((( Kár.
Én is a tubus miatt gondoltam.De ha nem, hát-tojást felverni még tudunk mindannyian:))))
Azért köszi, Szepyke!!!

Nina írta...

Szia,

megkérdezhetem, hol lehet beszerezni ezeket az írókákat, Budapesten? :)
Köszi szépen előre is!

Nina

Nina írta...

Átfogalmazom a kérdést: hogyan tudok a házilag készült mázzal olyan szép vékony vonalat húzni? Minek a segítségével? :)

Andi/cuki írta...

Nem tudom,hogy lehet ekkora különbség.Még novemberben vettem a Sp.-ban 350 ft.volt kb. a négyszínű toll.De a tojásfehérje 15dkg porcukorral felverve,akár egy zacskóból kinyomva sokkal kezelhetőbb:-)) A vaníliát meg idáig még nem is vettem. Nem is tudtam,hogy ennyire zongorázható a különbség!!!!

szepyke írta...

Nina, én nejlonba töltöm, és egy pici lyukat csinálok a nejlon sarkára...
De nem mondom, hogy én profi lennék benne, inkább Mohát kérdezd, vagy Kiskuktát, mert írókázásból én szerintem béna vagyok...

Andi, iszonyat különbségek vannak ár, és ár között... Sajnos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...